Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-22
Łódź: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Instytutu CZMP - ZP/55/2009
Numer ogłoszenia: 248666 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Instytutu CZMP - ZP/55/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1
1 Dreny Redona lub Ulmera CH 8 - CH 18, jałowe, ze znacznikiem RTG na całej długości, perforowane na dł. nie mniej niż 7 cm, opakowanie: folia-papier - 2 500 szt.
2 Pojemniki do odsysania ran 100 ml, jałowe, płaskie, opakowanie: folia-papier. Zakończenie pojemnika musi być kompatybilne z drenem zaoferowanym w pozycji 1 - 200 szt.
3 Pojemniki do odsysania ran 200-250 ml, jałowe, płaskie, opakowanie: folia-papier. Zakończenie pojemnika musi być kompatybilne z drenem zaoferowanym w pozycji 1 - 4 500 szt.
4 Pojemniki do odsysania ran 400 ml, jałowe, płaskie, opakowanie: folia-papier. Zakończenie pojemnika musi być kompatybilne z drenem zaoferowanym w pozycji 1 - 600 szt.
5 Zestawy mini do drenażu ran, drobnych krwiaków i ropni z mieszkiem o poj. 20-30ml i dwoma rodzajami drenów o dł.50 cm i nitką radiacyjną na całej długości - 100 szt.
Pakiet 2
1 Cewniki Tiemann sterylny z kolorowym znacznikiem rozmiaru CH 8 - CH 16, długość minimum 40 cm - 200 szt.
Pakiet 3
1 Cewniki Malecota sterylne, z miękkiego tworzywa, 2.skrzydełkowe, w rozm. CH 10 - CH 20, dł.31 cm - 30 szt.
2 Cewniki Malecota sterylne, z miękkiego tworzywa, 4.skrzydełkowe, w rozm. CH 10 - CH 20, dł.42 cm - 20 szt.
Pakiet 4
1 Worki na mocz dla niemowląt (dla chłopców i dla dziewczynek) wykonane z miękkiej folii, samoprzylepne, z podziałką, jałowe, bez gąbki - 15 000 szt.
Pakiet 5
1 Zgłębniki poliuretanowe, sterylne, z prowadnicą wewnątrz, do żywienia dojelitowego, wymienne co 6.tygodni w rozm.: CH 6 /60cm - CH 12 /110cm-130cm - 400 szt.
2 Przyrządy uniwersalne do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej do butelek (kompatybilne ze zgłębnikiem typu PUR) - 1 300 szt.
3 Przyrządy uniwersalne do żywienia dojelitowego typu PACK (kompatybilne ze zgłębnikiem typu PUR) w wersji grawitacyjnej - 1 000 szt.
4 Przyrządy uniwersalne do żywienia dojelitowego przy użyciu pompy Flocare do butelek - 550 szt.
5 Przyrządy uniwersalne do żywienia dojelitowego przy użyciu pompy Flocare do zestawu typu PACK - 150 szt.
6 Zestawy PEG do przezskórnej endoskopowej gastrostomii do długoterminowego żywienia dojelitowego w rozm. CH 10 - CH 18, kompatybilne ze strzykawką o zakończeniu lejkowatym i Luer - 10 szt.
Pakiet 6
1 Zgłębniki żołądkowe, sterylne, z miękkiego PCV, zakończone lejkowato, z możliwością karmienia strzykawką, z kolorowym znacznikiem, zakończeniem Luer i zamknięciem światła cewnika w rozm.: CH 6 - CH 26 / 90cm-130cm, wykonane z PCV nie zawierającego ftalanów - 2 000 szt.
2 Cewniki do karmienia przez nos z PCV, skalowane co 1cm, z zatyczką i końcówką typu Feeding Tube (do strzykawki Luer), w rozm. CH 4 - CH 10 / 40cm, wykonane z PCV nie zawierającego ftalanów - 120 000 szt.
