Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Hrubieszów: Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO ) w zakresie ochrony osób i mienia na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4055 w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 248403 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4055, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6971145 w. 346.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rozpoznanie2pr.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO ) w zakresie ochrony osób i mienia na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4055 w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO ) w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4055 w 2008 r. Planowany termin zawarcia umowy 21.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Wykaz szczegółowy posterunków objętych usługą ochrony fizycznej z podaniem czasu ochrony i wymaganiami stawianymi pracownikom realizującym usługę Opis Posterunku, Lokalizacja Posterunku / Wymagany czas wykonywania ochrony / Wymagania stawiane pracownikowi ochrony - obsada Posterunek Nr 1 Stały, zewnętrzny ochrona obiektów I kategorii Całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia, od poniedziałku od godz. 00:00 do niedzieli do godz. 24:00. Obsada 1 pracownik posiadający licencję I-go stopnia, wyposażony w pistolet maszynowy lub karabinek, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności bezprzewodowej. Pilot antynapadowy sygnalizacji alarmowej (wyposaża JW) Posterunek Nr 2 ruchomy, zewnętrzny ochrona obiektów II kategorii W dni powszednie świąteczne, soboty, dni ustawowo i dodatkowo wolne od godziny 15:00 do godz. 8:00. Obsada 1 pracownik posiadający licencję I-go stopnia wyposażony w pistolet maszynowy lub karabinek, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności bezprzewodowej Dowódca zmiany wartownia, monitoringCałodobowo. Przez wszystkie dni tygodnia od poniedziałku od godziny 00:00 do niedzieli do godz. 24:00. Obsada 1 pracownik posiadający licencję II-go stopnia wyposażony w broń krótką, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności bezprzewodowej. Pilot antynapadowy sygnalizacji alarmowej (wyposaża JW) Obsługa biura przepustek. 2 pracowników ochrony z czego 1 całodobowo przez wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli od godziny 00:00 do godz. 24:00, 2 przez wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:00 do 16:00. Jeden na zewnątrz. Obsada 2 pracowników posiadający licencję I-go stopnia wyposażonych w ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności bezprzewodowej Grupa interwencyjna. Działanie w przypadku naruszenia systemu ochrony obiektów. W gotowości do użycia w dzień i w nocy w czasie 5-10 min. Obsada 2 pracowników posiadających licencję I-go stopnia wyposażonych w pistolety maszynowe, karabinki lub broń krótką, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności bezprzewodowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, tzn. - posiadają koncesję na prowadzenie działalności związanej z ochroną osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: - wykonali co najmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia - związaną z ochroną osób i mienia z użyciem broni przez okres nie krótszy jak 6 miesięcy lub wykonali co najmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia - związaną z ochroną osób i mienia z użyciem broni na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.; - dysponują odpowiednią ilością osób ( zapewniającą ciągłość realizacji zadania zakładając nienaruszenie Kodeksu Pracy, zastępstwa na czas urlopu i choroby ) - minimum 20, które posiadają: o co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia ( pracownicy ochrony fizycznej będący na posterunkach, biurze przepustek) o licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia (dowódcy zmian i koordynator ochrony, jako dowódca SUFO oraz jego zastępca) o aktualne pozwolenia na broń zgodnie z ustawą o broni i amunicji z dnia 21 maja 1999 r.( tekst jednolity Dz. U z 2004 r. nr 52, poz. 525 ) o posiadają poświadczenia bezpieczeństwa osobowego i zaświadczenia o przeszkoleniu przez Pełnomocnika Ochrony firmy uprawniające do dostępu do informacji niejawnych zgonie z ustawą o ochronie informacji niejawnych: § Pracownicy ochrony fizycznej i dowódcy zmian - co najmniej do klauzuli ZASTRZEŻONE § Koordynator ochrony jako dowódca SUFO i jego zastępca - co najmniej do klauzuli POUFNE. - dysponują bronią, środkami bezpośredniego przymusu oraz środkami łączności wymaganymi w specyfikacji z godnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. - dysponują środkami transportu dla patrolu interwencyjnego. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tzn.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej: kontraktowej i deliktowej z kwotą gwarantowaną nie mniejszą niż 1 milion PLN. (równowartość, jeżeli w walucie obcej wg. kursu NBP z dnia zawarcia umowy ). d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) Dodatkowo spełniają wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 - tekst jednolity ) w zakresie organizacji obiegu informacji niejawnych oraz bezpieczeństwa przemysłowego w zakresie informacji stanowiącej tajemnicę służbową oraz dysponują Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonym przez właściwe służby. Ocena spełnienia warunków nastąpi na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności, której przedmiotem jest postępowanie przetargowe, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. Nr 114 poz. 740 z póżn. zm.) 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dołączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 6. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności.. 7. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia, ustawą o ochronie informacji niejawnych oraz ustawą o broni i amunicji z dnia 21 maja 1999 r. ( tekst jednolity Dz. U z 2004 r. nr 52, poz. 525 ) tzn.: i. licencji pracowników ochrony fizycznej I i II stopnia, ii. poświadczenia bezpieczeństwa osobowego i zaświadczenia o przeszkoleniu przez Pełnomocnika Ochrony firmy, pracowników przeznaczonych do realizacji zadania 8. Oświadczenie o posiadaniu broni, środków bezpośredniego przymusu, środków łączności oraz środków transportu wymaganych do ochrony w/w obiektów. 9. Polisę, a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie, prowadzonej działalności. 10. Oświadczenie o spełnianiu wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych i dysponowaniu pełnomocnikiem ochrony ds. informacji niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez właściwe służby ochrony państwa .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rozpoznanie2pr.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4055, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów tel. (084) 69 75 346 fax (084) 69 75 329.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 13:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4055, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów - kancelaria jednostki, pokój nr 21 - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2025
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Usługa ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Mińskiej 65
- Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Białymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.