Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Gliwice: Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku 3 - 5 lat do przedszkoli miejskich w Gliwicach w ramach projektu Dłużej, więcej, lepiej - rozszerzona oferta edukacji przedszkolnej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1: Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 251140 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 34 im. Kubusia Puchatka , ul. Chatka Puchatka 9, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 234 25 17, faks 32 234 2 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice-puchatka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Miejskie Nr 34 im. Kubusia Puchatka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku 3 - 5 lat do przedszkoli miejskich w Gliwicach w ramach projektu Dłużej, więcej, lepiej - rozszerzona oferta edukacji przedszkolnej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1: Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie podmiotu do przeprowadzenia cateringu gotowych potraw dla dzieci w wieku 3 - 5 lat do przedszkoli miejskich w Gliwicach w ramach projektu Dłużej, więcej, lepiej - rozszerzona oferta edukacji przedszkolnej , realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej tj.: 1) Przedszkole nr 16 - gorący posiłek x 53 sztuk. 2) Przedszkole nr 20 - gorący posiłek x 98 sztuk. 3) Przedszkole nr 34 - gorący posiłek x 86 sztuk. 4) Przedszkole nr 37 - gorący posiłek x 66 sztuk. 5) Przedszkole nr 23 - gorący posiłek x 66 sztuk. 6) Przedszkole nr 28 - gorący posiłek x 71 sztuk. 2. Z każdego przedszkola miejskiego, o których mowa powyżej będzie przekazywana informacja telefonicznie lub faksem, o liczbie dzieci w danym dniu, do godz. 9:30 tego samego dnia. Zgodnie z podaną informacją Wykonawca zobowiązany będzie przygotować określoną ilość posiłków. 3. W związku z powyższym ilość posiłków może ulegać zmniejszeniu w zależności od liczby nieobecnych w danym dniu dzieci. 4. Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać faktury zgodnie z faktycznie wydawaną ilością posiłków. 5. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości posiłków, w sytuacjach których nie można było przewidzieć z chwilą wszczęcia niniejszego postępowania, w szczególności: 1) Rezygnacji dziecka lub dzieci z udziału w projekcie. 2) Przystąpienia dziecka lub dzieci do udziału w projekcie. 6. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych, jednorazowych pojemnikach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki w godzinach: 12:30 - 14:00. 8. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania. 9. Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 - 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego. 12. Do obowiązków wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należeć będzie porcjowanie i wydawanie posiłków oraz sprzątanie, ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku wraz z zabieraniem odpadów oraz dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki. 13. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 06.09.2010r. do 30.11.2011r. 14. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia gorących posiłków do wskazanych powyżej przedszkoli, wyłącznie w dni, w które odbywają się zajęcia w przedszkolach miejskich tj. od poniedziałku do piątku (incydentalnie w soboty - za 5 - dniowym uprzedzeniem dokonanym przez Zamawiającego), z wyłączeniem dni świątecznych, ferii, wakacji oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci. 15. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 16. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez oferenta, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferenci zobowiązani są do złożenia e szczególności: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć do oferty odpisy zaświadczenia o wpisie do ewidencji dla każdego wspólnika i umowy spółki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez oferenta, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferenci zobowiązani są do złożenia e szczególności: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez oferenta, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferenci zobowiązani są do złożenia e szczególności: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez oferenta, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferenci zobowiązani są do złożenia e szczególności: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez oferenta, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferenci zobowiązani są do złożenia e szczególności: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- aktualna pozytywna opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice-puchatka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie nr 34 im. Kubusia Puchatka
44 -109 Gliwice, ul. Chatka Puchatka 9, kancelaria dyrektora, parter, w godzinach 7.00-15.00 od pon. do pt..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Przedszkole Miejskie nr 34 im. Kubusia Puchatka 44 -109 Gliwice, ul. Chatka Puchatka 9, kancelaria dyrektora, parter, w godzinach 7.00-15.00 od pon. do pt..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali 2,3,5,9 w budynku przy ul. Daszyńskiego 97 oraz lokalu nr 2 przy ul. Daszyńskiego 95 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109 - dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy dolomitu prażonego
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.21.2025 Remont budynku 18 w Opolu (warsztat)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie w placówkach Zamawiającego i wydawanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych oraz oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Białe Błota w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025 "
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Świadczenie usług gastronomicznych i hotelarskich w związku z organizacją szkoleń przez Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.