Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Czechowice-Dziedzice: Dostawa do Śląskiego Centrum Naukowo-Technologicznego Przemysłu Lotniczego w Czechowicach Dziedzicach komputerów i drukarek, serwerów, plotera , urządzeń biurowych oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 249364 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o. , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 730 49 04, faks 32 730 49 09.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.scntpl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Śląskiego Centrum Naukowo-Technologicznego Przemysłu Lotniczego w Czechowicach Dziedzicach komputerów i drukarek, serwerów, plotera , urządzeń biurowych oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą zadania stanowiące odrębne części zamówienia: Zadanie 1 1/Dostawa komputerów i drukarek w tym a/Stacjonarne zestawy komputerowe do zadań biurowych - 12 szt. b/monitory do standardowych stacji roboczych-12 szt. c/zestaw komputerowy przeznaczony do zadań graficznych - 1 szt. d/monitor do stacji graficznej - 1 szt. e/laptopy (notebooki)- 3 szt. f/ urządzenia drukujące wielofunkcyjne- 5 szt. g/drukarka monohromatyczna -szt. 1 Zadanie 2 Dostawa urządzeń biurowych i audiowizualnych w tym a/niszczarki do dokumentów - 2 szt. b/projektora - 2 szt. c/uchwytu do projektora - 2 szt. d/ekranu do projektora - 1 szt. Zadanie 3 Dostawa serwerów i sprzętu sieciowego w tym a/ serwerów - 3 szt. b/ przełączników 48 porty- 2 szt. c/przełączników 24 porty - 3 szt. d/rutera - 1 szt. e/Access Point- 1 szt. f/ sprzętowy Firewall i antyspam - 1 szt. g/system archiwizacji danych- 1 szt. h/zasilacz awaryjny - 2 szt. i/osprzęt do szafy serwerowej - 1 kpl Zadanie 4 Dostawa plotera - 1 szt. Zadanie 5 Dostawa oprogramowania w tym a/ oprogramowanie serwerowe - kpl 1 - Windows Server 2008 user call -Exchange Server - Exchange Server user call b/oprogramowanie antywirusowe - kpl 1 (na 20 stanowisk) 3.3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia w zadaniach 1-4 był -pierwszej jakości, fabrycznie nowy (nie używany przed dniem dostawy), nie pochodził z ekspozycji i nie był wcześniej prezentowany, wystawiany na imprezach targowych, w sklepie lub wypożyczany itp. -kompatybilny, -wprowadzony do obrotu, odpowiadał obowiązującym normom i był zgodny z zasadniczymi wymaganiami tj. posiadał deklaracje zgodności wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela i/ lub oznakowany znakiem CE. -Pochodził z bieżącej produkcji, -Dodatkowe wymagania dotyczące dostawy w tym wymagania dot. spełnienia norm oraz zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi zostały określone w opisie każdego z urządzeń ujętych w poszczególnych zadaniach- w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ 3.4. Dostawa poszczególnych urządzeń lub oprogramowania stanowiących odrębne zadania ma być dokonana do ŚCNTPL Czechowicach Dziedzicach ul. Nad Białką 25. 3.5. Parametry urządzeń podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1) są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować urządzenia o parametrach podanych lub lepszych. 3.6. Wykonawca /Wykonawcy wybrani w niniejszym postępowaniu zobowiązani będą dla każdej części przedmiotu zamówienia ( dla każdego zadania) -Dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do obiektu Zamawiającego w Czechowicach Dziedzicach ul. Nad Białką, -Rozładować urządzenia i/lub zainstalować - zgodnie z opisem w załączniku nr 1 -Dostarczyć Zamawiającymi dokumentację techniczno-ruchową (DTR) urządzeń w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski w wersji papierowej oraz elektronicznej przy czym dokumentacja ta powinna obejmować -opis urządzenia i instrukcje bezpieczeństwa, -opis funkcji urządzenia -Instrukcje obsługi -deklaracje zgodności urządzeń -wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela i oznakowanie znakiem CE -dokumenty potwierdzające spełnianie norm opisanych przez Zamawiającego. Na zainstalowane oprogramowanie udzielić licencji na czas nieokreślony oraz dostarczyć jego instrukcje obsługi w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski w wersji papierowej i elektronicznej, 3.7. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi na dostarczane urządzania, Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi na poszczególne urządzenia na okresy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1 do SIWZ. 3.8 Wymagany minimalny okres rękojmi na dostarczone oprogramowanie na okresy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 32.32.20.00-6, 30.19.10.00-4, 48.70.00.00-5, 48.21.