eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówUSŁUGA SZKOLENIOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Głogów: USŁUGA SZKOLENIOWA
Numer ogłoszenia: 251094 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, faks 076 7276501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SZKOLENIOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu wyjazdowego kursu (szkolenia) pn.: ,,Stres. Jak efektywnie radzić sobie z własnym stresem, które obejmuje: zajęcia dydaktyczne prowadzone przez psychologa, animacje prowadzone przez animatora, przejazd tam i z powrotem, ubezpieczenie NW uczestników szkolenia, zakwaterowanie w hotelu, w pokojach 2-osobowych z łazienką z pełnym wyżywieniem dla grupy 40 osobowej na następujących warunkach: a) W odniesieniu do zajęć dydaktycznych, kurs powinien zostać przeprowadzony przez doświadczonego psychologa lub psychologów, będących członkami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (lub innego równoważnego, zrzeszającego psychologów) i posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć warsztatowych lub kursów z psychologii. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia załączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie ww. kwalifikacji osób zaproponowanych do przeprowadzenia kursu (szkolenia) p.n.: ,,Stres. Jak efektywnie radzić sobie z własnym stresem. Kurs powinien składać się z następujących bloków tematycznych: - Fizjologia stresu. Stres mobilizujący i szkodliwy. - Struktura charakteru a podatność na czynniki stresogenne. - Somatyzacja stresu, - Sposoby rozładowania napięć stresowych związanych z: konfliktem, lękiem, pomniejszaniem, utratą, przymusem, agresją i złością, oceną społeczną i poczuciem mniejszej wartości, bezradnością. - Redukcja stresu za pomocą technik relaksacyjnych. - Przeprowadzenie treningu autogennego. b) W odniesieniu do animacji, zajęcia powinny mieć charakter warsztatów integracyjnych, obejmujących: działania animacyjne z elementami zabaw psychologicznych dotyczących budowania i zintegrowania grupy-zespołu, komunikacji interpersonalnej, ról w grupie-zespole, rozwiązywania konfliktów w zespole. Prowadzone przez doświadczonego animatora. Przewidywana liczba godzin zajęć: 10 godzin zegarowych. c) W odniesieniu do zakwaterowania, uczestnicy kursu-szkolenia powinni zostać zakwaterowani w hotelu-ośrodku wypoczynkowym-pensjonacie, w odległości od 60 do 120km od Głogowa w atrakcyjnym krajobrazowo regionie, w pokojach 2-osobowych z łazienkami o wysokim standardzie. Obiekt (miejsce zakwaterowania) powinien być ogrodzony, posiadać zaplecze gastronomiczne oraz dydaktyczne (np.sala konferencyjna, wykładowa, etc.), a także wydzielone miejsce do zorganizowania spotkań integracyjnych na wolnym powietrzu. Wykonawca załączy do oferty zdjęcia lub foldery proponowanego obiektu. d) Wyżywienie powinno rozpocząć się od obiadu w dniu przyjazdu (21.08.2009r.) i zakończyć obiadem w dniu wyjazdu (23.08.2009r.). Łącznie, w trakcie 3-dniowego pobytu na każdego uczestnika kursu/szkolenia przypadają: 3 obiady, 2 kolacje (w tym jedna uroczysta, w formie grilla) i 2 śniadania. Należy także uwzględnić poczęstunek w postaci paluszków, kruchych ciastek, a także dostęp do napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej/źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi. e) Wykonawca zorganizuje i zapewni bezpłatny transport osób tam i z powrotem biorących udział w przedmiotowym szkoleniu bezpiecznym i odpowiednio do tego celu przygotowanym środkiem transportu. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników szkolenia) do 5%. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia; 2.Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach; 3.Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc.); 4.Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu, które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej; 5.Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej-źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc; 6.Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia; 7.Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, złożone na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu załączą do oferty wykaz osób, które będą wykonywały w imieniu podmiotu usługę szkolenia wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (np. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, certyfikaty) oraz członkostwo w Polskim Towarzystwie Psychologicznym (lub innym równoważnym, zrzeszającym psychologów)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 67 - 200 Głogów, ul.Gen. Wł. Sikorskiego 4 - sekretariat (pok. Nr 9/ parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 67 - 200 Głogów, ul.Gen. Wł. Sikorskiego 4 - sekretariat (pok. Nr 9/ parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu pt.: Aktywni i efektywni, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki 2007-2013 - poddziałanie 7.1..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.