eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomDostawa sprzętu komputerowego oraz wdrożenie oprogramowania do rozliczeń z NFZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Bytom: Dostawa sprzętu komputerowego oraz wdrożenie oprogramowania do rozliczeń z NFZ.
Numer ogłoszenia: 248262 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4, Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79 w. 655, fax 032 2810270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.szpital4.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz wdrożenie oprogramowania do rozliczeń z NFZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla wdrożenia nowego, komercyjnego oprogramowania komputerowego do rozliczeń z NFZ, wdrożenie nowego, komercyjnego oprogramowania komputerowego do rozliczeń z NFZ oraz usługa uaktualnienia oprogramowania modułu InfoMedica dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, al. Legionów 10. Szczegółowy zakres zadań (2 pakiety- zadania częściowe) został przedstawiony w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane urządzenia mają posiadać wymagane prawem certyfikaty i atesty. Wykonawca winien zaoferować urządzenia fabrycznie nowe (data produkcji - minimum 2007 r.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.20 - Peryferia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny Oryginalny kod CPV: 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.11.10 - Bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.00.00 - Systemy baz danych Oryginalny kod CPV: 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp), tj.: - wykonali w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego (dot. Wykonawców składających ofertę w zakresie pakietu nr 2) lub wdrożenie systemu informatycznego (dot. Wykonawców składających ofertę w zakresie pakietu nr 1), o wartości nie mniejszej niż wartość (brutto) złożonej oferty; - dysponują co najmniej jedną osobą z wyższym wykształceniem technicznym z doświadczeniem w zakresie wdrożeń Systemów Informatycznych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikaty w zakresie zarządzania bazą danych Oracle oraz w zakresie administrowania systemem MS Windows 2003 Serwer. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp. 5) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - Dokumenty o których mowa w pkt 5 ppkt a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokument o którym mowa w pkt 5 ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa, można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy - Zał. Nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) wykaz zamówień o podobnym charakterze - do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające, że podane w wykazie zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. Minimalna ilość wykonanych zamówień - 1 zamówienie - załącznik nr 4 a) do SIWZ. 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 b) do SIWZ. 4) oryginał lub kserokopia aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty wymienione w pkt III.2) ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.szpital4.bytom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4; Al. Legionów 10; 41 - 902 Bytom..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Główna SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu; Al. Legionów 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wdrożenie nowego, komercyjnego oprogramowania komputerowego do rozliczeń z NFZ oraz usługa uaktualnienia oprogramowania modułu InfoMedica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Licencja na oprogramowanie bazodanowe Oracle Standard Edition One - 1 procesor - 1 szt. 2. Uaktualnienie oprogramowania InfoMedica - Apteka Szpitalna - do nowej wersji - 1 raz. 3. Wdrożenie mini InfoMedica na sprzęcie posiadanym przez Zamawiającego - 1 raz. Realizacja do 31.01.2008 r. 4. Opieka serwisowa mini InfoMedica - realizacja do 31.12.2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.10-1, 72.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla wdrożenia nowego, komercyjnego oprogramowania komputerowego do rozliczeń z NFZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy I (konfiguracja A) - 17 sztuk. 2. Zestaw komputerowy II (konfiguracja B) - 5 sztuk. 3. Zestaw komputerowy III (konfiguracja C) - 2 sztuki. 4. Zestaw komputerowy IV (konfiguracja D) - 1 sztuka. 5. Monitor 17 (cali) LCD - 25 sztuk. 6. Pamięć DDR PC 2700 512 MB - 2 sztuki. 7. Pamięć do serwera Primergy TX 150 S2 4 GB - 1 sztuka. 8. 3 Com OfficeConnect Gigabit Switch 8 portów - 1 sztuka. 9. Drukarka 24 igłowe OKI ML 3390 - 2 sztuki. 10. Office Basic 2007 PL 1PK MLK + nośnik - 3 sztuki. 11. Czytniki Medycznych Kart SINAKE CMU 2.1 - 2 sztuki. Wykonawca oświadcza, że zapewni gwarancję na zaoferowane urządzenia na okres 36 m - cy od daty przekazania przez Wykonawcę dostawy, wykonania prac i przyjęcia ich przez Zamawiającego, jako należycie wykonanych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.12.20-5, 30.21.62.00-8, 30.23.12.50-4, 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.