Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Piekary Śląskie: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 251262 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2886973, 3815891, faks 032 2886973 w. 107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkoleń grupowych w następujących zadaniach: Zadanie 1 Pracownik biurowy z językiem niemieckim. Liczba osób 10, Zadanie 2 Florysta z elementami decoupage + obsługa kasy fiskalnej. Liczba osób 10, Zadanie 3 Operator koparko - ładowarki. Liczba osób 10, Zadanie 4 Uprawnienia elektryczne do 1 kV. Liczba osób 6, Zadanie 5 Pracownik ochrony I stopnia + licencja. Liczba osób 6, Zadanie 6 Menadżer projektów Unii Europejskiej. Liczba osób 10, Zadanie 7 Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. Liczba osób 6, Zadanie 8 Odnowa biologiczna + masaż. Liczba osób 8, Zadanie 9 Kosmetyczka + manicure i zdobienie paznokci. Liczba osób 10, Zadanie 10 Manicure i pedicure. Liczba osób 8, Zadanie 11 Pracownik remontowo - budowlany. Liczba osób 10.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a do SIWZ) według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej cztery usługi dla danego zadania (części). W przypadku zadania 1 Pracownik biurowy z językiem niemieckim dopuszcza się inny moduł językowy. Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie wykazu zrealizowanych usług szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ) według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a do SIWZ). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonanan według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i co najmniej trzy letni staż pracy w prowadzeniu szkoleń z zakresu zadania, na które składana jest oferta. Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie wykazu osób (załącznik nr 3 do SIWZ) według fomuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a do SIWZ). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonanan według formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru (załącznik nr 1a do SIWZ), 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ), 3. Program szkolenia według załączonego wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ), 4. Preliminarz kosztów szkolenia według załączonego wzoru (załącznik nr 5 do SIWZ), 5. Oświadczenie wykonawcy według załączonego wzoru (załącznik nr 6 do SIWZ), 6. Wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia - dotyczy wszystkich zadań, 7. Wzór dokumentu potwierdzającego nabycie kwalifikacji/uprawnień - dotyczy zadania 3 i zadania 4, 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów, 9. Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 10. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III. 4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione odpowiednio jak w pkt III.4.3.1, 11. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu wykonawca powinien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy : a) Zmiana liczby uczestników szkolenia - dopuszcza się zmianę liczby uczestników, jednak nie więcej niż o dwie osoby. Zmianę dopuszcza się w przypadku jeżeli zamawiający nie będzie mógł zebrać zaplanowanej grupy z przyczyn od niego niezależnych np.: część osób nie uzyska pozytywnych orzeczeń lekarskich jeśli takie będą wymagane lub któraś z osób zrezygnuje na dzień przed rozpoczęciem szkolenia lub w dniu rozpoczęcia, a zamawiający nie będzie dysponował osobami, które kwalifikowałyby się do uczestnictwa w danym szkoleniu w terminie wskazanym przez wykonawcę, b) Zmiana terminu realizacji szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach niezależnych od zamawiającego i wykonawcy, c) Zmiana miejsca odbywania szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych zdarzeniem losowym uniemożliwiającym użytkowanie budynku np.: pożar, zalanie, zawalenie itp. W przypadku zmiany siedziby wykonawca musi spełnić warunek: łączny czas dojazdu uczestników szkolenia z siedziby zamawiającego do miejsca prowadzenia zajęć nie może przekroczyć 3 godzin. Łączny czas oznacza w tym wypadku czas poświęcony na dojazd na zajęcia i powrót z zajęć środkami komunikacji miejskiej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppieary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich przy ul. Ks. J. Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich przy ul. Ks. J. Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownik biurowy z językiem niemieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim, czas trwania w godzinach min. 270, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 90, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 180, liczba osób - 10, 1 osoba przy stanowisku komputerowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Florysta z elementami decoupage + obsługa kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone w szczególności dla osób bezrobotnych bez wykształcenia, czas trwania w godzinach min. 150, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 40, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 110, liczba osób - 10, jedna osoba przy stanowisku na zajęciach praktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator koparko - ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym, czas trwania w godzinach min. 206, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 116, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 90, liczba osób - 10, należność za szkolenie obejmuje koszt egzaminu państwowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Uprawnienia elektryczne do 1 KV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych o preferowanym wykształceniu kierunkowym, czas trwania w godzinach min. 60, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 42, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 18, liczba osób - 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pracownik ochrony I stopnia + licencja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych bez względu na poziom wykształcenia, czas trwania w godzinach min. 245, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 117, liczba godzin zajęć praktycznych - min.128, liczba osób - 6 - należność za szkolenie obejmuje koszt uzyskania licencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Menadżer projektów Unii Europejskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim oraz ze znajomością podstaw obsługi komputera, czas trwania w godzinach min. 180, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 90, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 90, liczba osób - 10 , 1 osoba przy stanowisku komputerowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim, czas trwania w godzinach min. 200, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 60, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 140, liczba osób - 6, 1 osoba na stanowisku praktycznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odnowa biologiczna + masaż.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim, czas trwania w godzinach min. 240, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 80, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 160, liczba osób - 8, 1 osoba na stanowisku praktycznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kosmetyczka + manicure i zdobienie paznokci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim, czas trwania w godzinach min. 270, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 85, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 185, liczba osób - 10, 1 osoba na stanowisku praktycznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Manicure i pedicure.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych bez względu na poziom wykształcenia, czas trwania w godzinach min. 120, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 30, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 90, liczba osób - 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pracownik remontowo - budowlany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych bez względu na poziom wykształcenia, czas trwania w godzinach min. 180, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 40, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 140, liczba osób - 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn.: Budowa Centrum Przesiadkowego w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy środków piorących
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników na odpady skażone oraz artykułów do utrzymania czystości
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Szkolenia dla kadry akademickiej PW: Cz. 1 - Cyberbezpieczeństwo w uczelni, Cz. 2 - Tworzenie materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem AI, Cz. 3 - AI jako asystent kadry akademickiej
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Rejestratorka medyczna
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.