eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa opakowań sterylizacyjnych i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji i dezynfekcji dla Instytutu CZMP - ZP/75/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Łódź: Dostawa opakowań sterylizacyjnych i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji i dezynfekcji dla Instytutu CZMP - ZP/75/2013
Numer ogłoszenia: 250502 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opakowań sterylizacyjnych i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji i dezynfekcji dla Instytutu CZMP - ZP/75/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1
1. Wskaźnik chemiczny zintegrowany do kontroli wsadu sterylizacji parą wodną, w postaci pasków pokrytych polimerem, samoprzylepnych, z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na długości testu, kompatybilny z posiadanymi przyrządami testowymi procesu, z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego (firmy GKE), zgodne z normą PN EN 867-5, ISO 11 140-1 - 8 500 szt.
2. Wskaźniki do kontroli pracy sterylizatorów parowych - Bowie Dick (134 stC; 3,5 min), w postaci samoprzylepnych pasków, pokrytych polimerem, z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na długości testu, kompatybilne z posiadanymi przyrządami testowymi procesu walidowane zgodnie z normą PN EN 867-4, EN ISO 11 140-4 z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego (firmy GKE) - 1 600 szt.
Pakiet 2
1. Wskaźnik biologiczny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parą wodną, fiolkowy o szybkim odczycie. Wykrycie aktywności metabolicznej spor/wynik pozytywny po ok 30-60 minutach. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego/zabicie bakterii po 3 godzinach inkubacji. Wykrycie przez odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Zgodność z normą referencyjną EN ISO 11138. Wskaźnik kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego Autoczytnikiem 3M Attest AutoReader 1292 - 1 800 szt.
2. Taśma samoprzylepna, wskaźnikowa z indykatorem do pary wodnej o szerokości 1,9 - 2,2 mm i długości 50m, spełniająca wymogi PN EN 867-1, ISO 11140-1. Taśma supermocna, dobrze przyklejająca się do opakowań sterylizacyjnych i nie odklejająca się od pakietów podczas sterylizacji. Zmiana zabarwienia jednoznaczna i łatwa w interpretacji - 800 szt.
Pakiet 3
1. Wskaźnik biologiczny do kontroli skuteczności sterylizacji tlenkiem etylenu , fiolkowy o szybkim odczycie. Wykrycie aktywności metabolicznej spor/wynik pozytywny po ok 60-120 minutach. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego/zabicie bakterii po 4 godzinach inkubacji. Odczyt automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Zgodność z normą referencyjną EN ISO 11138. Wskaźnik kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego autoczytnikiem 3M Attest AutoReader 1294. 450 szt.
2. Wskaźnik chemiczny zintegrowany do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu z przesuwającą się substancją wskaźnikową w okienku o długości 2,5-3 cm. Klasa 5,wg ISO 11140-1 zgodny z normą EN 867-1. 1 000 szt.
Pakiet 4
1. Zabezpieczenie z indykatorem parowym do kontenerów Prima-Line firmy Aesculap - 1 500 szt.
Pakiet 5
1. Wskaźnik do kontroli skuteczności mycia mechanicznego narzędzi litych w postaci arkusza z substancją testową, zgodną z PN EN ISO 15 883, do stosowania w przyrządzie zapewniającym kontrolę mycia w co najmniej 2 płaszczyznach, kompatybilny z posiadanymi przez Zamawiającego przyrządami testowymi STF BROWNE - 3 000 szt.
Pakiet 6
1. Wskaźnik do kontroli mycia narzędzi litych oraz narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej z substancją wskaźnikową, której skład zbliżony jest do krwi ludzkiej, zgodny z normą PN EN ISO 15883-5, kompatybilny z posiadanymi przez Zamawiającego przyrządami testowymi SIMICON RI - 1 000 szt.
Pakiet 7
1. Wskaźnik do kontroli procesu dezynfekcji termicznej o parametrach 930 10 minut, zgodny z PN EN 867-1 klasa D, ISO 11140-1 klasa 6 - 13 000 szt.
Pakiet 8
1. Wskaźnik kontroli prawidłowości zgrzewania opakowań medycznych papierowo-foliowych w zgrzewarkach rotacyjnych (rolkowych) - 2 200 szt.
Pakiet 9 - Rękawy papierowo-foliowe płaskie (wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu + formaldehyd), długość rolki 200 m, gramatura min 70 g/m2.
1. szerokość 50 mm - 40 rolek
2. szerokość 75 mm - 60 rolek
3. szerokość 100 mm - 60 rolek
4. szerokość 120 - 125 mm - 100 rolek
5. szerokość 150 mm - 96 rolek
6. szerokość 200 mm - 72 rolki
7. szerokość 250 mm - 24 rolki
8. szerokość 300 mm - 20 rolek
Pakiet 10 - Papier krepowany w arkuszach (gramatura papieru minimum 60g/m2), naprzemiennie pakowany biały/zielony.
1. rozmiar 50 x 50 cm - 48 000 arkuszy
2. rozmiar 60 x 60 cm - 120 000 arkuszy
3. rozmiar 75 x 75 - 60 000 arkuszy
4. rozmiar 90 x 90 cm - 36 000 arkuszy
5. rozmiar 120-130 x 150 cm - 9 600 arkuszy
Pakiet 11 - Rękaw papierowo-foliowy z fałdą, gramatura min. 60g/m2 (wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu + formaldehyd), długość rolki 100 m.
1. rozmiar 420 x 90 mm - 6 szt.
2. rozmiar 380 x 80 mm - 14 szt.
Pakiet 12 - Torebki papierowo-foliowe płaskie (wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu), gramatura min 60 g/m2.
1. rozmiar 75 x 150 mm - 24 000 szt.
2. rozmiar 75 x 250 - 270 mm - 16 000 szt.
3. rozmiar 100 x 150 mm - 60 000 szt.
4. rozmiar 100 x 200 mm - 18 000 szt.
5. rozmiar 120 x 200 mm - 300 000 szt.
6. rozmiar 150 x 200 mm - 120 000 szt.
7. rozmiar 150 x 300 - 320 mm - 140 000 szt.
8. rozmiar 150 x 380 - 400 mm - 36 000 szt.
9. rozmiar 210 x 280 mm - 110 000 szt.
10. rozmiar 210 x 350 mm - 56 000 szt.
11. rozmiar 250 x 380 - 400 mm - 44 000 szt.
12. rozmiar 270 x 350 mm - 40 000 szt.
13. rozmiar 270 x 450 mm - 60 000 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 44.17.40.00 - Folia 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu.
Wadium z podziałem na pakiety kształtuje się następująco:
Pakiet 1 - 643,00 PLN
Pakiet 2 - 834,00 PLN
Pakiet 3 - 182,00 PLN
Pakiet 4 - 9,00 PLN
Pakiet 5 - 120,00 PLN
Pakiet 6 - 263,00 PLN
Pakiet 7 - 312,00 PLN
Pakiet 8 - 36,00 PLN
Pakiet 9 - 824,00 PLN
Pakiet 10 - 1 959,00 PLN
Pakiet 11 - 85,00 PLN
Pakiet 12 - 2 780,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty


    1. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy.
    2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu (Dotyczy Pakietów od 1 do 8) - Ulotki informacyjne oferowanego asortymentu
    3. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu (Dotyczy Pakietów od 9 do 12) - Karta charakterystyki i/lub karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry wymagane.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
2. zmiany nazwy handlowej / numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
3. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
4. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
6. zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.