eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaŚwiadczenie usług konserwatorskich i bieżącego utrzymania nieruchomości w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8 oraz obslugi centrali telefonicznej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - część E, F, G (nowy budynek)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Częstochowa: Świadczenie usług konserwatorskich i bieżącego utrzymania nieruchomości w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8 oraz obslugi centrali telefonicznej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - część E, F, G (nowy budynek)
Numer ogłoszenia: 294679 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251257 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 36 84 430, faks 34 36 84 440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwatorskich i bieżącego utrzymania nieruchomości w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8 oraz obslugi centrali telefonicznej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - część E, F, G (nowy budynek).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nieruchomości w zakresie usług konserwatorskich przy ul.Dąbrowskiego 23/35 i Śląskiej 8 w Częstochowie oraz obsługa centrali telefonicznej w budynku przy ul.Dąbrowskiego 23/35 częsć E,F,G (nowo wybudowana ) .Termin wykonania zamówienia: od 01.11.2010- 31.12.2010. Zakres zamówienia: 1) wykonywania drobnych napraw stolarskich tj. - naprawa i wymiana zamków w drzwiach, biurkach itp. - wymiana klamek , szyldów, okuć okiennych i drzwiowych - montaż i demontaż mebli - skręcanie i naprawa regałów - naprawa okien 2)usuwania drobnych awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej i CO w tym: - wymiana dolnopłuków, wężyków, przycisków przy pisuarach, bidetach i kranach, wymiana sedesów i umywalek - wymiana zaworów w grzejnikach CO - regulacja i odpowietrzanie grzejników 3) wykonywania drobnych prac budowlanych - zawieszanie różnych drobnych elementów - tynkowanie - gipsowanie - klejenie płytek - malowanie - wymiana elementów sufitów podwieszanych 4) czynności związanych z instalacją elektryczną budynków - drobne naprawy sprzętu elektrycznego typu : wentylatory, niszczarki, przedłużacze, przełączniki, oprawy oświetleniowe itp. - ekspertyzy drobnego sprzętu elektrycznego - wykonywanie czynności przyłączeniowych w obwodach oświetlenia i siły - usuwanie zakłóceń tj wymiany bezpieczników, wyzwalaczy, nadmiarowych i uszkodzonych gniazd i źródeł światła np. żarówek , świetlówek - okresowe oględziny i przeglądy instalacji łącznie z odbiornikami - kontrola łączników gniazd i wtyczek - codzienne pomiary napięć i obciążeń ( okresowe odczyty liczników) - drobne remonty instalacji w przypadku awarii oraz w nagłych przypadkach - oględziny bieżące w zakresie oświetlenia, urządzeń rozdzielczych - obsługa zegarów sterujących oświetleniem zewnętrznym - obsługa głównego rozdzielnika prądu w pomieszczeniu rozdzielni - utrzymywanie porządku w rozdzielni - aktualizacja opisów w skrzynkach rozdzielczych elektrycznych - sprawdzanie okresowe i naprawa drzwi i zworów elektromagnetycznych 5) obowiązków dodatkowych - prowadzenie kontrolki wykonywanych czynności - prowadzenie kontrolki zużytych materiałów - naprawa rolet i żaluzji - obsługa w zakresie podstawowym systemów klimatyzacji i wentylacji - dźwiganie, przestawianie i przenoszenie mebli i innych sprzętów, butli z wodą pitną - obsługa schodołazu dla osób niepełnosprawnych - okresowe monitorowanie stanu i liczby gaśnic, upływu okresu gwarancji, daty przeglądu - obsługa centrali p.poż, natychmiastowa reakcja na alarmy pożarowe - ścisła współpraca z pracownikami dziennych służb sprzątających - czynny udział przy przeglądach systemów w budynku , poświadczanie wykonawcy dokonanego przeglądu, prowadzenie kontrolek dokonanych przeglądów - bieżąca współpraca z kierownikiem Oddziału Gospodarczego w