Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Rzeszów: Dostawa i położenie wykładzin dywanowych w budynkach Urzędu Miasta Rzeszowa
Numer ogłoszenia: 249398 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i położenie wykładzin dywanowych w budynkach Urzędu Miasta Rzeszowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i położenie wykładziny dywanowej dla Urzędu Miasta Rzeszowa - Wydziałów mieszczących się w budynkach przy ul. Joselewicza 4, Pl. Ofiar Getta 7, Rynek 1, Rynek 7 i Rynek 12. Oferowana wykładzina powinna być przeznaczona do budynków użyteczności publicznej (ciągi komunikacyjne, pomieszczenia z krzesłami na rolkach). Wykładzina winna być odporna na zaplamienia, ścieranie, zniekształcanie i uszkodzenia mechaniczne. Wszystkie wykładziny powinny być wykonane z materiałów posiadających atesty nietoksyczności, deklarację zgodności potwierdzającą własności w zakresie niepalności, antystatyczności oraz atest higieniczny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.14.00 - Pokrycia podłogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1)spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. 2)Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert co najmniej 3 zamówień na dostawę wykładzin dywanowych na kwotę min. 10 000,00 zł każde. Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, 2) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, 3) parafowany na wszystkich stronach projekt umowy, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa, Rzeszów ul. Joselewicza 4, pok. 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa, Rzeszów ul. Joselewicza 4, pok. 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut
- Świadczenie usługi gastronomicznej dla uczestników konferencji pn. " Przedsiębiorstwo i region - lokalne, krajowe i globalne wyzwania transformacyjne"
- Opracowanie studium techniczno - ekonomicznego dla zadania pn.: "Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 Gorlice - Nowy Żmigród - Dukla - obwodnica miasta Dukla"
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych.
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTAWĘ CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW PRZEBYWAJĄCYCH NA ODDZIALE LECZENIA UZALEŻNIEŃ W SP ZOZ CENTRUM LECZENIA UZALEŻNIEŃ W RZESZOWIE
- Remont łazienki zlokalizowanej na II piętrze wschodniego skrzydła budynku Sądu Okręgowego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.