eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychUsługa cateringowa w zakresie przygotowywania z własnych produktów poczęstunku w terminie 20.03.2015r. dla 38 osób serwowanego o godz. 12.00 podczas spotkania roboczego kadry projektu organizowanego w siedzibie DCIZiDN w Wałbrzychu, Rynek 6, 58-300

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Wałbrzych: Usługa cateringowa w zakresie przygotowywania z własnych produktów poczęstunku w terminie 20.03.2015r. dla 38 osób serwowanego o godz. 12.00 podczas spotkania roboczego kadry projektu organizowanego w siedzibie DCIZiDN w Wałbrzychu, Rynek 6, 58-300
Numer ogłoszenia: 24895 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu , ul. Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 843 42 47, faks 074 8434247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ciz.walbrzych

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa w zakresie przygotowywania z własnych produktów poczęstunku w terminie 20.03.2015r. dla 38 osób serwowanego o godz. 12.00 podczas spotkania roboczego kadry projektu organizowanego w siedzibie DCIZiDN w Wałbrzychu, Rynek 6, 58-300.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa cateringowa, będzie polegać na przygotowaniu poczęstunku /bufetu kawowego, na który powinny składać się: -kawa świeżo parzona w ekspresie, serwowana z ekspresu lub termosów -minimum 200 ml/1 osobę, -mleczko do kawy 10% - minimum 10 gram/1 osobę, -cukier w jednorazowych torebkach, -herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru (co najmniej 2 rodzaje) pakowana w oddzielnych torebkach parzona wrzątkiem, -cytryna, -ciasto domowe co najmniej dwa rodzaje (typu: orzechowiec, szarlotka, sernik) - minimum 200 gram/1 osobę, -2 rodzaje soków 100 % co najmniej - 200 ml/1 osobę -woda gazowana i niegazowana w butelkach - 0,25 l/1 osobę oraz poczęstunku składającego się z: -dwóch rodzajów sałatek typu gyros/sałatka grecka/z tuńczykiem - co najmniej 150gram/1 osobę, -desek pieczonych mięs (trzy rodzaje mięs: schab, karczek wieprzowy, boczek gotowany/wędzony)- minimum 50 gram/1 osobę, -desek serów typu brie, camembert, rokpol- minimum 50 gram/1 osobę, -co najmniej dwa rodzaje chleba - minimum 15 gram/1 osobę, -co najmniej trzech rodzajów tartinek - z co najmniej trzema składnikami każda (np. pasta jajeczna, łosoś, wędliny) w ilości co najmniej po trzy sztuki na osobę - łączna gramatura trzech tartinek winna wynieść co najmniej 150 gram/1 osobę, -trzy rodzaje owoców - bez ograniczeń. Sposób podania poczęstunku: w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklaneczek do zimnych napojów, łyżeczek i serwetek (nie dopuszcza się stosowania plastikowych sztućców i naczyń), woda gazowana i niegazowana w butelkach, soki serwowane w szklanych dzbankach. Wykonawca zobowiązany jest do udekorowania stołu m.in.: obrusy jednolitego koloru (wyklucza się obrusy jednorazowe), kompozycja dopasowana do wnętrza oraz obejmować musi, co najmniej 2 obrusy dobrane do siebie, umiejętnie upięte od strony reprezentacyjnej, zasłaniające nogi stołu, możliwość wykorzystania dekoracji z kwiatów i serwetek. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych naczyń, sztućców i wszystkich pozostałych elementów wymaganych do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, jak również uprzątnięcia pomieszczenia po zakończeniu posiłku. Wykonawca zapewni odpowiednią obsługę zapewniającą ciągłość korzystania z poczęstunków. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. Miejsce i termin wykonania zamówienia: 20.03.2015r. o godz. 12.00 podczas spotkania roboczego kadry projektu organizowanego w siedzibie DCIZiDN w Wałbrzychu, Rynek 6, 58-300..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie żąda się wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wykażą, że spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, tj. warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tj. Wykonawcy którzy posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji, przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającej do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie przygotowywania potraw w oparciu o surowce, półprodukty i świadczenia usług cateringowych transportem własnym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Żywność ekologiczna - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: -Terminy realizacji usługi - w przypadku zmiany terminów spotkania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego - nowy termin realizacji zamówienia nie może przypadać w okresie dłuższym niż 14 dni od pierwotnego wskazanego w punkcie I.5) SIWZ, terminu realizacji usługi. -W przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. -Zmianę liczby uczestników spotkania (odbiorców usługi) określonej w punkcie I.5 SIWZ, nie więcej niż o 10% w stosunku do pierwotnej liczby.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ciz.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-300 Wałbrzych, Rynek 6, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 13:00, miejsce: 58-300 Wałbrzych, Rynek 6, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowane w ramach projektu pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II, realizowanym w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.