eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźwynajem wyciągnika o wysokości 18 m do wykonania prac w koronach drzew dla potrzeb Łódzkiego Przedsiebiorstwa Ogrodniczego Sp. z O.O. wraz z operatorem



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Łódź: wynajem wyciągnika o wysokości 18 m do wykonania prac w koronach drzew dla potrzeb Łódzkiego Przedsiebiorstwa Ogrodniczego Sp. z O.O. wraz z operatorem
Numer ogłoszenia: 248219 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Przedsiębiorstwo Ogrodnicze Spółka z o.o. , ul. Wojska Polskiego 83, 91-755 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6576518, 6160170, fax. 0-42 6406558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielen-miejska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wynajem wyciągnika o wysokości 18 m do wykonania prac w koronach drzew dla potrzeb Łódzkiego Przedsiebiorstwa Ogrodniczego Sp. z O.O. wraz z operatorem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem wyciągnika o wysokości 18 m do wykonania prac w koronach drzew dla potrzeb Łódzkiego Przedsiebiorstwa Ogrodniczego Sp. z O.O. wraz z operatorem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Uzyskali wszelki niezbędne informacje do przygotowania ofert oraz podpisania umowy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: spełnienia / nie spełnienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawidłowości złożonych w dokumentach informacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przekazany w materiałach przetargowych, których wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Podpisane oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. Parafowany wzór umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówienie, z datą podania lub aktualizacji wyciągu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby: Każdy z partnerów podmiotu występującego wspólnie ma obowiązek oddzielnego udokumentowania, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. Partnerzy wchodzący w skład podmiotu występującego wspólnie w sumie spełniali wymagane warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej - W przypadku składania oświadczeń o których mowa w art. 44 ustawy -Prawo zamówień publicznych dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dopuszczalna jest możliwość złożenia jednego wspólnego oświadczenia potwierdzającego że Wykonawcy razem spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i art.24 ustawy -Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku z treści oświadczenia oraz pełnomocnictwa musi wynikać, iż oświadczenie zostało złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. - Ustanowili pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i fakt ten udokumentować w ofercie. Pełnomocnictwo może wynikać z osobnego dokumentu lub umowy. 7. Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. Nie poświadczenie za zgodność z oryginałem podpisu kserokopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne 8. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 9. Zamawiający może w celu porównawczym zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielen-miejska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzkie Przedsiębiorstwo Ogrodnicze Sp. z o.o. 91-202 Łódź ul. Warecka 3 Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Łódzkie Przedsiębiorstwo Ogrodnicze Sp. z o.o. 91-202 Łódź ul. Warecka 3 Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 -Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.