Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-24
Chełm: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Chełmskiego
Numer ogłoszenia: 250466 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Chełmskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Chełmskiego. 1.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących oraz pomocniczych Powiatu Chełmskiego (w tym Starostwa Powiatowego w Chełmie) i jego jednostek organizacyjnych, 2)dokonywanie operacji bankowych (realizację poleceń przelewu, wpłat i wypłat gotówkowych), 3)zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych. 2.Kod CPV: 66110000-4 Usługi bankowe 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem usług, które mają być wykonane w ramach obsługi bankowej: 3.1.Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących oraz pomocniczych Powiatu Chełmskiego (w tym Starostwa Powiatowego w Chełmie) i jego jednostek organizacyjnych oraz dokonywanie operacji bankowych (realizację poleceń przelewu, wpłat i wypłat gotówkowych): 3.1.1Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia i prowadzenia oraz zamykania rachunków bankowych prowadzonych w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej. Liczba jednostek organizacyjnych i liczba rachunków bankowych w okresie objętym zamówieniem może ulec zmianie. W przypadku utworzenia nowej jednostki budżetowej, obsługa bankowa prowadzona będzie na warunkach zgodnych z SIWZ. Na dzień ogłoszenia zamówienia Powiat Chełmski (w tym Starostwo Powiatowe w Chełmie) posiada 1 rachunek bieżący i 19 rachunków pomocniczych. Liczba jednostek organizacyjnych (bez Starostwa Powiatowego w Chełmie) wynosi 11, które łącznie posiadają 11 rachunków bieżących i 39 rachunków pomocniczych. Wykaz jednostek organizacyjnych powiatu: 1)Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie, 22-100 Chełm, pl. Niepodległości 1, 2)Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, 22-100 Chełm, pl. Niepodległości 1, 3)Zespół Szkół w Siedliszczu, 22-130 Siedliszcze, ul. Szkolna 64, 4)Zespół Szkół w Dubience, 22-145 Dubienka, ul. 3 Maja 4, 5)Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dorohusku, 22-175 Dorohusk, ul. Graniczna 1, 6)Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Rejowcu Fabrycznym, 22-170 Rejowiec Fabryczny, ul. Lubelska 24b , 7)Dom Pomocy Społecznej w Nowinach, 22-105 Okszów, Nowiny 101, 8)Dom Pomocy Społecznej w Kaniem, 22-171 Kanie, Kanie 129 B, 9)Dom Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym, 22-130 Siedliszcze, Chojno Nowe Pierwsze 118, 10)Dom Dziecka w Siedliszczu, 22-130 Siedliszcze, ul. Szkolna 66, 11)Dom Dziecka w Dubience, 22-145 Dubienka, ul. 3 Maja 4. 3.1.2. Wykonawca zobowiązuje się do zamykania rachunków bankowych i otwierania nowych w następnym dniu roboczym po dniu złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3.1.3. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania operacji bankowych, w tym: - realizacji poleceń przelewu (we wszystkich trybach i systemach), - przyjmowania wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego, - dokonywania wypłat gotówkowych przez Zamawiającego, - przyjmowania wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby trzecie (kontrahenta) bez pobierania od nich opłat i prowizji. 3.1.4.Wykonawca zapewni realizowanie poleceń przelewu w wersji papierowej w przypadku awarii systemu komputerowego i w innych wyjątkowych (sporadycznie występujących) sytuacjach. 3.1.5.Wszystkie zlecenia złożone do godz. 15 00 w danym dniu obciążą rachunek Zamawiającego w tym samym dniu. Zlecenia złożone po godz. 15 00 zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym. Polecenia przelewu na rachunki między własnymi rachunkami Zamawiającego będą realizowane w czasie rzeczywistym. 3.1.6.Wykonawca zobowiązuje się, że koszty za przelew zagraniczny przychodzący nie będą obciążały Zamawiającego. 3.1.7.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić możliwość automatycznej identyfikacji źródeł wpłat poprzez określenie nazwy i adresu kontrahenta, tytułu płatności, kwot wpłat, daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat. 3.1.8.Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą elektroniczną oraz w przypadku awarii systemu komputerowego i w innych wyjątkowych (sporadycznie występujących) sytuacjach na żądanie Zamawiającego w formie papierowej. Wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie dane i informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności. 3.1.9.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym. 3.1.10.Wykonawca zobowiązuje się do wydawania czeków zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na zastąpienie czeków gotówkowych dyspozycjami wypłaty składanymi przez system bankowości elektronicznej, wypłata odbywałaby się za okazaniem dowodu osobistego. Wszystkie dane o transakcji wypłaty gotówkowej (wolumen, ilość wypłat, dane osoby wypłacającej, status transakcji) będą na bieżąco dostępne w systemie. 3.1.11.Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego do zmiany kart wzorów podpisów. 3.1.12.Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego do wydawania opinii i zaświadczeń. 3.1.13.Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego do wydania i obsługi karty płatniczej. Karta płatnicza służyłaby głównie w celu realizowania płatności. 3.1.14.Wykonawca umożliwi na wniosek Zamawiającego usługę zerowania sald, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bankowych wskazanych przez Zamawiającego na rachunek bieżący Powiatu Chełmskiego. 3.1.15.Zamawiający zastrzega możliwość lokowania wolnych środków na rachunkach w innych bankach. 