eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnegopierwsza pomoc w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Rzeszów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego: pierwsza pomoc w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 24841 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego: pierwsza pomoc w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego - pierwsza pomoc w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z programem ramowym Ministerstwa Zdrowia z dnia 29 stycznia 2010 r. 1. Celem kursu jest nabycie przez uczestników kursu dodatkowych kwalifikacji do prowadzenia zajęć z zakresu pierwszej pomocy. 2. Uczestnikami kursu będą nauczyciele zatrudnieni na terenie województwa podkarpackiego wyłonieni w procesie rekrutacji przez Zamawiającego. 3. Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości grup (jednakże ilość grup nie będzie mniejsza niż 10). Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. 4. Średnia liczba osób w jednej grupie: 15 (maksymalnie 20 os./gr.). 5. Łączna liczba godzin kursu dla 1 grupy obejmuje 40 godzin zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić kurs zgodnie z programem ramowym realizowanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2009 r. w sprawie przygotowania nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy (t.j. Dz. U. Nr 139, poz. 1132). 7. Wykonawca wyda absolwentom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu zawierające co najmniej imię i nazwisko uczestnika kursu, indeks grupy, nazwę kursu i wymiar godzin, datę i miejsce urodzenia, nadrukowany na drugiej stronie zaświadczenia ramowy program kursu. Wzór zaświadczeń przygotowany przez Wykonawcę zostanie uprzednio zaakceptowany przez Zamawiającego. 8. Zaświadczenie zostanie opatrzone logotypami projektu i programu POKL oraz informacją o współfinansowaniu ze środków UE zgodnie z wytycznymi POKL. 9. Zajęcia stacjonarne prowadzone będą w Rzeszowie i/lub Tarnobrzegu i/lub w Przemyślu i/lub w Krośnie lub na terenie województwa podkarpackiego (zależnie od miejsca utworzenia grupy - rekrutacja odbywać się będzie w sposób bieżący). Zamawiający przewiduje, że jednorazowo odbywać się mogą zajęcia 5 grup szkoleniowych w tych samych terminach. 10. Sale wykładowe zapewnia Zamawiający. 11. Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu na miejsce szkolenia kadry szkoleniowej. 12. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z Wykonawcą wyłonionym w procedurze przetargowej i po podpisaniu umowy. Harmonogram ustalany będzie dla każdej grupy oddzielnie. Zajęcia w danej grupie rozpoczną się w terminie 7 dni roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy listy osób wraz ze wskazaniem miejscowości, w której mają odbywać się zajęcia. 13. Zamawiający zastrzega, że zajęcia mogą być realizowane w dowolne dni tygodnia ze szczególnym uwzględnieniem soboty i niedzieli w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dziennie: dla zajęć dziennych w godzinach od 8:00 do 22:00; dla zajęć popołudniowych w godzinach od 12:00 do 22:00. 1 godzina szkoleniowa = 45 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany polegającej na zmniejszeniu ilości godzin szkoleniowych dziennie, jednakże nie mniej niż 4 godziny szkoleniowe dziennie. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie wszystkich materiałów na zajęcia, które są niezbędne do przeprowadzenia kursu zgodnie z wymogami programu ramowego Ministerstwa Zdrowia. Zamawiający ma prawo przedstawić uwagi do materiałów szkoleniowych, a Wykonawca ma obowiązek je uwzględnić. 15. Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają niezbędne kwalifikacje oraz wiedzę umożliwiającą profesjonalną realizacje treści programu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2009 r. w sprawie przygotowania nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy (t. j. Dz. U. Nr 139, poz. 1132). W ramach realizacji kursu Wykonawca zobowiązany jest do: a. bieżącego wspomagania organizacyjno-technicznego osób prowadzących kurs oraz uczestników kursu b. pozostawania w bieżącej współpracy z Biurem projektu oraz właściwym specjalistą ds. rekrutacji i szkoleń c. przekazania najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu wszystkim uczestnikom kursu szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, uzgodnionego wcześniej w porozumieniu z Zamawiającym. Przekazanie uczestnikom harmonogramu prowadzenia zajęć należy potwierdzić listą potwierdzającą odbiór harmonogramu kursu przez uczestników. Wzór listy zostanie przygotowany przez Zamawiającego, d. merytorycznego opracowania i przekazania we własnym zakresie uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych niezbędnych do realizacji programu kursu. