Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Lublin: Zestawienie podstawowego stałego łącza dostępu do szerokopasmowego internetu dla Sądu Rejonowego w Lublinie w lokalizacji - Lublin; ul. Boczna Lubomelskiej 13
Numer ogłoszenia: 250231 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 46 47 427, faks 081 46 47 427.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zestawienie podstawowego stałego łącza dostępu do szerokopasmowego internetu dla Sądu Rejonowego w Lublinie w lokalizacji - Lublin; ul. Boczna Lubomelskiej 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje zestawienie podstawowego stałego łącza dostępu do szerokopasmowego internetu dla Sądu Rejonowego w Lublinie w lokalizacji - Lublin; ul. Boczna Lubomelskiej 13. Szybkość połączenia do klienta-od klienta - 10 Mbit-s. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatku nr 1 do s.i.w.z.. 2. Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na zadania (części). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca może realizować zamówienie przy udziale podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności objętej zamówieniem i w związku z tym wpisani są do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 10 i 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne ( Dz.U.Nr 171, poz. 1800 ze zm.); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) - odpowiednio. 2. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 4. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy zachodzące choćby względem pojedynczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z Wykonawców powinien złożyć w formie oryginału oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy zgodnie z formularzem stanowiącym dodatek nr 5 do s.i.w.z.. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie powinien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Na potwierdzenie warunku określonego w części A pkt 1 lit. a każdy z Wykonawców powinien złożyć zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych; 3. Na potwierdzenie warunku określonego w części A pkt 1 lit. d każdy z Wykonawców powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktyualność zawartych w nim danych np. aktualne na dzień). W przypadku składania oferty wspólnej dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt 5 stosuje się odpowiednio. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3, 4 i 6 powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76, pokój nr 27 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać na Biurze Podawczym Sądu (Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 78 lub w pokoju nr 14 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie albo przesyłać pocztą,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- Dostawa i montaż okien PCV z szybą selektywną w budynku Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej.
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu do jednostek UMCS
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego wg katalogu Bionovo lub równoważne dla Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Utrzymanie czystości siedziby KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WO.260.2.2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu, transmisji danych L2 oraz obsługi numeru alarmowego 986
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
- Dostęp do sieci Internet oraz utrzymanie łącza.
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.