Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Gdynia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 249817 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. 2. Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. 3. Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę do siedziby Zamawiającego, Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1. 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1)ulotki informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem), zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ; 2)pakiet 5 - próbki zestawu; 3)pakiet 7 poz 1 i 2 - próbki: poz.- 1 poj. opakowanie 10 cm3; poz. 2- 1 poj. opakowanie 20 cm3 4)pakiet 7 - katalog producenta oferowanego wyrobu, podanie numeru katalogowego, producenta/dystrybutora wraz z dokładnym opisem wyrobu i opisem użycia i przechowywania produktu (instrukcja, ulotka producenta); 5)pakiet 7 - Deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność produktu z europejskimi wymaganiami bezpieczeństwa dla wyrobu medycznego z uwzględnieniem klasy do której należy oferowany wyrób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy; 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw inhalacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw inhalacyjny z możliwością podłączenia do reduktora tlenowego, jednorazowego użytku: -z nebulizatorem 15 ml, -ustnikiem -trójnikiem -drenem 21 m -do użytku z inhalatorami tłokowymi -do użytku przez jedną osobę -wysokiej jakości materiał produkt LatexFree -5 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Proszek cementu szkło - jonomerowe do stosowania w otochirurgii, Płyn cementu szkło - jonomerowe do stosowania w otochirurgii, Implant szkło - jonomerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Proszek cementu szkło - jonomerowe do stosowania w otochirurgii. Jałowy proszek zapakowany dwuwarstwowo po 2g w folię polietylenową i rękaw typu STERKING LTR 40 - 10 szt. 2.Płyn cementu szkło - jonomerowe do stosowania w otochirurgii. Jałowy płyn- wodny roztwór kopolimeru kwasów alkenowych, zapakowany po 1 ml do ampułko- strzykawki - 10 szt. 3.Implant szkło - jonomerowe. Jałowy do rekonstrukcji łańcucha kostek słuchowych typ KN(20 szt.) i typ DK(20 szt.) - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompletny zestaw z pojedynczym przetwornikiem do pomiaru ciśnienia metodą krwawą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kompletny zestaw z pojedynczym przetwornikiem do pomiaru ciśnienia metodą krwawą, współpracujący ze stacją hemodynamiczną AXIOM SENSIS produkcji SIEMENS za pomocą pniowego kabla interfejsowego. Zestaw wyposażony w linię ciśnieniową, przetwornik ze zintegrowanym systemem z możliwością przepłukiwania - 1500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Protezy głosowe, Arkusz silikonowy do zabiegów laryngologicznych, Krążek silikonowy (obturator) do zabiegów zamknięcia ubytków i perforacji w przegrodzie nosowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Proteza głosowa - zestawy do implantacji i wymiany.Niskooporowa, wszczepialna silikonowa proteza głosowa. Posiadająca pierścień z polimeru fluorowego widocznego w promieniach rentgenowskich oraz dwa elastyczne kołnierze (od strony przełyku i od strony stomy) umożliwiające zakładanie tej samej protezy do przetoki przełykowo-gardłowej z dojścia przedniego - przez tracheostomię albo z dojścia tylnego - od strony przełyku z użyciem giętkiej prowadnicy. Proteza winna być łatwo czyszczona za pomocą szczoteczki oraz przepłukiwana za pomocą gruszki (w celu przedłużenia żywotności). Rozmiary protez: w przedziale od 4 do 15mm (4, 4.5, 6, 8, 10, 12.5, 15) Wymagania dotyczące protez: -Proteza musi być wykonana z silikonu medycznej jakości; -Proteza musi zapewniać maksymalny przepływ powietrza do przełyku - wymagana średnica korpusu minimum 22 French; -Obudowa jednokierunkowej zastawki musi być widoczna w promieniach rentgenowskich; -Opakowanie powinno zawierać szczoteczkę do czyszczenia protezy; Opakowanie powinno zawierać instrukcje obsługi dla pacjenta i dla lekarza w języku polskim - 15 szt. 2.Proteza głosowa - zestawy do implantacji z narzędziami jednorazowego użytku do wykonania punkcji i wszczepienia protezy Niskooporowa, wszczepialna silikonowa proteza głosowa. Posiadająca pierścień z polimeru fluorowego widocznego w promieniach rentgenowskich oraz dwa elastyczne kołnierze (od strony przełyku i od strony stomy) umożliwiające zakładanie tej samej protezy do przetoki przełykowo-gardłowej z dojścia przedniego - przez tracheostomię albo z dojścia tylnego - od strony przełyku z użyciem giętkiej prowadnicy. Rozmiary