Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Bytom: Przetarg nieograniczonyna dostawę błon RTG, błon mammograficznych, odczynników RTG oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów
dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego
nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 251209 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczonyna dostawę błon RTG, błon mammograficznych, odczynników RTG oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 Błony RTG Pakiet Nr 2 Błony mammograficzne Pakiet Nr 3 Odczynniki RTG Pakiet Nr 4 Płyn do czyszczenia foli Pakiet Nr 5 Kasety RTG Pakiet Nr 6 Papier do drukarki - termiczny Pakiet Nr 7 Papiery rejestracyjne do aparatów KTG Pakiet Nr 8 Papier do aparatu USG Pakiet Nr 9 Żele do aparatów Pakiet Nr 10 Papiery rejestracyjne do aparatów EKG I EEG Pakiet Nr 11 Papier atestowany termoczuły OMNI 200.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-0, 24.64.12.40-3, 21.12.13.00-0, 33.12.13.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 2 416,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta szesnaście zł), 1) w przypadku złożenia oferty na : Pakiet Nr 1 wadium w wysokości - 960,00 Pakiet Nr 2 wadium w wysokości - 752,00 Pakiet Nr 3 wadium w wysokości - 257,00 Pakiet Nr 4 wadium w wysokości - 3,00 Pakiet Nr 5 wadium w wysokości - 50,00 Pakiet Nr 6 wadium w wysokości - 13,00 Pakiet Nr 7 wadium w wysokości - 30,00 Pakiet Nr 8 wadium w wysokości - 190,00 Pakiet Nr 9 wadium w wysokości - 50,00 Pakiet Nr 10 wadium w wysokości - 110,00 Pakiet Nr 11 wadium w wysokości - 1,00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga złożenia : a) Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ ( dla każdego oferowanego pakietu). b) Certyfikat CE, deklarację lub oświadczanie wytwórcy zgodnie z obowiązującymi przepisami, . c) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przetargowej następujących dokumentów: - w przypadku pakietu numer 10 poz.4 dostarczenia próbek testowych oferowanego papieru w celu sprawdzenia opisu oraz prawidłowego odczytu badania na aparacie. - przypadku pakietu numer 1 oraz numer 2 dostarczenia próbek - w przypadku pakietu numer 3 ( odczynnik RTG ) - dostarczenie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 r w sprawie charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz. U. z 2002 roku Nr 140 poz. 1171 ) przy pierwszej dostawie odczynników - Dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a. zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b. konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c. strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15
41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - BŁONY RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - BŁONY RTG - szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - BŁONY MAMMOGRAFICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - BŁONY MAMMOGRAFICZNE- szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - ODCZYNNIKI RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - ODCZYNNIKI RTG - szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.12.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - PŁYN DO CZYSZCZENIA FOLII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 - PŁYN DO CZYSZCZENIA FOLII - szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.12.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - KASETY RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 - KASETY RTG- szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - PAPIER DO DRUKARKI - TERMICZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 - PAPIER DO DRUKARKI - TERMICZNY- szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - PAPIERY REJESTRACYJNE DO APARATÓW KTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 - PAPIERY REJESTRACYJNE DO APARATÓW KTG - szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - PAPIER DO APARATU USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 - PAPIER DO APARATU USG - szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - ŻELE DO APARATÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9 - ŻELE DO APARATÓW - szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - PAPIERY REJESTRACYJNE DO APARATÓW EKG i EEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 10 - PAPIERY REJESTRACYJNE DO APARATÓW EKG i EEG - szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - PAPIER ATESTOWANY TERMOCZUŁY OMNI 200- P.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 11 - PAPIER ATESTOWANY TERMOCZUŁY OMNI 200- P- szczegółowy opis zawarty w załaczniku A do SIWZ -1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- "Dodatek nr 2 do Dokumentacji hydrogeologicznej Pompowni Głębinowej "Jan Kanty" "Centralnego Zakładu Odwadniania Kopalń" określającej warunki hydrogeologiczne dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Dostawa produktów spożywczych
- Dostawa wyrobów medycznych
- Usługa serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/Amms dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Remont cząstkowy nawierzchni jezdni asfaltem lanym na drogach Gminy Bytom w 2025r.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa płynów infuzyjnych oraz cewników specjalistycznych.
- Zakup i dostawa testów mikrobiologicznych, surowic do aglutynacji Salmonella, testów chemicznych, testów do oznaczania skuteczności sterylizacji dla laboratorium PSSE w Piotrkowie Trybunalskim.
- Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych mat. zużyw. do badań z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora z UPS i drukarką na okres 36 miesięcy 2.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.