Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Kalisz: Dostawa sprzętu do wyposażenia laboratoriów Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława
Wojciechowskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 251498 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do wyposażenia laboratoriów Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wyposażenia laboratoriów Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Zamówienie składa się z 12 części (zadań), z podziałem na: Zadanie nr 1 - Laboratorium Mechaniki Płynów, w tym; przepływomierze turbinowe do Wody, programowalny rejestrator mocy cieplnej pary, programowalny przetwornik ciśnienia absolutnego, programowalny przetwornik różnicy ciśnień, kompletna kryza pomiarowa, ośmiokanałowy rejestrator przenośny. Zadanie nr 2 - Laboratorium Wytrzymałości Materiałów , w tym : przystawka zmęczeniowa kompletna do zrywarki typu ZDM 2,5/91. Zadanie nr 3 - Laboratorium Materiałoznawstwa, w tym : mikroskopy metalograficzne, kamera cyfrowa z oprogramowaniem , ręczna polerka metalograficzna. Zadanie nr 4 - Laboratorium Diagnostyki Maszyn, w tym : cyfrowy ultradźwiękowy defektoskop z wyposażeniem , głowice ultradźwiękowe, wzorzec W1 , itp. Zadanie nr 5 - Laboratorium Urządzeń Elektrycznych , w tym : miernik małych rezystancji, miernik rezystancji uziemienia i rezystywności gruntu, oscyloskop cyfrowy, przystawka do PC. Zadanie nr 6- Laboratorium wyposażenia fizycznego, w tym : zestaw doświadczalny, analizator drgań, miernik wielofunkcyjny , termometr cyfrowy, higrometr, stoper elektroniczny, zasilacz stabilizowany, cyfrowy laboratoryjny miernik uniwersalny, itp. Zadanie nr 7 - Laboratorium Maszyn Pomiarowych, w tym : sprężarka śrubowa, filtr dokładny powietrza , filtr węglowy powietrza, Zadanie nr 8 - Laboratorium Narzędzi Skrawających, w tym :noże tokarskie składane, gwintowniki maszynowe krótkie, gwintowniki maszynowe długie, zestaw narzędzi do gwintowania ręcznego, narzędzia wiertarskie pełnowęglikowe, wiertła z chwytem stożkowym, wiertła wielostopniowe, wiertła kręte stopniowe z chwytem cylindrycznym, wiertła do aluminium, pogłębiacze, rozwiertaki frezy, pomiarówka,itp. Zadanie nr 9 - Laboratorium Maszyn Elektrycznych, w tym : prądnica synchroniczna trójfazowa, silnik indukcyjny trójfazowy, momentomierz tensometryczny, sprzęgło z łącznikiem , falownik trójfazowy, wózek warsztatowy, watomierz ferrodynamiczny laboratoryjny, amperomierz i woltomierz elektromagnetyczny. Zadanie nr 10 - Laboratorium Techniki Mikroprocesowej i Podstaw Automatyki, w tym : softstarter, wyłącznik silnikowy trójfazowy, zestaw stycznikowy, przekaźnik programowalny zasilacz stabilizowany, kabel do programowania, moduł procesora moduł wejść/wyjść, sterownik typu easyControl, i inne. Zadanie nr 11- Laboratorium Teorii Obwodów i Metrologii, w tym : miernik parametrów instalacji, tablica demonstracyjna, itp. Zadanie nr 12- Laboratorium Elektroenergetycznej Automatyki Zabezpieczeniowej , w tym : Zasilacz laboratoryjny regulowany, jednofazowy transformator bezpieczeństwa, obudowa naścienna do transformatora, autotransformator jednofazowy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 2.1 dostawę sprzętu tj. zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie przedmiotowego sprzętu w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu- ul. Poznańska 201-205. 2.2.instalację , uruchomienie ewentualnie podłączenia do sieci elektrycznej i logicznej oraz sprawdzenia działania sprzętu, wg potrzeb dostarczonego sprzętu, w miejscu użytkowania oraz szkolenie obsługi ( zadanie nr 2) dla minimum 3 osób. 3. Szczególowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do oferty - Formularz cenowy. Opis ten zawiera parametry i inne wymagania do przedmiotu zamówienia oraz ilości wymagane przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi spełniać co najmniej parametry określone w kol.2 Formularza cenowego. 4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty co najmniej spełniają wszystkie parametry techniczne , funkcjonalne i jakościowe sprzętu wymienionego w Formularzu cenowym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ( oprócz zrywarki Reuenstein, którą posiada Zamawiający), to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli ( kol.3) Formularza cenowego danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym( pkt.10.1 /c). 6. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją producenta . Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od terminu obioru końcowego. 7. Wszystkie koszty związane z dostawą, transportem, rozmieszczeniem, ustawieniem, instalacją montażem, sprawdzeniem działania sprzętu oraz szkoleniem pokryje Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.99.99 - 38.54.99.99 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 42.12.34.00 - Sprężarki powietrza 44.51.00.00 - Narzędzia 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty- wzór stanowi załącznik do SIWZ. Należy wypełnić i złożyć dla zadania na które Wykonawca składa ofertę (12 zadań); 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy , który stanowi załącznik nr 3 do oferty,w odniesieniu do zadania na które Wykonawca składa ofertę wraz z wyliczeniem ceny i podaniem w kol. 3 wymaganych informacji TAK lub NIE. TAK - należy wpisać w przypadku spełnienia przez oferowane produkty wszystkich parametrów technicznych i wymagań określonych w kol.2 Formularza cenowego W przypadku wpisania Nie czyli zaoferowania produktu o innych parametrach i wymaganiach niż wskazane w kol. 2 należy dopisać parametry oferowanego produktu lub typ, nazwę produktu albo producenta. Produkt ten nie może charakteryzować się parametrami kategorii i jakości gorszej niż wskazane kol. 2 załącznika nr 3. Oferta zostanie odrzucona na podst. art.89 ust 1pkt.2.ustawy; 3. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ; 4 W przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji danych Wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2 b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl / zakładki bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 5 -Dział Techniczny , I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 11:00, miejsce: 62-800 kalisz, ulica Nowy Świat 5 -Dział Techniczny , I piętro , pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- "Dostawy artykułów żywnościowych z podziałem na IX części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2025"
- Dostawa: tablety, laptop
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2025
- Kompleksowa organizację uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Pracodawca - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego Projektu pn.: ....
- Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostarczenie sprzętu pomiarowego: rejestratorów ciśnieniowych poziomu wody wraz z dodatkowym osprzętem, deszczomierzy korytkowych z automatycznymi rejestratorami, fluorymetru
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zestaw manipulatorów z siłowym sprzężeniem zwrotnym ze sterownikiem
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.