protez: 8, 10, 12.5mm Wymagania dotyczące protez: -Proteza musi być wykonana z silikonu medycznej jakości; -Proteza musi zapewniać maksymalny przepływ powietrza do przełyku - wymagana średnica korpusu minimum 22 French; -Obudowa jednokierunkowej zastawki musi być widoczna w promieniach rentgenowskich; -Opakowanie powinno zawierać: a)Transparentny protektor gardła - zapobiegający perforacji tylnej ścianki przełyku; b)Cienka specjalnie zagięta metalowa igła punkcyjna z kanałem wewnętrznym do przeprowadzenia prowadnika c)Prowadnica z tworzywa sztucznego d)Rozszerzadło z zamocowaną protezą ( gotową do aplikacji) oraz kanałem do mocowania prowadnika Opakowanie powinno zawierać instrukcje obsługi dla pacjenta i dla lekarza w języku polskim -10 szt. 3.Arkusz silikonowy do zabiegów laryngologicznych: grubość 0,13mm; wym: 150x200mm; pakowany pojedynczo niesterylnie -1 szt. 4.Krążek silikonowy (obturator) do zabiegów zamknięcia ubytków i perforacji w przegrodzie nosowej: grubość 0,50mm; kołnierz dwustronny O 30mm; pakowany pojedynczo sterylnie - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do ablacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do ablacji - 72 szt. Skład zestawu wg Zamawiającego: 1. serweta o wymiarach 211 x 292 cm wykonana z włókniny typu SMS o gramaturze 54g/m2. Serweta posiada dwa otwory udowe o średnicy 12 cm otoczone taśmą lepną. Dookoła otworów warstwa absorbująca o gramaturze 150,6 g/m2, o wymiarach 120 x 80 cm 2. fartuch chirurgiczny wykonany z trójwarstwowej włókniny typu SMS o gramaturze min. 44 g/m2 rozm. L - 1szt, 3. ręcznik chłonny 30x40cm -szt.2 4. miseczka plastikowa przezroczysta z podziałką 250ml, 5. gaziki 8 - warstwowe o wymiarach 7,5 x 7,5 cm - 40 szt. 6. strzykawka 10 ml typ luer - 1 szt., 7. strzykawka 20 ml typ luer - 1 szt. 7. igła nr 0,8 x 40 mm - 1 szt. 8. igła angiograficzna Seldingera 1.3 x 70 mm - 1 szt. 9. pokrowiec na przewody (tubus) przezroczysty, rozmiar 13x250cm - 2 szt. 10. Całość owinięta w nieprzemakalną serwetę o wymiarach 152 x 190 cm o gramaturze 85 g/m2 - jako przykrycie na stolik instrumentariuszki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jednorazowy wkład (Linden Luer + rurka do napełniania) do strzykawki automatycznej Angiomat Ilumena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowy wkład (Linden Luer + rurka do napełniania) do strzykawki automatycznej Angiomat Ilumena - 1 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Syntetyczny materiał kościo-zastepczy , Membrana do rekonstrukcji chrząstki stawowej na bazie kwasu hialuronowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Syntetyczny materiał kościo-zastepczy w granulkach przeznaczony do wypełniania ubytków kostnych w trakcie operacji z zakresu ortopedii i traumatologii. Zbudowany z czystego resorbowanego ß-trójfosforanu wapnia, biokompatybilny przyspieszający osteointegrację oraz resorbcję. Parametry: porowatość 60-80% połączonych ze sobą porów o rozmiarach 200-500 mikronów średnica granulek 2-3 mm, objętość 10 cm3-10 szt. 2.Syntetyczny materiał kościo-zastępczy w granulkach przeznaczony do wypełniania ubytków kostnych w trakcie operacji z zakresu ortopedii i traumatologii. Zbudowany z czystego resorbowanego ß-trójfosforanu wapnia, biokompatybilny przyspieszający osteointegrację oraz resorbcję. Parametry: porowatość 60-80% połączonych ze sobą porów o rozmiarach 200-500 mikronów średnica granulek 2-3 mm, objętość 20 cm3-10 szt. 3.Membrana do rekonstrukcji chrząstki stawowej na bazie kwasu hialuronowego do leczenia ubytków chrzęstnych i chrzęstno-kostnych. Wymiary membrany 2x2 cm, grubość 2 mm, średnica włókna 10 mikronów, gramatura 120 g)m2. Elastyczna, łatwo przywierająca do powierzchni na którą zostanie nałożona, nie wymagająca dodatkowej fiksacji, prosta w aplikacji również w metodzie artroskopowej-5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Obsługa konserwacyjna w zakresie urządzeń zlokalizowanych na terenie Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i na zewnątrz użytkowanych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w Gdyni w 2025 roku
- Utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
- Świadczenie usług opiekuńczych w świetlicy opiekuńczej na rzecz mieszkańców miasta Gdyni w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Zakup wraz z dostawą kocy grzewczych.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych oraz materiałów zużywalnych dla aparatu ABL 90 dla Oddziału Noworodków.
- Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku, testów diagnostycznych oraz nożyków mikrotomowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.