Ogłoszenie z dnia 2007-04-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostróda: budowa budynku administracyjno-socjalnego na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Rudnie k/Ostródy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "CZYSTE ŚRODOWISKO", do kontaktów: Leszek Rochowicz, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, tel. 089 6421673, fax 089 6421673, e-mail: zgczystesrodowisko@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugostroda.24.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku administracyjno-socjalnego na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Rudnie k/Ostródy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno k/Ostródy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku administracyjno-socjalnego na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Rudnie k/Ostródy Zakres prac obejmuje budowę budynku administracyjno-socjalnego na terenie ZUOK w Rudnie k/Ostródy zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, SIWZ, dokonaną wizją lokalną budowy w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji technologii kotłowni, instalacji wod-kan i wody technologicznej wraz z przyłączami, instalacji c.o. i c.t. Zakres robót obejmuje również rozbiórkę istniejącego budynku administracyjno-socjalnego. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu robót określono w przedmiarach robót stanowiących Zał. Nr 11 specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Zał. Nr 12 oraz dokumentacji technicznej stanowiącej Zał. Nr 13 do SIWZ. Dokumentacja w wersji papierowej do wglądu dla wykonawców będzie udostępniona w siedzibie Inwestora Zastępczego - PUB "INSPEC" Sp. z o.o. ul. Partyzantów 26, 10-526 Olsztyn, pok. Nr 4, od poniedziałku do piątku włącznie, w godzinach od 08.00 do 14.00, po złożeniu pisemnego wniosku. Zamawiający zastrzega, że podczas przeglądu dokumentacji nie będą udzielane ustne wyjaśnienia. Wyjaśnienia będą udzielane wg zasad przewidzianych ustawą prawo zamówień publicznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w części III.2 ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 5
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wniosą wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. w wysokości 40 000 zł w terminie wskazanym w pkt. 7SIWZ. 5. Wykażą się sprzedażą robót budowlano-montażowych w siłach własnych za ostatnie trzy lata (2004, 2005, 2006) min. 1 000 000 zł zł rocznie. 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( OC kontraktowe i OC deliktowe) na kwotę min 1 000 000 zł. 7. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł w obiektach użyteczności publicznej, min. 2 szt. 8. Przeprowadzą co najmniej 70% robót objętych zamówieniem własnymi środkami, co oznacza, iż oferent musi dysponować sprzętem, materiałami, zasobami ludzkimi i finansowymi niezbędnymi do zrealizowania niniejszego procentowego udziału w zamówieniu. 9. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (tekst jednolity Dz.U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163)) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, według formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163)) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163)), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - zał. Nr 4 (według własnego wzoru) 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - zał. Nr 5 (według własnego wzoru) 8. Wykaz zatrudnionej stałej kadry inżynieryjno - technicznej, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającej uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej (dołączyć kserokopie uprawnień osób kierujących robotami branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) wraz z kserokopiami zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - zał. Nr 6 (według załączonego wzoru) 9. Wykaz podmiotów (jeżeli zakres robót nie będzie wykonany przez oferenta w całości i pełnym zakresie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres i wartość wykonywanych przez nich prac - zał. Nr 7, (według załączonego wzoru). 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł w obiektach użyteczności publicznej (min. 2 szt.) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. Nr 8, (według załączonego wzoru) 11. Bilans i rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią za ostatnie 3 lata obrotowe (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ten okres. 12. Potwierdzoną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (OC delikt i OC kontraktowe) na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. 13. Zestawienie sprzedaży za lata 2004, 2005r.i 2006 (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) - wymagana sprzedaż robót budowlano - montażowych w siłach własnych min 1 000 000 zł rocznie - zał. Nr 9 (według własnego wzoru) 14. Podpisany projekt umowy- zał. Nr 10 (załączony projekt umowy) 15. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugostroda.24.pl. Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew - Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko", ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda nr konta Bank Milenium S.A. 13 1160 2202 0000 0000 6194 2539. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 12:30, Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "CZYSTE ŚRODOWISKO", ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda - sala nr 21.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Priorytet 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących - postępowanie nr 2
- ZAKUP WYCIĄGAREK SCENICZNYCH NA POTRZEBY CENTRUM KULTURY W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Oświęcimskiej 88 w Rudzie Śląskiej- Etap I i Etap II
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków"
- Działania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Lubartów - etap II
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Strumiany, Będków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposażone w moduł radiowy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.