3 Cewniki do karmienia przez nos z PCV, skalowane co 1cm, z zatyczką i końcówką typu Feeding Tube (do strzykawki Luer), w rozm. CH 4 - CH 10 / 47-60cm, wykonane z PCV nie zawierającego ftalanów - 200 szt.
Pakiet 7
1 Cewniki do karmienia przez nos z PCV, z zatyczką i końcówką typu Feeding Tube (do strzykawki Luer), w rozm. CH 6 - CH 10 / 100cm, wykonane z PCV nie zawierającego ftalanów - 300 szt.
Pakiet 8
1 Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, z kolorowym znacznikiem rozmiaru, z otworem centralnym i dwoma naprzeciwległymi otworami bocznymi, z regulacją siły ssania, w rozm: CH 4 - CH 10 / 35-40cm, CH 4 skalowane co 1cm, wyposażone w prosto ściętą końcówkę, która zapewnia atraumatyczność procesu odsysania, skalowane co 1cm - 100 000 szt.
Pakiet 9
1 Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, z kolorowym znacznikiem rozmiaru, z otworem centralnym i dwoma naprzeciwległymi otworami bocznymi, bez regulacji siły ssania, w rozm: CH 6 - CH 8 / 40-50cm, CH 10 - CH 18 / 50-60cm, wyposażone w prosto ściętą końcówkę, która zapewnia atraumatyczność procesu odsysania - 70 000 szt.
Pakiet 10
1 Dreny Penrosa, sterylne, z nitką RTG, dł. 30-45cm szer. 6mm i 12-13mm - 120 szt.
Pakiet 11
1 Cewniki centralne trójświatłowe 7F / 14-16cm - 50 szt.
2 Cewniki centralne trójświatłowe 7F / 19-21cm - 150 szt.
3 Cewniki centralne trójświatłowe 7F / 29-31cm - 10 szt.
4 Cewniki centralne czteroświatłowe 8-8,5F / 15-20cm - 10 szt.
Pakiet 12
1 Cewniki centralne trójświatłowe 7F / 14-16cm z powłoką bakteriobójczą - 20 szt.
Pakiet 13
1 Kanki doodbytnicze w rozmiarze CH 16, sterylne, bez otworu bocznego z otworem centralnym, mogą posiadać barwne oznaczenie rozmiaru - 6 000 szt.
Pakiet 14
1 Cewniki centralne dwuświatłowe 4F/7-12 cm - 60 szt.
2 Cewniki centralne dwuświatłowe 4F/12-16 cm - 40 szt.
Pakiet 15
1 Rampy 5 - kranikowe, szeregowe, sterylne - 200 szt.
Pakiet 16
1 Filtry antybakteryjno-wirusowe do przetoczeń płynów infuzyjnych, sterylne, z krótkimi przedłużaczami (5-10 cm) 2x Luer-Lock, jeden męski drugi żeński o małym świetle wypełnienia - mikro (wypełnienie do 0,6 ml przy powierzchni do 2,0 cm2) - 3000 szt.
Pakiet 17
1 Filtry antybakteryjno-wirusowe do podawania emulsji tłuszczowych (żywienia pozajelitowego), sterylne, z krótkimi przedłużaczami (5-10 cm) 2x Luer-Lock, jeden męski drugi żeński o małym świetle wypełnienia - mikro (wypełnienie do 0,6 ml przy powierzchni do 2,0 cm2) - 1 500 szt.
Pakiet 18
1 Prowadnice do rurek intubacyjnych, jałowe, aluminiowe, z plastikową osłonką, w różnych rozmiarach - 300 szt.
Pakiet 19
1 Koreczki dwustronne (combi) do kraników i wkłuć - 60 000 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy prawo zamówień publicznych.
a) W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
b) Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3.
c) Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3.
d) Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczną nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
e) Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP
2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz ustęp 2 pkt 1-4 ustawy PZP
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie 3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. Oświadczenie o tym, że Wykonawca nie posiada zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3
5. Oświadczenie o tym, że Wykonawca nie posiada zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
7. Oświadczenie o tym, że żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczną nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
8. Oświadczenie o tym, że wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena kliniczna - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 7 pakietów
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.