Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Oleśnica: Prowadzenie i utrzymanie basenu otwartego przy ul. Spacerowej 20 w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 250083 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982116, fax 071 7982117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie i utrzymanie basenu otwartego przy ul. Spacerowej 20 w Oleśnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie i utrzymanie basenu otwartego przy ul. Spacerowej 20 Zakres zamówienia obejmuje: 1) Prowadzenie basenu otwartego przy ul. Spacerowej 20, w tym: 1) Uruchomienie basenu kąpielowego i świadczenie usług w tym zakresie w okresie minimum od 1 czerwca do 31 sierpnia 2008r. oraz od 1 czerwca do 31 sierpnia 2009r. w tym: a) napełnienie wodą basenów o pow. 1886,34 m2 najpóźniej do 15 maja 2008r. oraz do 15 maja 2009r., b) przygotowanie niecek basenów oraz urządzeń służących do korzystania z nich zgodnie z wymaganiami Powiatowego Inspektora Sanitarnego, c) przeprowadzenie do 15 maja 2008r. oraz do 15 maja 2009r. niezbędnych wymaganych badań wody (pod względem sanitarnym) wymaganych przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego, d) uzdatnianie wody i utrzymywanie jakości wody na poziomie wymaganym prze Powiatowego Inspektora Sanitarnego, e) stosowanie odpowiednich środków chemicznych (w tym dezynfekujących) wymaganych do utrzymywania jakości wody na poziomie wymaganym przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego, f) zapewnienie zatrudnienia odpowiedniej liczby wykwalifikowanych ratowników zgodnie z wymaganiami określonymi przez przepisy bezpieczeństwa, g) świadczenie usług na basenie od poniedziałku do niedzieli w godz. Od 10:00 do 18:00, 2) Obowiązek uzyskania przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych uzgodnień, zezwoleń i pozwoleń w zakresie ochrony przeciwpożarowej, sanitarnej, bezpieczeństwa i higieny. 3) Całodobowy dozór obiektu - poprzez zapewnienie bezpośredniej fizycznej ochrony - w celu zabezpieczenia obiektu przed kradzieżą i zniszczeniem. 4) Zawarcie umów z odpowiednimi służbami na dostawę wody i odprowadzenie ścieków oraz wywóz nieczystości. 5) Zawarcie umów oraz opłacenie ubezpieczenia OC i NW, 6) Opracowanie przez Wykonawcę projektu Regulaminu korzystania z Basenu Otwartego w Oleśnicy - zwanego dalej Regulaminem - ustalającego zasady i terminy korzystania z basenu i znajdujących się na nim urządzeń oraz zaplecza socjalnego. Opracowany Regulamin Wykonawca przedkłada do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Dokonanie zmian w Regulaminie może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy. Każda zmiana musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. 7) Regulamin winien zawierać zapis o udostępnianiu basenu podmiotom organizującym imprezy na zlecenie Zamawiającego 8) Współudział w przygotowaniu imprez oraz udzielanie niezbędnej pomocy organizacyjnej i technicznej jednostkom organizacyjnym Miasta Oleśnicy i innym podmiotom wskazanym przez Zamawiającego przy organizacji takich imprez, 9) Nieodpłatne udostępnianie obiektów basenu oraz poszczególnych pomieszczeń wraz z zapleczem socjalnym - zgodnie z Regulaminem - jednostkom organizacyjnym miasta oraz innym podmiotom wskazanym przez Zamawiającego, 10) Dopuszcza się odpłatne udostępnianie przez Wykonawcę, w ramach prowadzonej działalności, obiektów basenu i znajdujących się na nim urządzeń oraz zaplecza socjalnego. Opracowanie w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy projektu Zasad odpłatnego korzystania z Basenu Otwartego w Oleśnicy - zwanych dalej Zasadami - spoczywa na Wykonawcy. Zasady, zatwierdzone przez Zamawiającego, winny ustalać min. wysokość odpłat za korzystanie z obiektów basenu i znajdujących się na nim urządzeń oraz zaplecza socjalnego. Dokonanie zmian w Zasadach może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy. Każda zmiana musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. 2. Utrzymanie basenu otwartego przy ul. Spacerowej 20 1) Dokonywanie bieżących napraw i innych nakładów związanych ze zwykłym korzystaniem z budynków i budowli oraz chodników. Konserwacja i naprawy ogrodzenia basenu. O potrzebie innych napraw i nakładów Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego i umożliwić dokonanie potrzebnych robót. 2) Pielęgnacja i utrzymanie trawników polegająca na : koszeniu trawników na całej nieruchomości jeden raz w tygodniu od czerwca do września, a w pozostałych miesiącach w zależności od potrzeb, grabienie w okresie jesiennym liści oraz wywóz zgrabionej trawy i liści. 