Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Łuków: Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia grupowego: Kurs komputerowy z obsługą programu do kadr i płac w ramach projektu Postaw na aktywność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 248514 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie , ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7985037, faks 025 7984477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia grupowego: Kurs komputerowy z obsługą programu do kadr i płac w ramach projektu Postaw na aktywność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest usługa, polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego pn.: Kurs komputerowy z obsługą programu do kadr i płac dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie w ramach projektu Postaw na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do pracy na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac z wykorzystania obsługi podstawowego oprogramowania komputerowego oraz obsługi programu kadrowo-płacowego i programu Płatnik. Wymagane jest, aby szkolenie składało się z: - modułu obsługa komputera, obejmującego min.: obsługę programów WORD, EXCEL, przeglądarka internetowa, poczta elektroniczna. - modułu kadry i płace, obejmującego min.: przepisy BHP i Ppoż na stanowisku pracy, elementy prawa pracy i prawa cywilnego, dokumentację kadrową i płacową, zasady naliczania wynagrodzeń, zasady rozliczania z ZUS (ubezpieczenie społeczne i zdrowotne), obsługę programu kadrowo-płacowego, obsługą programu Płatnik. Czas trwania szkolenia: 150 godzin zegarowych (w tym egzamin wewnętrzny ), w tym co najmniej 100 godzin zajęć praktycznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualny na 2014 r. wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na miejsce siedziby Wykonawcy. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego posiadania wpisu do RIS.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi wykaz szkoleń wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga wykazania minimum jednego szkolenia z zakresu obsługi komputera i min. jednego szkolenia z zakresu obsługi programu kadrowo-płacowego lub z zakresu kadr i płac. Zamawiający dopuszcza wykazanie tylko 1 szkolenia z zastrzeżeniem że szkolenie to swym zakresem musi obejmować łącznie moduły: - obsługa komputera - kadry i płace i/lub obsługa programu kadrowo-płacowego. Wykazane szkolenia muszą być przeprowadzone dla co najmniej 5 osobowej grupy, a ich należyte wykonanie potwierdzone załączonymi dowodami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy na czas realizacji zamówienia. Wymagane jest aby Wykonawca dysponował: - salą do zajęć teoretycznych spełniającymi wymogi BHP oraz posiadającymi zaplecze sanitarne (dostęp do WC, umywalki, sali lub kącika do spożycia posiłków); wyposażonymi w niezbędny sprzęt (tablica lub flipchart, projektor multimedialny lub rzutnik pisma) dostosowanymi dla grupy 5 osób. - salą do zajęć praktycznych spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą dostęp do zaplecza sanitarnego (dostęp do WC, umywalki, sali lub kącika do spożycia posiłków) wyposażoną w niezbędny do realizacji zajęć sprzęt, narzędzia, materiały, tj min. 5 komputerów z legalnym oprogramowaniem. Wymagane jest, aby w trakcie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych każdy uczestnik posiadał samodzielne stanowisko wyposażone w sposób zapewniający realizację programu nauczania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga aby wykładowcy zaangażowani w realizację szkolenia, posiadali wykształcenie min. średnie oraz w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert: - co najmniej 200 godzin doświadczenia w przeprowadzeniu szkoleń w zakresie tematycznym realizowanego modułu lub moduł obsługa komputera doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia w zakresie obsługi komputera oraz 2 letnie doświadczenie na stanowisku technik informatyk/informatyk. moduł kadry i płace doświadczenie w przeprowadzeniu min. 1 szkolenia w zakresie obsługi programu kadrowo-płacowego lub kadr i płac oraz 2 letnie doświadczenie: na stanowisku specjalista ds. kadr i płac lub w prowadzeniu działalności gospodarczej (biuro rachunkowe) pod warunkiem, iż w okresie tym samodzielnie wykonywał czynności samodzielnie. Wykładowca prowadzący zajęcia teoretyczne może prowadzić również zajęcia praktyczne. Zamawiający nie wymaga aby każdy moduł był prowadzony przez innego wykładowcę. Zamawiający wymaga, aby wykładowca realizujący zajęcia w ramach kilku modułów spełniał w/w warunki w zakresie każdego z realizowanych modułów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, wg wzoru - Zał. Nr 2 do SIWZ, Oświadczenie dotyczące posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, wg wzoru - Zał. Nr 6 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub w przypadku, gdy Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, Pisemne zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji w przypadku, kiedy Wykonawca będzie bazował na potencjale niebędącym jego własnością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie jednostki - szkolenia zorganizowane przez jednostkę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - 28
- 3 - Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu jakości usług - 12
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Po podpisaniu umowy dopuszcza się zmiany jej postanowień w odniesieniu do złożonej oferty w następującym zakresie: - harmonogramu - z zachowaniem terminu realizacji zamówienia określonego w umowie oraz warunków postawionych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - miejsca prowadzenia szkolenia - bez zmiany miejscowości, pod warunkiem, że nowe miejsce, w którym szkolenie będzie realizowane, będzie odpowiadało warunkom postawionym przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki nowej bazy lokalowej nie będą gorsze od warunków bazy lokalowej wskazanej w ofercie, - osoby prowadzącej zajęcia - pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniała warunki w stosunku do kadry zaangażowanej w realizację zamówienia postawione przez Zamawiającego w pkt. V ppkt. 1 lit. c Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających, iż nowa baza lokalowa i nowa osoba prowadząca zajęcia spełniają warunki postawione przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.lukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Piłsudskiego 14 21-400 Łuków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Piłsudskiego 14 21-400 Łuków Sekretariat pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane w ramach w ramach projektu Postaw na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostawa preparatów do dezynfekcji do SPZOZ w Łukowie
- ZAKUP PALIW PŁYNNYCH Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2025 ROKU
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.