Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Gliwice: PROGRAMY ZP-7/2008
Numer ogłoszenia: 250757 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Mechanizacji Górnictwa "KOMAG" Jednostka Badawczo-Rozwojowa, ul. Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice, woj. śląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROGRAMY ZP-7/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup licencji oprogramowania komputerowego wraz z dostawą
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP tym samym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi (posiadającymi wymagane i udokumentowane uprawnienia) do wykonania zamówienia, 1.4 w celu potwierdzenia ww. uprawnień oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Wykonawca składa OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU stanowiące załącznik nr II, 1.5 Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie załączonego oświadczenia i dokumentów w oparciu o kryterium spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do składanej ofert na druku stanowiącym zał. nr I do niniejszej SIWZ winni doączyć: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2 dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jeden z niżej wymienionych: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia, - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż wartości składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3 dodatkowo w przypadku dostaw wymienionych w Części I Wykonawca winien posiadać akredytację Autodesku dla produktów Media&Entertainment. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej kwocie oferty, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Zastrzega się, że pełnomocnictwo (wymagane, o ile reprezentacja nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4 Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów w oparciu o kryterium spełnia / nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Mechanizacji Górnictwa KOMAG JBR ul. Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego CMG KOMAG ul. Pszczyńska 37 44-101 Gliwice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program europejski MINTOS
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Upgrade Programu 3 ds max.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program służący wizualizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Adobe Acrobat 3D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program narzędziowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Symantec.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie antywirusowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie narzędziowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie narzędziowe dla sterowników PLC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie narzędziowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie narzędziowe dla sterowników PLC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oprogramowanie narzędziowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do wizualizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowanie użytkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie - Automapa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych - Statystyka zastosowania praktycznego w medycynie. Znak sprawy: DZPZ.283.34.2025.MK
- Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników MZUK
- Budowa oświetlenia na ul. Nad Łąkami
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku MZUK w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Dobrzyniewo Duże w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II (...)
- Subskrypcja oprogramowania JIRA i Confluence
- Dostawę licencji rocznych oprogramowania do pracy grupowej i komunikacji
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.