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom na początku kursu bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Przekazanie uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych należy potwierdzić listą potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu (podpisywana każdorazowo w chwili przekazywania uczestnikom materiałów z wyszczególnieniem jakie materiały są przekazywane). Wzór listy zostanie przygotowany przez Zamawiającego, e. przekazania Zamawiającemu jednego kompletu materiałów szkoleniowych, f. przeprowadzenia wśród uczestników kursu ankiet ewaluacyjnych w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, (Zamawiający dostarczy wzór ankiet ewaluacyjnych) g. dostarczenia Zamawiającemu wypełnionych przez uczestników ankiet wraz z raportem zbiorczym zawierającym analizę danych zawartych w ankietach w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty przeprowadzenia badania ankietowego, h. gromadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu umowy w tym dokumentów finansowych do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo, i. umieszczania obowiązujących logotypów na wszelkich dokumentach powstających w ramach realizacji przedmiotu umowy zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zobowiązania się do przestrzegania określonych w nich reguł informowania o przedmiocie umowy i oznaczania tj.: oznaczania budynków i pomieszczeń w których realizowany jest kurs oraz informowania uczestników o współfinansowaniu przedmiotu umowy ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, j. sporządzenia i wydania wszystkim uczestnikom kursu imiennych zaświadczeń ukończeniu kursu, zaś Zamawiającemu przekazania listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń przez uczestników oraz kopie zaświadczeń potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. (Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na zaświadczeniach co najmniej imię i nazwisko uczestnika kursu, indeks grupy, nazwę kursu i wymiar godzin, datę i miejsce urodzenia oraz nadrukowany na drugiej stronie zaświadczenia ramowy program kursu kwalifikacyjnego, logotypy projektu). Wzór zaświadczeń przygotowany przez Wykonawcę zostanie uprzednio zaakceptowany przez Zamawiającego, k. sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych następnego miesiąca szkolenia danej grupy, zestawienia dotyczącego realizacji kursu z wyszczególnieniem liczby zrealizowanych godzin w poszczególnych grupach oraz kopii dokumentów, które Wykonawca ma obowiązek prowadzić w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, l. prowadzenia na bieżąco dokumentacji z przebiegu kursu stanowiącą: -dziennik zajęć zawierający m.in. plan realizacji zajęć, listę uczestników, realizację zajęć dydaktycznych, wykaz uczestników, którzy ukończyli szkolenie, -listę potwierdzającą obecność na zajęciach stacjonarnych (podpisywaną na każdych zajęciach), -listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, -listę potwierdzającą odbiór harmonogramu, -listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń, -dokumentacje fotograficzną z prowadzonego kursu (min. 5 zdjęć na grupę)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną skutkuje wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia, w których ograniczono prawo Zamawiającego lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków oprócz wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych uznane zostaną jako niespełniające warunków. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie BPS S.A. Oddział Regionalny w Rzeszowie nr rachunku: 5519 3013 8927 0007 2194 1200 14 z adnotacją Wadium- Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu kwalifikacyjnego: pierwsza pomoc w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w oznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie przy ul. Niedzielskiego 2, pok. nr 1 (Sekretariat) w formie oryginału. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictwa, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują następujące usługi: co najmniej 3 kursy kwalifikacyjne w wymiarze co najmniej 30 godzin każdy, w których uczestniczyło co najmniej 15 osób w każdym z kursów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: a. Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 2 do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać także wszystkie wymagane w niniejszym rozdziale SIWZ oświadczenia i dokumenty. b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - np. według załącznika nr 5 do SIWZ - jeżeli dotyczy. c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a.zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia: -siły wyższej - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu, -zmian we wniosku o dofinansowanie projektu, -innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. b.zmiany terminu płatności- w przypadku: -ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; c.zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia: -w przypadku wycofania z realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiającego, -w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawarta umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 15:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na potrzeby projektu systemowego Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.