eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Dostawa bielizny szpitalnej i operacyjnej w dwóch pakietach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Limanowa: Dostawa bielizny szpitalnej i operacyjnej w dwóch pakietach.
Numer ogłoszenia: 248675 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa, ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, fax 018 3372710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SP ZOZ - Szpital Powiatowy w Limanowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny szpitalnej i operacyjnej w dwóch pakietach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ pn.: Formularz asortymentowo-cenowy Zgodnie z załączonym asortymentem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ pn.: Formularz asortymentowo-cenowy Zgodnie z załączonym asortymentem

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenia z art. 22, 24 i 44, Deklaracje (Certyfikat) Zgodności z Polską Normą wystawioną przez producenta tkanin, oferowanych przez Wykonawcę na wykonanie zamówienia, kopia Deklaracji potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (Pakiet nr 1,2), Karty producentów tkanin potwierdzające parametry techniczne i jakość tkanin, kopia Karty potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (Pakiet nr 1,2), Zaświadczenie o wpisie oferowanego wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (Pakiet nr 1, poz. I-V, Pakiet nr 2), w przypadku produktów które nie podlegają obowiązkowi wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania w Polsce zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.IV.2004 o Wyrobach Medycznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania, kopia wpisu potwierdzona za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, Wyniki badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające parametry techniczne tkaniny zgodnie z normą PN-EN13795, kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (Pakiet nr 2), Dokument z badania nieprzemakalności po 100 cyklach prania i sterylizacji wystawiony przez producenta tkaniny przeznaczonej przez Wykonawcę na wykonanie przedmiotu zamówienia, kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (Pakiet nr 2), Oświadczenie producenta tkaniny przeznaczonej przez Wykonawcę na wykonanie przedmiotu zamówienia o braku konieczności impregnacji przedmiotu zamówienia w trakcie użytkowania bez zagrożenia utraty barierowości, gwarancja barierowości przez 100 cykli prania (Pakiet nr 2), Opis technologii prania, prasowania oferowanych wyrobów (Pakiet nr 1, 2), Aktualny katalog wyrobów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 13:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna operacyjna szpitalna i operacyjna wielokrotnego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ pn.: Formularz asortymentowo-cenowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież operacyjna, barierowa wielokrotnego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ pn.: Formularz asortymentowo-cenowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.