To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Ropczyce: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzetu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach 4 zadań (części)
Numer ogłoszenia: 249348 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206994 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzetu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach 4 zadań (części).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzetu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach 4 zadań (części) ZADANIE 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputera PC SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213000-5 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Notebooki SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK : 5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213000-5 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka kolorowa, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka monochromatyczna, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Urządzenie wielofunkcyjne, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 G. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Pendrive SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 H. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki CD SZTUK : 100 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 I. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki DVD SZTUK : 200 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 J. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Router WLAN, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30230000-0 ZADANIE 2 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Serwer - sztuk: 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48820000-2 ZADANIE 3 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Niszczarka do papieru i płyt CD SZTUK : 4 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30191400-8 ZADANIE 4 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30125110-5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30192113-6 SZTUK: patrz kolumna ILOŚĆ w tabeli z charakterystyką materiałów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.42.00 - Dyski optyczne 48.82.00.00 - Serwery 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa niszczarek do papieru i płyt CD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- HURT-PAPIER Ryszard Cebula Spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400,0 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3086,12
Oferta z najniższą ceną: 3086,12 / Oferta z najwyższą ceną: 5731,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK Spółka jawna, ul Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21697,20
Oferta z najniższą ceną: 14960,52 / Oferta z najwyższą ceną: 34186,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2025 roku
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.