Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Olsztyn: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i komputerowych fabrycznie nowych, nie regenerowanych dla ANR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 250828 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248800, faks 089 5248802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i komputerowych fabrycznie nowych, nie regenerowanych dla ANR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę materiałów biurowych i komputerowych fabrycznie nowych, nie regenerowanych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2 do siwz dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, woj. warmińsko-mazurskie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w stosunku do przedmiotu zamówienia w zakresie sprzedaży materiałów biurowych i komputerowych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki dodatkowe: a. Zamawiający żąda zaoferowania tonerów, tuszy zalecanych przez producenta drukarek, kserokopiarek i faksów. b. Zamawiający dopuszcza zamienniki tonerów zalecanych przez producenta drukarek, kserokopiarek i faksów, które należy wpisać w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. c. Jeżeli dostarczone tonery będą wykonywać mniejszą od podanej przez Wykonawcę liczbę wydruków lub wystąpią objawy wadliwej pracy tonera lub tuszu (zabrudzenia, głośna praca itp.), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach rękojmi. Wykonawca prześle w zamian sprawne tonery i tusze w czasie do 2 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. W przypadku powtarzania się takich sytuacji Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę ewentualnymi kosztami z tym związanymi. d. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia drukarek, kserokopiarek i faksów Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczanych przez niego tonerów i tuszy. e. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie tonerów i tuszy regenerowanych. Zamienniki tonerów i tuszy oryginalnych będą fabrycznie nowe. f. Każda partia towaru (materiałów biurowych, tonerów i tuszy) będzie kontrolowana przez Zamawiającego. g. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii materiałów biurowych, tonerów i tuszy w sytuacji, gdy wśród sprawdzonych materiałów biurowych, tonerów i tuszy, jeden okaże się wadliwy. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć materiały biurowe, tonery i tusze wolne od wad, w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia reklamacji. h. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy zakupu materiałów biurowych, tuszy, tonerów i cartrigy do drukarek i kserokopiarek wymienionych w formularzu cenowym w wysokości do 20% ilości każdego asortymentu. i. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy, w przypadku, gdy kolejna partia towaru nadal będzie zawierała wadliwe materiały biurowe, tonery i tusze. j. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych materiałów biurowych, tonerów i tuszy w obrębie asortymentu wymienionego w zał. nr 2 do siwz. k. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 12 - miesięcznej rękojmi, licząc od daty dostawy danej partii towaru (tonery, tusze). l. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferty, każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. nr 211 (II-piętro), w godz. od 8:00 do 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 08:50, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. nr 103 (I-piętro) sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ksero i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Dostawa przedmiotów promocyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.