eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinremontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w dyspozycji Rejonu w Lubartowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Lublin: remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w dyspozycji Rejonu w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 251238 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w dyspozycji Rejonu w Lubartowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w dyspozycji Rejonu w Lubartowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i2 ustawy o zamowieniach publicznych 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru Załącznik nr 15 do siwz. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, powyższe oświadczenie powinno być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu przewidzianego do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. . Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załącznika nr 16 do siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych oraz w przypadku części 1, 2, 3, dokumentów potwierdzających posiadanie autoryzacji producenta sprzętu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Lubartowie ul. Krańcowa 6 21-100 Lubartów Tel/fax. 081/ 855 24 58 (sekretariat) za opłatą 10 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Lubartowie ul. Krańcowa 6 21-100 Lubartów Tel/fax. 081/ 855 24 58 pokój nr 4 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Posypywarko-solarka typu NIDO N9040-36DAN szt.1 w Bazie Materiałowej Kock Posypywarko-solarka typu STRATOS B50-36 (szt.3) w Bazie Materiałowej Kock szt.1 w Bazie Materiałowej Zalesie szt.2. Posypywarko-solarka typu STRATOS STB 2521 VALN450 szt.1 w Bazie Materiałowej Kock.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sprawdzenie szczelności układu hydraulicznego i ewentualne jego uszczelnienie, - uzupełnieni oleju hydraulicznego /w zależności od typu sprzętu/, - wymiana filtrów i oleju silnikowego w silniku napędowym /jeżeli taki istnieje/, - kontrola instalacji elektrycznej, styków i połączeń, oraz przeprowadzenie ich konserwacji, - wykonanie pomiarów kontrolnych obrotów taśmy i talerza, oraz sprawdzenie działania pompy solanki, - kontrola ustawienia klapy dozującej i ewentualna regulacja, - wykonanie kalibracji wysypu soli - sprawdzenie naciągu taśmy podającej i ewentualna korekta, - sprawdzenie luzu kolumny koła i piasty koła, przegląd silnika solarki lub układu zasilania hydraulicznego /w zależności od typu sprzętu/ - regulacja, uszczelnienie przecieków, usunięcie luzów, - kontrola pasków klinowych /w zależności od typu sprzętu/, - sprawdzenie działania pulpitu sterowniczego, - smarowanie wszystkich punktów smarowniczych, - wykonanie zaprawek lakierniczych ubytków lakierów, - wykonanie napraw wynikłych w trakcie wykonywania przeglądu /po uzgodnieniu z zamawiającym/,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Posypywarko-solarka typu EPOKE SW 3501 szt. 1 w Bazie Materiałowej Zalesie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sprawdzenie szczelności układu hydraulicznego i ewentualne jego uszczelnienie, - uzupełnieni oleju hydraulicznego /w zależności od typu sprzętu/, - wymiana filtrów i oleju silnikowego w silniku napędowym /jeżeli taki istnieje/, - kontrola instalacji elektrycznej, styków i połączeń, oraz przeprowadzenie ich konserwacji, - wykonanie pomiarów kontrolnych obrotów taśmy i talerza, oraz sprawdzenie działania pompy solanki, - kontrola ustawienia klapy dozującej i ewentualna regulacja, - wykonanie kalibracji wysypu soli - sprawdzenie naciągu taśmy podającej i ewentualna korekta, - sprawdzenie luzu kolumny koła i piasty koła, przegląd silnika solarki lub układu zasilania hydraulicznego /w zależności od typu sprzętu/ - regulacja, uszczelnienie przecieków, usunięcie luzów, - kontrola pasków klinowych /w zależności od typu sprzętu/, - sprawdzenie działania pulpitu sterowniczego, - smarowanie wszystkich punktów