Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Czeladź: Zorganizowanie obozów sportowych dla uczniów klas sportowych
Miejskiego Zespołu Szkół w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 248150 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Szkół , ul. Szkolna 6, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2658569, faks 032 2651853.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mzs@mzs.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie obozów sportowych dla uczniów klas sportowych Miejskiego Zespołu Szkół w Czeladzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja obozów sportowych - 3 turnusy w terminie od 09.09. 2012r. do 24.09.2012r. dla uczniów klas sportowych Miejskiego Zespołu Szkół w Czeladzi. 1.2.Przewidywana liczba uczniów - w I turnusie 48, w II turnusie 52, w III turnusie 53 (ogółem 153 uczestników ), w tym 1 dziecko bezpłatnie (z rodzin najuboższych) w każdym turnusie; 14 opiekunów bezpłatnie. Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, max w ilości 3 osoby na każdy turnus. 1.3. Czas trwania turnusów: I. 9-14 wrzesień 2012 II. 14-19 wrzesień 2012 III. 19-24 wrzesień 2012 1) Między turnusami 1 i 2 oraz 2 i 3 nastąpi wymiana uczestników i kadry. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach. Dokładna liczba uczestników obozu sportowego, zostanie podana 3 dni przed planowanym wyjazdem. 1.4. Zapewnienie pobytu: a)zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio (max.2+2 osobowe) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe - nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik, krzesła . b)wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku; c)umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku na sąsiadujących piętrach; d)wychowawcy zakwaterowani maksymalnie w dwie osoby w pokoju; e)stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu); f)wyżywienie 4x dziennie ( śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych dla osób uprawiających sport (dzienne zapotrzebowanie energetyczne posiłków - min. 3500 kcal) g)do 05 .09.2012r. Wykonawca przekaże drogą e-mail szczegółowy jadłospis na jeden z turnusów, którego uczestnikiem będzie uczeń chory na cukrzycę I stopnia. h)czas trwania obozu sportowego 5 pełnych dób dla wszystkich grup (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się śniadaniem w dniu wyjazdu). i)zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur; 1.5. Zapewnienie bazy sportowej: a)zapewnienie hali sportowej na terenie ośrodka lub w odległości 100m od bazy noclegowej b)hala sportowa powinna umożliwić przeprowadzenie treningów sportowych równocześnie przez dwie grupy sportowe: siatkówki i koszykówki c)zapewnienie dwóch boisk do siatkówki i koszykówki zgodnie z przepisami PZKosz i PZPS d)możliwość regulowania wysokości siatki do gry w siatkówkę o wysokości od 205 cm co 5 cm do wysokości 224 cm e)minimalne wymiary boisk 15mx22m f)zapewnienie sprzętu sportowego w postaci pachołków minimum 10 szt., piłek lekarskich o ciężarze od 1 kg do 4 kg po 2 sztuki g)zapewnienie organizacji treningów w godzinach 9.30 -13.30 i 15.30-18.30 1.6 Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno- rekreacyjnego: a)co najmniej jedna świetlica, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów; c)możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD, ekranu i rzutnika; d)zorganizowanie dyskotek w zależności od potrzeb, e)zorganizowanie jednego ogniska w turnusie 1.7. Zapewnienie opieki medycznej: a) zapewnienie izolatki dla dziecka wymagającego specjalnej opieki b) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika obozu sportowego do punktu opieki medycznej ( przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; 1.8 Transport wliczony w cenę oferty: a)podstawienie czystego sprawnego technicznie autokaru, b)zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji c)w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt 1.9. Pozostałe warunki zamówienia: a)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za warunki BHP i P/poż na obiekcie. b)Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty; c)Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 usługi odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. organizację obozów, kolonii lub innej formy wypoczynku dla dzieci i młodzieży, o wartości brutto min. 50 000,00 zł każda, odpowiadające przedmiotowi zamówienia;Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony,jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie Wykonawcy - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: 1)W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej ,że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zleceniodawca może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach 2)W razie rażącego niewywiązania się z warunków niniejszej umowy, każda ze stron może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od chwili powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzs.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat - Miejski Zespół Szkól w Czeladzi, 41-250 Czeladź, ul. Szkolna 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat - Miejski Zespół Szkól w Czeladzi, 41-250 Czeladź, ul. Szkolna 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
- Zarządzanie Węzłem Przesiadkowym przy ul. Kombatantów w Czeladzi (SE-ZP.271.1.9.2024)
- Usługa gastronomiczna w DPS "SENIOR" im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.01.2025 do 30.06.2025
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych w hotelach lub innych miejscach noclegowych na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych dla pracowników ITB, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze, kolejowe (...).
- Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej na rzecz Miasta Białystok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.