Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-22
Kalisz: Przeprowadzenie zaawansowanych specjalistycznych szkoleń dla studentów Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, w ramach projektu Energooszczędnie zbuduj swoja przyszłość
Numer ogłoszenia: 248274 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zaawansowanych specjalistycznych szkoleń dla studentów Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, w ramach projektu Energooszczędnie zbuduj swoja przyszłość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie składa się z 4 części (zadań), z podziałem na: Zadanie nr 1 - Montaż i obsługa pomp cieplnych, kotłów energooszczędnych i kolektorów słonecznych Zadanie nr 2 - Świadectwo energetyczne oraz audyt energetyczny Zadanie nr 3 - Oprogramowanie AutoCad dla kadr inżynierskich Zadanie nr 4- Szkolenie i warsztaty na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, aktywnego poszukiwania pracy i indywidualnego doradztwa zawodowego 2 Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1- Informacje dotyczące ofert częściowych -do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu. 3 Wykonawca po podpisaniu umowy dla każdego zadania przedstawi dokładny harmonogram szkolenia z rozbiciem na godziny ( 45 minut). 4. Dodatkowe informacje : 4.1 Zamawiający może udostępnić Wykonawcy - nieodpłatnie sale wykładowe spełniające odpowiednie wymagania i sale komputerowe z odpowiednią liczbą stanowisk i dostępem do Internetu, z wyłączeniem zadania nr 3 dla którego Wykonawca musi posiadać własny sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem. 4.2 Zamawiający udostępni Wykonawcy- pełne listy uczestników szkoleń , w terminie 2 dni przed uzgodnionym rozpoczęciem zajęć w każdej grupie. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest do : a) terminowego, zgodnego z podanym przez Zamawiającego harmonogramem rozpoczęcia i kończenia zajęć (w czasie wyznaczonym przez Kierownika projektu), b) powiadamiania Zamawiającego ( Kierownika Projektu) z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego, c) zapewnienia właściwej kadry wykładowej do przeprowadzenia wykładów i ćwiczeń, d) przekazywanie dokumentów i informacji uczestnikom szkoleń na polecenie personelu zarządzającego projektem. e) prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności uczestników szkoleń oraz zdjęć ze szkoleń nagranych na płycie CD, f) na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego. 5. Wszystkie koszty dodatkowe, związane z dojazdem, noclegiem i utrzymaniem wykładowców (trenerów), pokryje Wykonawca. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia - max.3 osoby( dotyczy zadań nr 1,2,3) z przyczyn losowych. Zmiany te Wykonawca uwzględni w fakturze. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenie jednostkowej dla jednej osoby zawartej w ofercie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować minimum 2 osobami ( dla każdego zadania) zdolnymi do wykonania zamówienia, (wymagania odnośnie prowadzących szkolenie -trenerów),w tym dla zadania : zadanie nr 1 - wykształcenie wyższe , - posiada doświadczenie zawodowe tj. przeprowadził w przeciągu ostatnich 3 lat ( licząc od terminu składania ofert), min. 3 szkolenia w dziedzinie związanej z tematyką prowadzonego szkolenia ( lub po jednym dla każdego tematu 1,2,3), zadanie nr 2 - wykształcenie wyższe , - posiada uprawnienia do sporządzania audytów termomodernizacyjnych i remontowych budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej zgodnie z ustawą o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz.U. 223/2008 poz.1459) i rozporządzeniem w sprawie zakresu i formy audytu energetycznego i remontowego (Dz.U. 43/2009, poz.346); - musi być wpisany na listę audytorów energetycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii. zadanie nr 3 - wykształcenie wyższe , - specjalista ze znajomością AUTOCAD ( licencja I i II stopień), - współpracuje ( prawo wnioskowania) lub działa w instytucjach uprawnionych do wydawania certyfikatu - polskiego i europejskiego - AUTODESK. zadanie nr 4 - wykształcenie wyższe , - wykonawca ( trener) winien posiadać Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Lista zrealizowanych szkoleń z zakresu przedmiotu zamówienia - dla zadania na które Wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać dokonana, o ile nie stoi w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku: - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich. W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - z przyczyn , o których mowa w § 1 ust.6 niniejszej umowy - zmiana urzędowej stawki podatku VAT. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl /biuletyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego
w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz
