Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Warszawa: Dostawa jaj i produktów mleczarskich Część 1 - Jaja, Część 2 - Produkty mleczarskie
Numer ogłoszenia: 249619 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jaj i produktów mleczarskich Część 1 - Jaja, Część 2 - Produkty mleczarskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj i produktów mleczarskich Część 1 - Jaja, Część 2 - Produkty mleczarskie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 15.43.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu na Część 2 - Produkty mleczarskie jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Część 2 - 10.000,00 PLN brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 68 1030 1508 0000 0008 1630 1084 w BH - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale (umieścić w osobnym opakowaniu z dopiskiem: Wadium do PN 42-13 na Część - 2) w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 102. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 04 grudnia 2013 r., do godz. 10:00, tj. przed upływem terminu składania ofert, co musi zostać udokumentowane stosownym załącznikiem do oferty, np. kserokopia przelewu lub gwarancji ubezpieczeniowej. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy dla zachowania terminu należy uwzględnić czasokres przepływu środków pomiędzy bankami. W w.w terminie wpłata powinna być odnotowana na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Decyzji stwierdzająca spełnienie wymagań higieniczno - sanitarnych koniecznych w zakresie prowadzonej działalności. - Zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. - Decyzji w sprawie spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny do przewozów artykułów spożywczych oraz zapewnieniu właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionych warunków wg formuły spełnia - nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożone dokumenty odpowiadają stawianym wymaganiom
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy składane w trybie art. 44 ustawy Pzp. wg wzoru podanego w załącznik nr 1 (Rozdział III SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument odpowiada stawianym wymaganiom
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy składane w trybie art. 44 ustawy Pzp. wg wzoru podanego w załącznik nr 1 (Rozdział III SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument odpowiada stawianym wymaganiom
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy składane w trybie art. 44 ustawy Pzp. wg wzoru podanego w załącznik nr 1 (Rozdział III SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument odpowiada stawianym wymaganiom
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy składane w trybie art. 44 ustawy Pzp. wg wzoru podanego w załącznik nr 1 (Rozdział III SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument odpowiada stawianym wymaganiom
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz oferty zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 (Rozdział III SIWZ). - Formularz cenowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 (Rozdział III SIWZ). - Dowód wniesienia wadium (dotyczy Części 2 ). - Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumenty rejestrowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- W przypadku udokumentowanego zaprzestania produkcji, określonego w formularzu cenowym produktu, dopuszcza się zamianę na inny produkt równoważny w granicach tej samej ceny po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu takiej zmiany przez Zamawiającego. - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy cen jednostkowych tylko w przypadku, jeśli wynika to ze zmiany obowiązujących stawek podatku VAT. - Przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy na warunkach uprzednio podanych w SIWZ, które dotyczą korekty cen jednostkowych poszczególnych produktów, jeżeli zmiana cen rynkowych może spowodować powstanie rażącej straty poniesionej przez Wykonawcę w związku z wykonaniem przedmiotowego zamówienia. Z uzasadnionym wnioskiem i zaakceptowanym prze Zamawiającego Wykonawca może zwrócić się o korektę cen jednorazowo i nie wcześniej niż w połowie okresu realizacji umowy. Uzgodniona korekta cen będzie obowiązywać od daty zawarcia aneksu do umowy podpisanego przez obie strony
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sgsp.edu.pl zakładka: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 - Dział Zamówień Publicznych pok. 323 (wejście od ul. Siemiradzkiego Ob. 02.).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Warszawa - Szkoła Główna Służby Pożarniczej - kancelaria SGSP, mieszcząca się w obiekcie 02 SGSP przy ul. Siemiradzkiego 2, pokój 102. Nie dopuszcza się składania ofert w Biurach Przepustek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.43.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.