Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Zawiercie: Wykonanie awaryjnej naprawy drogi wojewódzkiej Nr 791 w miejscowości Fugasówka gmina Ogrodzieniec.
Numer ogłoszenia: 248581 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, fax. 032 6710773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.pzd.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie awaryjnej naprawy drogi wojewódzkiej Nr 791 w miejscowości Fugasówka gmina Ogrodzieniec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie awaryjnej naprawy nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 791 w miejscowości Fugasówka gmina Ogrodzieniec - powiat zawierciański, odcinek 1380 mb - od km 36+870 do km 35+490, w ilości 11.190 m2, polegającej na sfrezowaniu starej nawierzchni, ułożeniu nowej nawierzchni warstwy wiążącej gr. 8 cm z betonu asfaltowego 0/20 mm i nowej nawierzchni warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego 0/12,5 mm, uzupełnieniu poboczy oraz odnowie chemoutwardzalnego grubowarstwowego strukturalnego oznakowania poziomego drogi. Szczegółowy zakres i wymogi wykonania robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji oraz Wytyczne Techniczne do zastosowania przy wykonywaniu robót drogowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający i akceptujący warunki zawarte w SIWZ. W/w zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. VII niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ) - dowód wniesienia WADIUM - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) - oświadczenie wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) - oświadczenie wykonawcy dot. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (wg wzoru stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane odpowiednie do zakresu zamówienia /przedłożyć kopię uprawnień/ wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ; - zaakceptowany wzór umowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.pzd.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie - Sekretariat pok. 302 - III-piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wykonanie dokumentacji rewitalizacji przyrodniczej zbiorników wodnych wraz z zagospodarowaniem dla celów rekreacyjnych przyległych terenów parku "Stawy holenderskie" (...) w ramach zadania pn (...)
- Dostawa, instalacja i wdrożenie dwóch urządzeń typu UTM zwanego "Systemami" wraz z zapewnieniem gwarancji dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla przebudowy ul. Rekreacyjnej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla przebudowy drogi bocznej od Porębskiej na działce nr ew. 169/16 wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi bocznej od Porębskiej (...).
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1191P na odcinku Liszkowo - Glesno stanowiącej część obwodnicy powiatu pilskiego
- Remont ulicy Studenckiej na terenie miasta stołecznego Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowę chodnika w miejscowości Bojano
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.