To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-19
Stalowa Wola: Dostawa papieru do drukarek i laptopów na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola
Numer ogłoszenia: 249143 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203883 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do drukarek i laptopów na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a)Część I - Dostawa papieru do drukarek na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. b)Część II - Dostawa fabrycznie nowego laptopa - 1szt. na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c)Część III - dostawa fabrycznie nowego laptopa -1szt. z oprogramowaniem i routerem bezprzewodowym na potrzeby projektu /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta Stalowa Wola/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d)Część IV - Dostawa podstawek chłodzących pod notebooka - 11szt. oraz klawiatury z kablem USB - 13szt. na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na towary równoważne. 3.Części I-III zamówienia współfinansowane są przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.Towary będące przedmiotem zamówienia muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w formularzu cenowym/przedmiar zamówienia na 2011r. 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 6.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów zawartych w SIWZ oraz formularzu cenowym/przedmiar zamówienia na 2011r., zostanie on zwrócony Wykonawcy. Koszt zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z Wykonawcą. 8.W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 9.Wykonawca, udziela 36 miesięcznej gwarancji na dostawę sprzętu wskazanego w części II i III- zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu przekazania. Czas reakcji serwisu - max 24 godziny w godzinach pracy Urzędu Miasta Stalowej Woli. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas potrzebny na przyjazd technika, zdiagnozowanie lub naprawę sprzętu oraz jeśli to konieczne zabranie sprzętu do serwisu. Czas naprawy wynosi maksymalnie 14 dni. 10.Wykonawca oświadcza, że udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostawę sprzętu, wskazanego w części IV zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu przekazania. Czas reakcji serwisu - max 24 godziny w godzinach pracy Urzędu Miasta Stalowej Woli. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas potrzebny na przyjazd technika, zdiagnozowanie lub naprawę sprzętu oraz jeśli to konieczne zabranie sprzętu do serwisu. Czas naprawy wynosi maksymalnie 14 dni. 11.Laptopy wymienione w części II i III zamówienia powinny być oznaczone naklejką z danymi teleadresowymi Wykonawcy zamówienia oraz datą sprzedaży. 12.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 13.Należność przekazywana będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w treści faktury VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w formularzu cenowym / przedmiarze zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, dla części I zamówienia. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji do 30% przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia. 16.Jeżeli w okresie trwania umowy dla części I zamówienia Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiarze zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 17.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić rozliczenie pozycji stanowiących przedmiot zamówienia dla części I zamówienia, przekazanych w wyniku realizacji umowy i przekazać je Zamawiającemu w terminie do 31.12.2011r. 18.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół odbioru pozycji stanowiących przedmiot zamówienia dla części II-IV, przekazanych w wyniku realizacji umowy i dostarczyć go Zamawiającemu w dniu dostawy. 19.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 20.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 21.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 22.Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 23.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I,II oraz III są realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa podstawek chłodzących pod notebooka - 11szt. oraz klawiatury z kablem USB - 13szt. na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH Spółka z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1560,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 709,80
Oferta z najniższą ceną: 709,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1268,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.