zakresie zgłaszania dewastacji, szkód na terenie budynków - wszelkie inne dodatkowe polecenia Kierownika Oddziału Gospodarczego 6) obsługi centrali telefonicznej - obsługa połączeń przychodzących i wychodzących - obsługa centrali pożarowej, natychmiastowa reakcja na alarmy - kontaktowanie się ze strażą pożarną i stacją monitorowania alarmów - szczegółowe zasady obsługi centrali i realizacji poszczególnych rodzajów połączeń zostaną określone przez Kierownika Oddziału Gospodarczego po podpisaniu umowy. Obsługa budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 . Godziny pracy 7:30 ÷ 15:30 zgodnie z wykazem dni roboczych Zamawiającego - 2 osoby (konserwatorzy) w tym jedna z aktualnymi uprawnieniami SEP do 1 KW - 1 osoba do obsługi centrali telefonicznej SLICAN w części E,F,G( nowo dobudowana częsć budynku) Obsługa budynku przy ul. Śląskiej 8. Godziny pracy 7:30 ÷ 15:30 zgodnie z wykazem dni roboczych Zamawiającego - 1 osoba z aktualnymi uprawnieniami SEP do 1 KW. UWAGI DODATKOWE: A. USŁUGI KONSERWATORSKIE 1. Zakres prac objętych specyfikacją należy wykonywać przy użyciu sprzętu Wykonawcy z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego 2. Zamawiający udostępni pomieszczenie gospodarcze dla konserwatorów w budynku przy ul. Dąbrowskiego i przy ul. Śląskiej 8. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przemieszczania konserwatorów pomiędzy budynkami oraz zmiany godzin pracy w razie zaistniałych nagłych potrzeb z zachowaniem 8 - godzinnego dnia pracy 4. Wszystkie osoby zatrudniane muszą być przedstawiane w Oddziale Gospodarczym z dokładnymi danymi adresowymi i numerami kontaktowymi telefonów. 5. Pracownicy w budynku przy ul. Dąbrowskiego powinni być wyposażeni dodatkowo w jeden zestaw krótkofalówek do wewnętrznego porozumiewania się między sobą + 1 służbowy telefon komórkowy (koszty połączeń i utrzymania aparatów ponosi Wykonawca). 6. Pracownik przy ul. Śląskiej powinien posiadać służbowy telefon komórkowy (koszty połączeń i utrzymania aparatu ponosi Wykonawca). 7. Wszyscy pracownicy nosić ubrania służbowe i identyfikatory służbowe. Pracownicy z uprawnieniami SEP do 1 KV powinni być pod służbowym telefonem komórkowym 24 h/dobę. Bezwzględnie podczas nieobecności konserwatorów niezależnie od przyczyny Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo zgodnie z wszelkimi zapisami w SIWZ tj. osoba, która będzie zastępowała pracownika musi posiadać wszystkie wymagane dla danego stanowiska uprawnienia i musi spełniać wszystkie zapisane warunki. Zastępstwo musi być podjęte najpóźniej od godz. 7:30 dnia następnego nieobecności pracownika zatrudnionego na danym stanowisku. B. OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ 1. Na centrali telefonicznej musi być zapewniony pracownik codziennie w godz. 7:30 ÷ 15:30. 2. Nie dopuszcza się możliwości przerwy w obsłudze centrali telefonicznej. 3. Osoba zastępująca musi zostać bezwzględnie przeszkolona bezwzględnie przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług konserwatorskich i bieżącego utrzymania nieruchomości w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 i ul. Śląskiej 8 oraz obsługi centrali telefonicznej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - część E, F, G (nowy budynek)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Legionów 59A, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20491,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19886,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19886,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19886,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 17.10.2007r. na kwotę 294 264,00 zł. Możliowść udzielenia zamówienia uzupełniającego przewidziana była w SIWZ, zatem spełnione zostały wszystkie przesłanki wynikające z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113 poz. 759 ze zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.