3) Pielęgnacja i ochrona drzew i krzewów w tym: a) cięcia pielęgnacyjne drzew, b) ścinka suchych drzew w razie konieczności, c) przycinanie krzewów na nieruchomości, 4) Utrzymanie w należytym porządku i czystości chodników oraz podjazdu przed głównym wejściem na basen w tym: a) dwa razy w tygodniu zamiatanie, b) grabienie i wywożenie liści, 5) Utrzymanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń higieniczno - sanitarnych i pawilonu usługowego (szatni, ubikacji, oraz innych pomieszczeń), zgodnie z wymaganiami ustalonymi przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 6) Utrzymanie w czystości chodników na terenie basenu Utrzymanie we właściwym stanie eksploatacyjno-technicznym budynków: instalacji sanitarnej, elektrycznej, zabezpieczenie p.poż. - plan przeciwpożarowy, legalizacja gaśnic, rezystancja urządzeń elektrycznych i całej instalacji, zapewnienie przeglądów budynków przez służby kominiarskie, 7) Wykonawca ponosi koszty zakupu materiałów np. środków chemicznych związanych z funkcjonowaniem basenu oraz materiałów do utrzymania czystości i dezynfekcji pomieszczeń socjalnych itp. 3. Przedstawianie przez Wykonawcę kwartalnych sprawozdań z prowadzenia i utrzymania basenu otwartego przy ul. Spacerowej 20, obejmującego wykaz prac i czynności dokonanych w okresie sprawozdawczym przez Wykonawcę 4. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę w budynku usługowym tzw. małej gastronomii z wyłączeniem sprzedaży napojów alkoholowych. Działalność w zakresie tzw. małej gastronomii Wykonawca prowadzić będzie własnym staraniem i na własny rachunek. 5. Wpływy ze sprzedaży biletów wstępu na basen stanowić będą w całości dochód Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, wykonywali usługi o podobnym zakresie i tożsamym charakterze - przez przynajmniej 1 sezon letni, przy czym usługi te zostały wykonane w sposób należyty (potwierdzenie za pomocą referencji, protokołów odbioru, opinii Zamawiającego itp.) 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia 3. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zadania. 4. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ i ogłoszeniu, metodą +spełnia-nie spełnia+.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać (numery załączników oznaczają załączniki do SIWZ): 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - załącznik nr 1 2. Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej) 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2 4. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy - załącznik nr 3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, zobowiązany jest złożyć: 5. Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 6. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymogom określonym w opisie warunków udziału w postępowaniu (rozdział V SIWZ), z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). W przypadku usług ciągłych lub okresowych wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego do dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na podanej stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna - pok. nr 11 w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Dostawa kruszyw łamanych dla Nadleśnictwa Oleśnica Ślaska
- Zakup i dostawa centrali i kardiomonitorów dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2025
- Modernizacja budynku administracjo-biurowego przy ul. Wojska Polskiego 52 c
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jenkowice - etap Ia, etap II oraz w miejscowości Sokołowice G. Górka - etap I
- Termomo. placówek w Oleśnicy: 1. Zadanie 1- P 1, ul. Kilińskiego 9, Oleśnica 2. Zadanie 2- SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica Moder. wod-kan: 3. Zadanie 3 -SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.
- Zakup karnetów zapewniających dostęp do korzystania z usług basenowych, odnowy biologicznej i rehabilitacji dla uprawnionych mieszkańców Gminy Żukowice.
- Program sportowo-rekreacyjny dla pracowników
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność Skarbu Państwa w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowymi obiektami socjalnymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin w Międzyzdrojach i Zieleniewie w podziale na 2 części (zadania)
- Zakup usługi rekreacyjno-sportowej dla pracowników Oddziału ZUS w Legnicy
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.