To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Głogów: USŁUGA SZKOLENIOWA
Numer ogłoszenia: 315650 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251094 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, faks 076 7276501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SZKOLENIOWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu wyjazdowego kursu (szkolenia) pn.: ,,Stres. Jak efektywnie radzić sobie z własnym stresem, które obejmuje: zajęcia dydaktyczne prowadzone przez psychologa, animacje prowadzone przez animatora, przejazd tam i z powrotem, ubezpieczenie NW uczestników szkolenia, zakwaterowanie w hotelu, w pokojach 2-osobowych z łazienką z pełnym wyżywieniem dla grupy 40 osobowej na następujących warunkach: a) W odniesieniu do zajęć dydaktycznych, kurs powinien zostać przeprowadzony przez doświadczonego psychologa lub psychologów, będących członkami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (lub innego równoważnego, zrzeszającego psychologów) i posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć warsztatowych lub kursów z psychologii. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia załączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie ww. kwalifikacji osób zaproponowanych do przeprowadzenia kursu (szkolenia) p.n.: ,,Stres. Jak efektywnie radzić sobie z własnym stresem. Kurs powinien składać się z następujących bloków tematycznych: - Fizjologia stresu. Stres mobilizujący i szkodliwy. - Struktura charakteru a podatność na czynniki stresogenne. - Somatyzacja stresu, - Sposoby rozładowania napięć stresowych związanych z: konfliktem, lękiem, pomniejszaniem, utratą, przymusem, agresją i złością, oceną społeczną i poczuciem mniejszej wartości, bezradnością. - Redukcja stresu za pomocą technik relaksacyjnych. - Przeprowadzenie treningu autogennego. b) W odniesieniu do animacji, zajęcia powinny mieć charakter warsztatów integracyjnych, obejmujących: działania animacyjne z elementami zabaw psychologicznych dotyczących budowania i zintegrowania grupy-zespołu, komunikacji interpersonalnej, ról w grupie-zespole, rozwiązywania konfliktów w zespole. Prowadzone przez doświadczonego animatora. Przewidywana liczba godzin zajęć: 10 godzin zegarowych. c) W odniesieniu do zakwaterowania, uczestnicy kursu-szkolenia powinni zostać zakwaterowani w hotelu-ośrodku wypoczynkowym-pensjonacie, w odległości od 60 do 120km od Głogowa w atrakcyjnym krajobrazowo regionie, w pokojach 2-osobowych z łazienkami o wysokim standardzie. Obiekt (miejsce zakwaterowania) powinien być ogrodzony, posiadać zaplecze gastronomiczne oraz dydaktyczne (np.sala konferencyjna, wykładowa, etc.), a także wydzielone miejsce do zorganizowania spotkań integracyjnych na wolnym powietrzu. Wykonawca załączy do oferty zdjęcia lub foldery proponowanego obiektu. d) Wyżywienie powinno rozpocząć się od obiadu w dniu przyjazdu (21.08.2009r.) i zakończyć obiadem w dniu wyjazdu (23.08.2009r.). Łącznie, w trakcie 3-dniowego pobytu na każdego uczestnika kursu/szkolenia przypadają: 3 obiady, 2 kolacje (w tym jedna uroczysta, w formie grilla) i 2 śniadania. Należy także uwzględnić poczęstunek w postaci paluszków, kruchych ciastek, a także dostęp do napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej/źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi. e) Wykonawca zorganizuje i zapewni bezpłatny transport osób tam i z powrotem biorących udział w przedmiotowym szkoleniu bezpiecznym i odpowiednio do tego celu przygotowanym środkiem transportu. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników szkolenia) do 5%. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia; 2.Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach; 3.Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc.); 4.Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu, które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej; 5.Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej-źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc; 6.Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia; 7.Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18430 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu pt.: Aktywni i efektywni, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki 2007-2013 - poddziałanie 7.1.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ MŁOKOSIEWICZ WIELKOPOLSKA AKADEMIA SZKOLEŃ
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ MŁOKOSIEWICZ WIELKOPOLSKA AKADEMIA SZKOLEŃ
- Wielkopolska Akademia Szkoleń TOMASZ MŁOKOSIEWICZ, ul. Jana Pawła II 16, 63-720 Koźmin Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 485
- Oferta z najniższą ceną: 485 oferta z najwyższą ceną: 1040
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Realizacja projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat Głogowski w zakresie "Aktualizacji lub wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI) dla Starostwa Powiatowego i pozostałych 17 jednostek org
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- OCHRONA I DOZÓR MIENIA OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B oraz PRZY UL. BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 2A.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.