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane dla zadania 1- 1.500 PLN dla zadania 2- nie jest wymagane dla zadania 3 - 4.000 PLN dla zadania 4 - nie jest wymagane dla zadania 5 - nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada konieczną wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: W zakresie Zadania Nr 1 1/ co najmniej 2 dostaw komputerów i monitorów o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto każda 2/ dołączy dokumenty odpowiednio potwierdzające, że dostawy były należycie wykonane. W zakresie Zadania Nr 2 Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W zakresie Zadania Nr 3 1/ co najmniej 2 dostaw serwerów i urządzeń sieciowych o wartości nie mniejszej niż 150.000 PLN brutto każda, 2/ dołączy dokumenty odpowiednio potwierdzające, że dostawy były należycie wykonane. W zakresie Zadania Nr 4 1/ co najmniej 2 dostaw plotera 2/ dołączy dokumenty odpowiednio potwierdzające, że dostawy były należycie wykonane. W zakresie Zadania Nr 5 Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże: Posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż Dla zadania Nr 1- 50.000PLN Dla zadania Nr 2- nie jest wymagana Dla zadania Nr 3- 150.000 PLN Dla zadania Nr 4 - nie jest wymagana Dla zadania Nr 5 - nie jest wymagana W przypadku składania oferty na kilka zadań wartość ubezpieczenia Wykonawcy ma odpowiadać co najmniej sumie wartości ubezpieczenia wymaganych dla poszczególnych zadań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy (zwiększenia wynagrodzenia), b) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przez okres równy okresowi trwania przeszkody, gdy jest ona spowodowana: następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takimi jak: utrudnienia, wstrzymanie dostawy w związku z pracami realizowanymi na placu budowy inwestycji w Czechowicach Dziedzicach lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, c) zmiany modelu i/lub parametrów przedmiotu zamówienia na lepsze, wyższej jakości, w przypadku gdy pomiędzy wyborem oferty Wykonawcy a dostawą, zaprzestano produkcji modelu opisanego w ofercie, d) podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scntpl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Naukowo- Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o.
Biuro projektu: Katowice (40-045) ul. Astrów 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 14:00, miejsce: Śląskie Centrum Naukowo- Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o. Biuro projektu: Katowice (40-045) ul. Astrów 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa będzie finansowana ze środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 5.3 wspieranie ośrodków innowacyjności na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów i drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów i drukarek w tym: a/Stacjonarne zestawy komputerowe do zadań biurowych - 12 szt. b/monitory do standardowych stacji roboczych-12 szt. c/zestaw komputerowy przeznaczony do zadań graficznych - 1 szt. d/monitor do stacji graficznej - 1 szt. e/laptopy (notebooki)- 3 szt. f/ urządzenia drukujące wielofunkcyjne- 5 szt. g/drukarka monohromatyczna - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych i audiowizualnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń biurowych i audiowizualnych w tym: a/niszczarki do dokumentów - 2 szt. b/projektora - 2 szt. c/uchwytu do projektora - 2 szt. d/ekranu do projektora - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.19.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa serwerów i sprzętu sieciowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów i sprzętu sieciowego w tym: a/ serwerów - 3 szt. b/ przełączników 48 porty- 2 szt. c/przełączników 24 porty - 3 szt. d/rutera - 1 szt. e/Access Point- 1 szt. f/ sprzętowy Firewall i antyspam - 1 szt. g/system archiwizacji danych- 1 szt. h/zasilacz awaryjny - 2 szt. i/osprzęt do szafy serwerowej - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa plotera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plotera - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania w tym: a/ oprogramowanie serwerowe - kpl 1 - Windows Server 2008 user call -Exchange Server - Exchange Server user call b/oprogramowanie antywirusowe - kpl 1 (na 20 stanowisk).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Czechowicach - Dziedzicach w 2025 r.
- Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" - z podziałem na części
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.