eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie robót remontowo - budowlanych i instalacyjno-sanitarnych w budynku przy ul. Sienkiewicza 44 w Nowym Sączu administrowanym przez Izbę Skarbową w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Kraków: Wykonanie robót remontowo - budowlanych i instalacyjno-sanitarnych w budynku przy ul. Sienkiewicza 44 w Nowym Sączu administrowanym przez Izbę Skarbową w Krakowie
Numer ogłoszenia: 249699 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie , ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, fax. 012 255 74 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo - budowlanych i instalacyjno-sanitarnych w budynku przy ul. Sienkiewicza 44 w Nowym Sączu administrowanym przez Izbę Skarbową w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych (budowlanych i instalacyjnych sanitarnych: CPV 45453000-7; 45300000-0) w pomieszczeniach w budynku przy ul. Sienkiewicza 44 w Nowym Sączu należącym do Izby Skarbowej w Krakowie w następującym zakresie rzeczowym: 1.1 wymiana warstw posadzkowych w pomieszczeniach piwnic, parteru i I piętra z zabudowaniem wykładzin rulonowych PCV w pomieszczeniach biurowych i płytek gresowych w pomieszczeniach pomocniczych przeznaczonych na archiwa, z koniecznymi robotami murarsko-tynkarskimi, tj.: 1.1.1 rozbiórką ścianki działowej w pomieszczeniu 503/504 (piwnice), 1.1.2 wykonaniem otworu komunikacyjnego i połączenia magazynu druków z pomieszczeniem 504 (piwnice), 1.1.3 połączeniem korytarza parteru z boczną klatką schodową przez wykucie otworu komunikacyjnego w ścianie, 1.1.4 wykuciem otworu drzwiowego z korytarza parteru do pomieszczenia 06 i zlikwidowanie istniejącego przejścia z pokoju 06 do 05 (informatyka), 1.1.5 rozbiórką ścianki działowej w pokoju 106 ( I piętro), 1.1.6 wykonaniem lekkich ścianek działowych gipsowo-kartonowych w pokoju 03 i 04 (parter) i w holu oraz w auli (piwnice). 1.1.7 kompleksowy remont i modernizacja węzłów sanitarnych w kondygnacjach nadziemnych z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych, z dostosowaniem wymiarów kabin do obowiązujących norm (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 1.1.8 wyposażeniem węzłów sanitarnych w zawory czerpalne (po jednej sztuce na każdy węzeł), 1.1.9 przenoszenie sprzętu i wyposażenia pokoi w celu alokacji komórki organizacyjnej ze względu na organizację frontu robót oraz utrzymanie czystości w czasie prowadzenia robót budowlanych - w tym sprzątanie, kurtyny i wycieraczki zabezpieczające przed kurzem, zabezpieczenie podłóg na ciągach komunikacyjnych przed zniszczeniem, itp. 2 Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z: 2.1 przedmiarami: Przedmiar nr I. Roboty remontowo budowlane w obiekcie Izby Skarbowej - remont posadzek i Przedmiar nr II. Roboty remontowo budowlane w obiekcie Izby Skarbowej - modernizacja węzłów sanitarnych 2.2 Opracowaniem dotyczącym robót remontowo budowlanych w budynku Izby Skarbowej w Krakowie zlokalizowanym w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza, 2.3 Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.000 zł, (słownie: osiem tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 2.1.pieniądzu, 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3.gwarancjach bankowych, 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5.poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn zm.) 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. przed godz 10.00.dnia 24.10.2008 r. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wniesienie wadium uznaje się za ważne jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Zamawiającego: BANK PEKAO SA. Nr:19124047221111000048590419 6.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krakowie ul. Wiślna 7 do komórki Oddział Gospodarki Składnikami Majątkowymi do rąk Sekretarza Komisji, za pokwitowaniem natomiast kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty. 7.Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej ubezpieczeniowej poręczeń powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8.Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wysokości lub formie wymienionej wyżej skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 9.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po: 9.1.upływie terminu związania ofertą - w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Zamawiający zwróci wadium po upływie pierwotnego okresu związania ofertą; 9.2.zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3.unieważnieniu postępowania i ostatecznym rozstrzygnięciu protestów lub upływie terminu do ich wnoszenia. 10.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy: 10.1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 10.2.który został wykluczony z postępowania; 10.3.którego oferta została odrzucona. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 12.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach, gdy: 13.1.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 13.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 13.3.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: 1.1.spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp potwierdzone zgodnie z art. 44 pzp oświadczeniem - Zał. nr 2 do SIWZ oraz dokumentami wymienionymi w części IV SIWZ, opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2.nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2.Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia ww warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 44 pzp i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 nr 87 poz. 605), - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pzp - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. Formularz cenowo-ofertowy. - Załącznik nr 3 Wykaz osób z uprawnieniami w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej,sieci i instalacje elektryczne, które będą uczestniczyć w realizacji zadania oraz wykaz i zakres czynności powierzonych podwykonawcom - Załącznik nr 6 Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), robót budowlanych związanych z: wykonaniem posadzek w minimum 1 budynku o wartości minimum 20.000,00 zł.brutto, i wykonaniem instalacji wodnokanalizacyjnych w minimum 1 budynku o wartości minimum 20.000,00 zł brutto, Załącznik nr 5 (ww mogą dotyczyć tego samego budynku) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, które Wykonawca zamieścił w w/w wykazie zostały wykonane z należytą starannością Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej o wartości minimum 50.000 zł Wykaz czynników cenotwórczych - załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Wiślna 7, 31-007 Kraków, pok. 009.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: ul.Wiślna 7, 31-007 Kraków, pok. 009.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.