Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-20
Oława: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach projektu
-Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych-
w roku szkolnym 2011/ 2012 i 2012/2013, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Oława.
Numer ogłoszenia: 249321 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława , Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3132346, faks 071 3132491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach projektu -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych- w roku szkolnym 2011/ 2012 i 2012/2013, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Oława..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych- w roku szkolnym 2011/ 2012 i 2012/2013, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Oława, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz ze wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru i udzielenia gwarancji na dostarczony towar. A) Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: - Część zamówienia nr 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Oławie, - Część zamówienia nr 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Oławie, - Część zamówienia nr 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Oławie, - Część zamówienia nr 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Oławie, B) Sprzęt oraz wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. Wymagany okres gwarancji: - na pomoce dydaktyczne - min. 12 miesięcy od dnia odbioru, Pomoce dydaktyczne należy dostarczyć do siedzib 4 szkół podstawowych w Oławie (powiat oławski, województwo dolnośląskie) - Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Żołnierzy Armii Krajowej 21, - Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Broniewskiego 6, - Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Kamienna 8, - Szkoła Podstawowa nr 8 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Oławie, ul. Iwaszkiewicza 11..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 22.11.10.00-1, 37.52.41.00-8, 38.51.00.00-3, 37.44.29.00-8, 22.83.00.00-7, 39.16.00.00-1, 37.52.42.00-9, 22.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakres i warunki zmiany istotnych postanowień umowy: strony mogą zmienić istotne postanowienia umowy: 1) w przypadku konieczności zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy, w tym kolejności wykonania Etapów i składających się na nie poszczególnych czynności wdrożeniowych, nie spowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, w zakresie spowodowanym zmianą, 2) konieczności zmiany harmonogramu, terminów wykonania etapów lub terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia, umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Umowy w pierwotnych terminach, a także z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, 3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia i jego wartość, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian, 4) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, 5) Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej w zakresie objętym skutkami działania siły wyższej. Strony nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, które utrudniają lub uniemożliwiają pełne lub częściowe wykonanie Umowy. Za okoliczności siły wyższej mogą być uznane tylko te, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą. Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy. 6) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15,pok.5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława,pl. Zamkowy 15, pok.14 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.10.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Oławie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 22.11.10.00-1, 37.52.41.00-8, 38.51.00.00-3, 37.44.29.00-8, 22.83.00.00-7, 39.16.00.00-1, 37.52.42.00-9, 22.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Oławie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych przyrodniczo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 22.11.10.00-1, 38.51.00.00-3, 37.44.29.00-8, 22.83.00.00-7, 39.16.00.00-1, 37.52.42.00-9, 22.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Oławie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (j. angielski).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 22.11.10.00-1, 37.52.41.00-8, 38.51.00.00-3, 37.44.29.00-8, 22.83.00.00-7, 39.16.00.00-1, 37.52.42.00-9, 22.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Oławie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Pomoce dydaktyczne przeznaczone do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy Pomoce dydaktyczne przeznaczone do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie-przyrodniczo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 22.11.10.00-1, 37.52.41.00-8, 38.51.00.00-3, 37.44.29.00-8, 22.83.00.00-7, 39.16.00.00-1, 37.52.42.00-9, 22.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Modernizacja pomieszczeń SOR II
- Budowa boiska w Drzemlikowicach
- Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej - ul. Nowy Górnik w Oławie droga powiatowa nr 1575 D, dł. 500 mb
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Godzikowicach w gminie Oława
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej nr 1561 D w miejscowości Osiek
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
- Zakup Doposażenia dla Przedszkola Miejskiego nr 1 oraz Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Porębie - Gmina Poręba
- Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.