Dział Techniczny - ul. Nowy Świat 5 (I piętro p.14).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz Dział Techniczny - ul. Nowy Świat 5 (I piętro p.15).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ( 85 %). Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV, Działanie 4.1, Poddziałanie 4.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Montaż i obsługa pomp cieplnych, kotłów energooszczędnych i kolektorów słonecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Montaż i obsługa pomp cieplnych : 1)szkolenie dla 24 osób w podziale na dwie grupy szkoleniowe po 12 osób każda, 2)wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika-2 dni po 8h, 3)miejsce szkolenia - Kalisz , 4)celem szkolenia jest dostarczenie podstawowej wiedzy z zakresu montażu i obsługi pomp cieplnych , 5)Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (np. skrypt, płyta CD z prezentacją, notatnik, długopis), z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego,w ramach ceny zawartej w ofercie, 6)Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat jego ukończenia. 2. Montaż i obsługa kotłów energooszczędnych: 1)szkolenie dla 24 osób w podziale na dwie grupy szkoleniowe po 12 osób każda, 2)wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika-2 dni po 8h, 3)miejsce szkolenia - Kalisz , 4)celem szkolenia jest dostarczenie podstawowej wiedzy z zakresu montażu i obsługi kotłów energooszczędnych , 5)Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (np. skrypt, płyta CD z prezentacją, notatnik, długopis) , z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego, w ramach ceny zawartej w ofercie, 6)Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat jego ukończenia. 3. Montaż i obsługa kolektorów słonecznych 1)szkolenie dla 24 osób w podziale na dwie grupy szkoleniowe po 12 osób każda, 2)wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika-2 dni po 8h, 3)miejsce szkolenia - Kalisz , 4)celem szkolenia jest dostarczenie podstawowej wiedzy z zakresu montażu i obsługi kotłów energooszczędnych , 5)Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (np. skrypt, płyta CD z prezentacją, notatnik, długopis), z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego, w ramach ceny zawartej w ofercie, 6)Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat jego ukończenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadectwo energetyczne oraz audyt energetyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) szkolenie dla 20 osób , jedna grupa szkoleniowa, 2) wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika- 7dni po 10h, 3) termin realizacji szkolenia- od 02.11.2015 r. do 17.11.2015 r. szczegółowy termin szkolenia i egzaminu zostanie uzgodniony z wybranym Wykonawcą zamówienia ( harmonogram szkoleń). 4) miejsce szkolenia - Kalisz, 5) celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy z zakresu przedmiotu zamówienia oraz nauka sporządzania świadectw energetycznych budynków i lokali zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 2.07.2014 w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz.U. z .2014r, poz. 888), 6) przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego po ukończonym szkoleniu, 7) wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, 8) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe i dydaktyczne w formie papierowej i na płycie CD, z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego oraz program komputerowy do wykonywania świadectw, w ramach ceny zawartej w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie AutoCad dla kadr inżynierskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) szkolenie dla 34 osób , dwie grupy szkoleniowe, 2) wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika- 30 godzin szkolenia, w tym 28 godziny ćwiczeń i 2 godziny egzamin, 3) termin realizacji szkolenia- od 18.11.2015 r. do 07.12.2015 r. szczegółowy termin szkolenia i egzaminu zostanie uzgodniony z wybranym Wykonawcą zamówienia ( harmonogram szkoleń), 4) miejsce szkolenia - Kalisz , 5) przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zaawansowanych specjalistycznych szkoleń - AUTOCAD dla kadr inżynierskich , zakończonych polskim certyfikatem AUTODESK oraz europejskim certyfikatem AUTODESK. 6) przeprowadzenie egzaminu po ukończonym szkoleniu, 7) po zakończeniu szkoleniu każdy uczestnik otrzyma Certyfikat AUTODESK wystawiony przez Autoryzowane Centrum Autodesk odpowiednio dla każdego kursu. 8) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe i dydaktyczne w formie papierowej i na płycie CD, z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego w ramach ceny zawartej w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ddoświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie i warsztaty na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej, aktywnego poszukiwania pracy i indywidualnego doradztwa zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Własna działalność gospodarcza - 3grupy po 17-18 osób ( 52 osoby), wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika- 20 godzin szkolenia. B. Aktywne poszukiwanie pracy - 3grupy po 17-18 osób ( 52 osoby), wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika- 20 godzin szkolenia C. Indywidualne doradztwo zawodowe - 52 osoby po 2 godz. każda osoba. 1) Termin realizacji zamówienia - od 12.10. 2015 r. - 30.11. 2015 r. Szczegółowe terminy szkoleń dla poszczególnych tematów (A,B.C) zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą zamówienia ( harmonogram szkoleń). 2) Po zakończeniu szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat jego ukończenia. 3) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe - dydaktyczne w formie papierowej i na płycie CD i materiały piśmienne z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego - w ramach ceny zawartej w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 10
- 2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń - 90
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- "Dostawy artykułów żywnościowych z podziałem na IX części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2025"
- Dostawa: tablety, laptop
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2025
- Kompleksowa organizację uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Pracodawca - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego Projektu pn.: ....
- Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.