3.1.16.Wykonawca zapewni możliwość lokowania na wniosek Zamawiającego środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki lokat typu overnight i innych krótkoterminowych na warunkach każdorazowo ustalanych z Zamawiającym. 3.1.17.Oprocentowanie środków na wszystkich rachunkach bankowych (bieżących i pomocniczych) prowadzonych w PLN będzie liczone w oparciu o stawkę referencyjną WIBID 1M skorygowaną o współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę. WIBID 1M ustalony będzie z ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego dla ustalenia oprocentowania na następny miesiąc. W przypadku braku notowania w danym dniu obowiązywać będzie stawka z dnia poprzedzającego, w którym było ostatnie notowanie stawki. Oprocentowanie ustalone będzie raz w miesiącu i utrzymane przez miesiąc kalendarzowy. Ustala się miesięczną kapitalizację odsetek. 3.1.18.Wykonawca zobowiązuje się dysponować na czas realizacji zamówienia placówką, oddziałem lub filią banku na terenie Chełma. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada na terenie Chełma siedziby, oddziału lub filii, zobowiązuje się do uruchomienia na terenie Chełma w terminie do 31stycznia 2016 r. swojego oddziału lub filii. W takim przypadku do czasu uruchomienia oddziału lub filii Wykonawca zobowiązuje się zapewnić obsługę budżetu Powiatu Chełmskiego i przeprowadzenie wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego (transport gotówki - przywóz, odbiór gotówki dokonywany będzie przez Wykonawcę). 3.1.19.Wykonawca za czynności związane z obsługą bankową określone w opisie przedmiotu zamówienia pobierze miesięczną opłatę ryczałtową. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych innych dodatkowych opłat i prowizji. 3.1.20.Miesięczna opłata ryczałtowa należna za dany miesiąc będzie płatna z dołu ostatniego dnia danego miesiąca i pobierana ze wskazanego rachunku bankowego Powiatu Chełmskiego. 3.1.21.Wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej w okresie objętym zamówieniem nie ulegnie zmianie. Wykonawca nie może żądać jej podwyższenia, nawet w przypadku zwiększenia liczby jednostek budżetowych, zwiększenia liczby rachunków bankowych, zwiększenia ilości realizowanych transakcji. 3.2.Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych: 3.2.1.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi bankowości elektronicznej, umożliwiającej w szczególności: -autoryzację przelewu, czyli identyfikację osób wprowadzających i zatwierdzających transakcję, -nadawanie przez Zamawiającego poszczególnym użytkownikom systemu zróżnicowanego poziomu uprawnień (do ściśle określonych rachunków oraz do ściśle określonych operacji na nich, tj. podgląd, tworzenie, aktualizacja, kasowanie, autoryzacja), -uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych, -jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, -tworzenie zbiorów danych kontrahentów, numerów rachunków i innych danych ewidencyjnych, -przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku, daty, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, -składanie poleceń przelewu, -składanie poleceń przelewu z datą przyszłą ich realizacji z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed wysłaniem do banku, -grupowanie przelewów w paczkę (zestaw) umożliwiającą podpisanie całego zestawu przelewów przed wysłaniem do banku, -pobieranie wyciągów bankowych w formie elektronicznej (wyciąg bankowy drukowany z systemu winien spełniać wszystkie wymogi stawiane dowodom księgowym zgodnie z ustawą o rachunkowości), -zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa świadczonych usług, -archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach, przez cały okres korzystania z systemu. 3.2.2.Wykonawca zobowiązuje się do dostawy i instalacji systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednią ilością narzędzi autoryzacji (tj. token, karta, czytnik, itp.). Szacunkowa ilość użytkowników systemu wynosi 38, w tym użytkowników uprawnionych do autoryzacji 33. 3.2.3. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej. 3.2.4. Wykonawca zapewni bieżącą aktualizację i serwis oprogramowania oraz wsparcie merytoryczne i techniczne, w tym usunięcie ewentualnych awarii systemu bankowości elektronicznej w ciągu 12 godzin od zgłoszenia. 3.2.5. Zamawiający wyraża zgodę na dostęp do usług bankowych poprzez przeglądarkę internetową, obsługującą klucz szyfrowania minimum SSL-3 128 bit..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca winien wykazać posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późn.zm. a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art.193 ustawy Prawo Bankowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać posiadanie doświadczenia w prowadzeniu obsługi bankowej budżetu co najmniej jednej jednostki samorządu terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy: -na Powiat Chełmski zostaną nałożone nowe zadania lub zmieni się struktura organizacyjna, w tym ilość jednostek budżetowych, ilość rachunków bankowych, -pojawią się nowe produkty lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będzie dla Zamawiającego korzystne, -ulegną zmianie warunki prawne, finansowe lub ekonomiczne mające wpływ na warunki obsługi bankowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 116a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przepr. praktyk zaw. dla studentów kier. Położnictwo w semestrze letnim roku akadem. 2024/2025 z przedm.: Iczęść Chirurgia,IIczęść Pediatria i piel. pediatr.,IIIczęść Położnictwo i opieka położnicza.
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.