To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-04
Czechowice-Dziedzice: Dostawa do Śląskiego Centrum Naukowo-Technologicznego Przemysłu Lotniczego w Czechowicach Dziedzicach komputerów i drukarek, serwerów, plotera, urządzeń biurowych oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 328822 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249364 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o., Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 730 49 04, faks 32 730 49 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Śląskiego Centrum Naukowo-Technologicznego Przemysłu Lotniczego w Czechowicach Dziedzicach komputerów i drukarek, serwerów, plotera, urządzeń biurowych oraz oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą zadania stanowiące odrębne części zamówienia: Zadanie 1 1/Dostawa komputerów i drukarek w tym a/Stacjonarne zestawy komputerowe do zadań biurowych - 12 szt. b/monitory do standardowych stacji roboczych-12 szt. c/zestaw komputerowy przeznaczony do zadań graficznych - 1 szt. d/monitor do stacji graficznej - 1 szt. e/laptopy (notebooki)- 3 szt. f/ urządzenia drukujące wielofunkcyjne- 5 szt. g/drukarka monohromatyczna -szt. 1 Zadanie 2 Dostawa urządzeń biurowych i audiowizualnych w tym a/niszczarki do dokumentów - 2 szt. b/projektora - 2 szt. c/uchwytu do projektora - 2 szt. d/ekranu do projektora - 1 szt. Zadanie 3 Dostawa serwerów i sprzętu sieciowego w tym a/ serwerów - 3 szt. b/ przełączników 48 porty- 2 szt. c/przełączników 24 porty - 3 szt. d/rutera - 1 szt. e/Access Point- 1 szt. f/ sprzętowy Firewall i antyspam - 1 szt. g/system archiwizacji danych- 1 szt. h/zasilacz awaryjny - 2 szt. i/osprzęt do szafy serwerowej - 1 kpl Zadanie 4 Dostawa plotera - 1 szt. Zadanie 5 Dostawa oprogramowania w tym a/ oprogramowanie serwerowe - kpl 1 - Windows Server 2008 user call -Exchange Server - Exchange Server user call b/oprogramowanie antywirusowe - kpl 1 (na 20 stanowisk) 3.3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia w zadaniach 1-4 był -pierwszej jakości, fabrycznie nowy (nie używany przed dniem dostawy), nie pochodził z ekspozycji i nie był wcześniej prezentowany, wystawiany na imprezach targowych, w sklepie lub wypożyczany itp. -kompatybilny, -wprowadzony do obrotu, odpowiadał obowiązującym normom i był zgodny z zasadniczymi wymaganiami tj. posiadał deklaracje zgodności wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela i/ lub oznakowany znakiem CE. -Pochodził z bieżącej produkcji, -Dodatkowe wymagania dotyczące dostawy w tym wymagania dot. spełnienia norm oraz zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi zostały określone w opisie każdego z urządzeń ujętych w poszczególnych zadaniach- w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ 3.4. Dostawa poszczególnych urządzeń lub oprogramowania stanowiących odrębne zadania ma być dokonana do ŚCNTPL Czechowicach Dziedzicach ul. Nad Białką 25. 3.5. Parametry urządzeń podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1) są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować urządzenia o parametrach podanych lub lepszych. 3.6. Wykonawca /Wykonawcy wybrani w niniejszym postępowaniu zobowiązani będą dla każdej części przedmiotu zamówienia ( dla każdego zadania) -Dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do obiektu Zamawiającego w Czechowicach Dziedzicach ul. Nad Białką, -Rozładować urządzenia i/lub zainstalować - zgodnie z opisem w załączniku nr 1 -Dostarczyć Zamawiającymi dokumentację techniczno-ruchową (DTR) urządzeń w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski w wersji papierowej oraz elektronicznej przy czym dokumentacja ta powinna obejmować -opis urządzenia i instrukcje bezpieczeństwa, -opis funkcji urządzenia -Instrukcje obsługi -deklaracje zgodności urządzeń -wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela i oznakowanie znakiem CE -dokumenty potwierdzające spełnianie norm opisanych przez Zamawiającego. Na zainstalowane oprogramowanie udzielić licencji na czas nieokreślony oraz dostarczyć jego instrukcje obsługi w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski w wersji papierowej i elektronicznej, 3.7. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi na dostarczane urządzania, Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi na poszczególne urządzenia na okresy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1 do SIWZ. 3.8 Wymagany minimalny okres rękojmi na dostarczone oprogramowanie na okresy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i Budżet Państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 5.3 -wspieranie ośrodków innowacyjności - na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa komputerów i drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOTECHNOLOGY IT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOTECHNOLOGY IT GROUP SP. Z O.O.
- Geotechnology sp. z o.o. sp. komandytowa, ul. Złocienia 4/26, 01-168 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81139,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110602,83
Oferta z najniższą ceną: 110602,83 / Oferta z najwyższą ceną: 110602,83
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa urządzeń biurowych i audiowizualnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOTECHNOLOGY IT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOTECHNOLOGY IT GROUP SP. Z O.O.
- Geotechnology sp. z o.o. sp. komandytowa, ul. Złocienia, 01-168 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8412,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9864,60
Oferta z najniższą ceną: 9864,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9864,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOTECHNOLOGY IT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOTECHNOLOGY IT GROUP SP. Z O.O.
- Geotechnology sp. z o.o. sp. komandytowa, ul. Złocienia 4/26, 01-168 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171732,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166599,81
Oferta z najniższą ceną: 166599,81 / Oferta z najwyższą ceną: 166599,81
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa plotera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOTECHNOLOGY IT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOTECHNOLOGY IT GROUP SP. Z O.O.
- Geotechnology sp. z o.o. sp. komandytowa, ul. Złocienia 4/26, 01-168 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15083,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19520,10
Oferta z najniższą ceną: 19520,10 / Oferta z najwyższą ceną: 15520,10
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- Rynek 13 Dorota Krzysiek Jacek Piasecki s.j., Plac Gen. J.Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14645,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15730,47
Oferta z najniższą ceną: 15730,47 / Oferta z najwyższą ceną: 16109,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" - z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.