eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszDostawa sprzętu do wyposażenia laboratoriów Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Kalisz: Dostawa sprzętu do wyposażenia laboratoriów Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 251498 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do wyposażenia laboratoriów Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wyposażenia laboratoriów Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Zamówienie składa się z 12 części (zadań), z podziałem na: Zadanie nr 1 - Laboratorium Mechaniki Płynów, w tym; przepływomierze turbinowe do Wody, programowalny rejestrator mocy cieplnej pary, programowalny przetwornik ciśnienia absolutnego, programowalny przetwornik różnicy ciśnień, kompletna kryza pomiarowa, ośmiokanałowy rejestrator przenośny. Zadanie nr 2 - Laboratorium Wytrzymałości Materiałów , w tym : przystawka zmęczeniowa kompletna do zrywarki typu ZDM 2,5/91. Zadanie nr 3 - Laboratorium Materiałoznawstwa, w tym : mikroskopy metalograficzne, kamera cyfrowa z oprogramowaniem , ręczna polerka metalograficzna. Zadanie nr 4 - Laboratorium Diagnostyki Maszyn, w tym : cyfrowy ultradźwiękowy defektoskop z wyposażeniem , głowice ultradźwiękowe, wzorzec W1 , itp. Zadanie nr 5 - Laboratorium Urządzeń Elektrycznych , w tym : miernik małych rezystancji, miernik rezystancji uziemienia i rezystywności gruntu, oscyloskop cyfrowy, przystawka do PC. Zadanie nr 6- Laboratorium wyposażenia fizycznego, w tym : zestaw doświadczalny, analizator drgań, miernik wielofunkcyjny , termometr cyfrowy, higrometr, stoper elektroniczny, zasilacz stabilizowany, cyfrowy laboratoryjny miernik uniwersalny, itp. Zadanie nr 7 - Laboratorium Maszyn Pomiarowych, w tym : sprężarka śrubowa, filtr dokładny powietrza , filtr węglowy powietrza, Zadanie nr 8 - Laboratorium Narzędzi Skrawających, w tym :noże tokarskie składane, gwintowniki maszynowe krótkie, gwintowniki maszynowe długie, zestaw narzędzi do gwintowania ręcznego, narzędzia wiertarskie pełnowęglikowe, wiertła z chwytem stożkowym, wiertła wielostopniowe, wiertła kręte stopniowe z chwytem cylindrycznym, wiertła do aluminium, pogłębiacze, rozwiertaki frezy, pomiarówka,itp. Zadanie nr 9 - Laboratorium Maszyn Elektrycznych, w tym : prądnica synchroniczna trójfazowa, silnik indukcyjny trójfazowy, momentomierz tensometryczny, sprzęgło z łącznikiem , falownik trójfazowy, wózek warsztatowy, watomierz ferrodynamiczny laboratoryjny, amperomierz i woltomierz elektromagnetyczny. Zadanie nr 10 - Laboratorium Techniki Mikroprocesowej i Podstaw Automatyki, w tym : softstarter, wyłącznik silnikowy trójfazowy, zestaw stycznikowy, przekaźnik programowalny zasilacz stabilizowany, kabel do programowania, moduł procesora moduł wejść/wyjść, sterownik typu easyControl, i inne. Zadanie nr 11- Laboratorium Teorii Obwodów i Metrologii, w tym : miernik parametrów instalacji, tablica demonstracyjna, itp. Zadanie nr 12- Laboratorium Elektroenergetycznej Automatyki Zabezpieczeniowej , w tym : Zasilacz laboratoryjny regulowany, jednofazowy transformator bezpieczeństwa, obudowa naścienna do transformatora, autotransformator jednofazowy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 2.1 dostawę sprzętu tj. zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie przedmiotowego sprzętu w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu- ul. Poznańska 201-205. 2.2.instalację , uruchomienie ewentualnie podłączenia do sieci elektrycznej i logicznej oraz sprawdzenia działania sprzętu, wg potrzeb dostarczonego sprzętu, w miejscu użytkowania oraz szkolenie obsługi ( zadanie nr 2) dla minimum 3 osób. 3. Szczególowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do oferty - Formularz cenowy. Opis ten zawiera parametry i inne wymagania do przedmiotu zamówienia oraz ilości wymagane przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi spełniać co najmniej parametry określone w kol.2 Formularza cenowego. 4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty co najmniej spełniają wszystkie parametry techniczne , funkcjonalne i jakościowe sprzętu wymienionego w Formularzu cenowym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ( oprócz zrywarki Reuenstein, którą posiada Zamawiający), to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli ( kol.3) Formularza cenowego danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym( pkt.10.1 /c). 6. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją producenta . Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od terminu obioru końcowego. 7. Wszystkie koszty związane z dostawą, transportem, rozmieszczeniem, ustawieniem, instalacją montażem, sprawdzeniem działania sprzętu oraz szkoleniem pokryje Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.99.99 - 38.54.99.99 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 42.12.34.00 - Sprężarki powietrza 44.51.00.00 - Narzędzia 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty- wzór stanowi załącznik do SIWZ. Należy wypełnić i złożyć dla zadania na które Wykonawca składa ofertę (12 zadań); 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy , który stanowi załącznik nr 3 do oferty,w odniesieniu do zadania na które Wykonawca składa ofertę wraz z wyliczeniem ceny i podaniem w kol. 3 wymaganych informacji TAK lub NIE. TAK - należy wpisać w przypadku spełnienia przez oferowane produkty wszystkich parametrów technicznych i wymagań określonych w kol.2 Formularza cenowego W przypadku wpisania Nie czyli zaoferowania produktu o innych parametrach i wymaganiach niż wskazane w kol. 2 należy dopisać parametry oferowanego produktu lub typ, nazwę produktu albo producenta. Produkt ten nie może charakteryzować się parametrami kategorii i jakości gorszej niż wskazane kol. 2 załącznika nr 3. Oferta zostanie odrzucona na podst. art.89 ust 1pkt.2.ustawy; 3. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ; 4 W przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji danych Wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2 b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl / zakładki bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 5 -Dział Techniczny , I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 11:00, miejsce: 62-800 kalisz, ulica Nowy Świat 5 -Dział Techniczny , I piętro , pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.