smarowniczych, - wykonanie zaprawek lakierniczych ubytków lakierów, - wykonanie napraw wynikłych w trakcie wykonywania przeglądu /po uzgodnieniu z zamawiającym/,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Posypywarko-solarka typu ACOMETIS (szt. 3)z instalacją sterowania automatyką produkcji OZAMET Olsztyn w Bazie Materiałowej Łuków szt. 2, ACOMETIS o poj. 2,5m3 o napędzie hydraulicznym w Bazie Materiałowej Zalesie szt.1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sprawdzenie szczelności układu hydraulicznego i ewentualne jego uszczelnienie, - uzupełnieni oleju hydraulicznego /w zależności od typu sprzętu/, - wymiana filtrów i oleju silnikowego w silniku napędowym /jeżeli taki istnieje/, - kontrola instalacji elektrycznej, styków i połączeń, oraz przeprowadzenie ich konserwacji, - wykonanie pomiarów kontrolnych obrotów taśmy i talerza, oraz sprawdzenie działania pompy solanki, - kontrola ustawienia klapy dozującej i ewentualna regulacja, - wykonanie kalibracji wysypu soli - sprawdzenie naciągu taśmy podającej i ewentualna korekta, - sprawdzenie luzu kolumny koła i piasty koła, przegląd silnika solarki lub układu zasilania hydraulicznego /w zależności od typu sprzętu/ - regulacja, uszczelnienie przecieków, usunięcie luzów, - kontrola pasków klinowych /w zależności od typu sprzętu/, - sprawdzenie działania pulpitu sterowniczego, - smarowanie wszystkich punktów smarowniczych, - wykonanie zaprawek lakierniczych ubytków lakierów, - wykonanie napraw wynikłych w trakcie wykonywania przeglądu /po uzgodnieniu z zamawiającym/,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pług odśnieżny POD96 (szt.7) Baza Materiałowa Łuków szt.7,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sprawdzenie sworzni zawieszenia i ewentualna ich wymiana, - sprawdzenie działania układu hydraulicznego, usunięcie niesprawności, uzupełnienie oleju, - regulacja ciśnienia oleju układu hydraulicznego, - sprawdzenie działania układu elektrycznego i sterowania, usunięcie niesprawności, - wymiana lemieszy gumowych i stalowych, - naprawa kół prowadzących, lub ślizgów, - naprawa lub wymiana fartuchów odkładnicy zapobiegających ośnieżaniu szyb nośnika, - czyszczenie, malowanie, oraz oznakowanie skrajni pługa, - wykonanie napraw wynikłych w trakcie wykonywania przeglądu /po uzgodnieniu z zamawiającym/,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pług odśnieżny PO 97 W (szt.4) Baza Materiałowa Zalesie szt.2, Baza Materiałowa Kock szt.2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sprawdzenie sworzni zawieszenia i ewentualna ich wymiana, - sprawdzenie działania układu hydraulicznego, usunięcie niesprawności, uzupełnienie oleju, - regulacja ciśnienia oleju układu hydraulicznego, - sprawdzenie działania układu elektrycznego i sterowania, usunięcie niesprawności, - wymiana lemieszy gumowych i stalowych, - naprawa kół prowadzących, lub ślizgów, - naprawa lub wymiana fartuchów odkładnicy zapobiegających ośnieżaniu szyb nośnika, - czyszczenie, malowanie, oraz oznakowanie skrajni pługa, - wykonanie napraw wynikłych w trakcie wykonywania przeglądu /po uzgodnieniu z zamawiającym/,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pług odśnieżny typu OZW 32 BR (szt.3), OZMBR 35 szt.1 B.M. Zalesie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sprawdzenie sworzni zawieszenia i ewentualna ich wymiana, - sprawdzenie działania układu hydraulicznego, usunięcie niesprawności, uzupełnienie oleju, - regulacja ciśnienia oleju układu hydraulicznego, - sprawdzenie działania układu elektrycznego i sterowania, usunięcie niesprawności, - wymiana lemieszy gumowych i stalowych, - naprawa kół prowadzących, lub ślizgów, - naprawa lub wymiana fartuchów odkładnicy zapobiegających ośnieżaniu szyb nośnika, - czyszczenie, malowanie, oraz oznakowanie skrajni pługa, - wykonanie napraw wynikłych w trakcie wykonywania przeglądu /po uzgodnieniu z zamawiającym/,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.