eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaŚwiadczenie usług konserwatorskich i bieżącego utrzymania nieruchomości w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8 oraz obsługi centrali telefonicznej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - część E, F, G (nowy budynek).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Częstochowa: Świadczenie usług konserwatorskich i bieżącego utrzymania nieruchomości w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8 oraz obsługi centrali telefonicznej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - część E, F, G (nowy budynek).
Numer ogłoszenia: 251257 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 36 44 209, faks 34 36 44 360 , strona internetowa www.czestochowa.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwatorskich i bieżącego utrzymania nieruchomości w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8 oraz obsługi centrali telefonicznej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - część E, F, G (nowy budynek)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwatorskich oraz bieżące utrzymanie nieruchomości przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i Śląskiej 8 w Częstochowie oraz obsługa centrali telefonicznej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 część E, F, G (nowy budynek). Termin wykonania zamówienia: od 01.11.2010- 31.12.2010. Zakres zamówienia: 1) wykonywanie drobnych napraw stolarskich tj. -naprawa i wymiana zamków w drzwiach, biurkach itp. -wymiana klamek , szyldów, okuć okiennych i drzwiowych -montaż i demontaż mebli -skręcanie i naprawa regałów -naprawa okien 2)usuwanie drobnych awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej i CO w tym: -wymiana dolnopłuków, wężyków, przycisków przy pisuarach, bidetach i kranach, wymiana sedesów i umywalek -wymiana zaworów w grzejnikach CO -regulacja i odpowietrzanie grzejników 3) wykonywanie drobnych prac budowlanych -zawieszanie różnych drobnych elementów -tynkowanie -gipsowanie -klejenie płytek -malowanie -wymiana elementów sufitów podwieszanych 4) czynności związane z instalacją elektryczną budynków -drobne naprawy sprzętu elektrycznego typu : wentylatory, niszczarki, przedłużacze, przełączniki, oprawy oświetleniowe itp. -ekspertyzy drobnego sprzętu elektrycznego -wykonywanie czynności przyłączeniowych w obwodach oświetlenia i siły -usuwanie zakłóceń tj wymiany bezpieczników, wyzwalaczy, nadmiarowych i uszkodzonych gniazd i źródeł światła np. żarówek , świetlówek -okresowe oględziny i przeglądy instalacji łącznie z odbiornikami -kontrola łączników gniazd i wtyczek -codzienne pomiary napięć i obciążeń ( okresowe odczyty liczników) -drobne remonty instalacji w przypadku awarii oraz w nagłych przypadkach -oględziny bieżące w zakresie oświetlenia, urządzeń rozdzielczych -obsługa zegarów sterujących oświetleniem zewnętrznym -obsługa głównego rozdzielnika prądu w pomieszczeniu rozdzielni -utrzymywanie porządku w rozdzielni -aktualizacja opisów w skrzynkach rozdzielczych elektrycznych -sprawdzanie okresowe i naprawa drzwi i zworów elektromagnetycznych 5) obowiązki dodatkowe -prowadzenie kontrolki wykonywanych czynności -prowadzenie kontrolki zużytych materiałów -naprawa rolet i żaluzji -obsługa w zakresie podstawowym systemów klimatyzacji i wentylacji -dźwiganie, przestawianie i przenoszenie mebli i innych sprzętów, butli z wodą pitną -obsługa schodołazu dla osób niepełnosprawnych -okresowe monitorowanie stanu i liczby gaśnic, upływu okresu gwarancji, daty przeglądu -obsługa centrali p.poż, natychmiastowa reakcja na alarmy pożarowe -ścisła współpraca z pracownikami dziennych służb sprzątających -czynny udział przy przeglądach systemów w budynku , poświadczanie wykonawcy dokonanego przeglądu, prowadzenie kontrolek dokonanych przeglądów -bieżąca współpraca z kierownikiem Oddziału Gospodarczego w zakresie zgłaszania dewastacji, szkód na terenie budynków -wszelkie inne dodatkowe polecenia Kierownika Oddziału Gospodarczego 6) obsługa centrali telefonicznej -obsługa połączeń przychodzących i wychodzących -obsługa centrali pożarowej, natychmiastowa reakcja na alarmy -kontaktowanie się ze strażą pożarną i stacją monitorowania alarmów -szczegółowe zasady obsługi centrali i realizacji poszczególnych rodzajów połączeń zostaną określone przez Kierownika Oddziału Gospodarczego po podpisaniu umowy. Obsługa budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 . Godziny pracy 7:30 ÷ 15:30 zgodnie z wykazem dni roboczych Zamawiającego -2 osoby (konserwatorzy) w tym jedna z aktualnymi uprawnieniami SEP do 1 KW -1 osoba do obsługi centrali telefonicznej SLICAN w części E, F, G (nowy budynek) Obsługa budynku przy ul. Śląskiej 8. Godziny pracy 7:30 ÷ 15:30 zgodnie z wykazem dni roboczych Zamawiającego -1 osoba z aktualnymi uprawnieniami SEP do 1 KW. UWAGI DODATKOWE: A. USŁUGI KONSERWATORSKIE 1. Zakres prac objętych specyfikacją należy wykonywać przy użyciu sprzętu Wykonawcy z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego 2. Zamawiający udostępni pomieszczenie gospodarcze dla konserwatorów w budynku przy ul. Dąbrowskiego i przy ul. Śląskiej 8. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przemieszczania konserwatorów pomiędzy budynkami oraz zmiany godzin pracy w razie zaistniałych nagłych potrzeb z zachowaniem 8 - godzinnego dnia pracy 4. Wszystkie osoby zatrudniane muszą być przedstawiane w Oddziale Gospodarczym z dokładnymi danymi adresowymi i numerami kontaktowymi telefonów. 5. Pracownicy w budynku przy ul. Dąbrowskiego powinni być wyposażeni dodatkowo w jeden zestaw krótkofalówek do wewnętrznego porozumiewania się między sobą + 1 służbowy telefon komórkowy (koszty połączeń i utrzymania aparatów ponosi Wykonawca). 6. Pracownik przy ul. Śląskiej powinien posiadać służbowy telefon komórkowy (koszty połączeń i utrzymania aparatu ponosi Wykonawca). 7. Wszyscy pracownicy powinni nosić ubrania służbowe i identyfikatory służbowe. Pracownicy z uprawnieniami SEP do 1 KV powinni być pod służbowym telefonem komórkowym 24 h/dobę. Bezwzględnie podczas nieobecności konserwatorów, niezależnie od przyczyny, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo. Osoba, która będzie zastępowała pracownika musi posiadać wszystkie wymagane dla danego stanowiska uprawnienia i musi spełniać wszystkie zapisane warunki. Zastępstwo musi być podjęte najpóźniej od godz. 7:30 dnia następnego nieobecności pracownika zatrudnionego na danym stanowisku. B. OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ 1. Na centrali telefonicznej musi być zapewniony pracownik codziennie w godz. 7:30 ÷ 15:30. 2. Nie dopuszcza się możliwości przerwy w obsłudze centrali telefonicznej. 3. Osoba zastępująca musi zostać bezwzględnie przeszkolona bezwzględnie przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 17.10.2007r. na kwotę 294 264,00 zł. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego przewidziana była w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa: Świadczenie usług konserwatorskich i bieżącego utrzymania nieruchomości w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8 oraz obsługi centrali telefonicznej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - część E, F, G (nowy budynek).

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Sp. z o.o., Ul. Legionów 59 A, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.