eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa sprzętu komputerowego, zestawów panelowych oraz testera diagnostycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Rzeszowie oraz podległych placówek oświatowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Rzeszów: Dostawa sprzętu komputerowego, zestawów panelowych oraz testera diagnostycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Rzeszowie oraz podległych placówek oświatowych.
Numer ogłoszenia: 251513 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8671463, faks 017 8671964.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, zestawów panelowych oraz testera diagnostycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Rzeszowie oraz podległych placówek oświatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i aparatu telefonicznego dla Starostwa Powiatowego w Rzeszowie 2. Dostawa zestawów panelowych dla Zespołu Szkół w Sokołowie Młp. oraz Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie 3. Dostawa testera diagnostycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.31.50.00-9, 38.90.00.00-4, 33.12.41.00-6, 32.42.90.00-6, 30.12.12.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie w zakresie art. 22, ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie w zakresie art. 22, ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie w zakresie art. 22, ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie w zakresie art. 22, ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie w zakresie art. 22, ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany prawa mającej wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, e) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, IV piętro, pok. 451 (kancelaria ogólna),.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, IV piętro, pok. 451 (kancelaria ogólna),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany ze środków UE..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i aparatu telefonicznego dla Starostwa Powiatowego w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny 1szt., Komputer przenośny - LAPTOP 1szt., Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner) 1szt., Aparat telefoniczny 1szt., Fax 1szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 32.42.90.00-6, 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów panelowych dla Zespołu Szkół w Sokołowie Młp. oraz Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw panelowy (Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej) - 1szt., Zestaw panelowy stanowisko demonstracyjne elektronicznych systemów w pojazdach samochodowych - 1szt., Zestaw panelowy demonstrujący nowoczesne systemy w pojazdach samochodowych - sensoryka - 1szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 38.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa testera diagnostycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tester diagnostyczny 1szt., - technologia diagnostyczna oparta na systemie operacyjnym LINUX, - funkcje PDA (Personal Digital Assistant), - możliwość wyświetlania bieżących parametrów w formie graficznej, - duży ekran dotykowy LCD ułatwiający wprowadzanie danych, - wbudowana mini drukarka, - brak stałych wymuszonych opłat rocznych (tzw. abonamentów), - urządzenie pracuje nieprzerwanie na zakupionej wersji oprogramowania, - oprogramowanie aktualizowane jest w sposób ciągły, - wraz z zakupem urządzenia zapewnione jest bezpłatne aktualizowanie oprogramowania przez kolejne 12 miesięcy, - aktualizacja możliwa jest do wykonania w dowolnie wybranym przez klienta momencie, - odczyt kodów błędów - kasowanie błędów - mierzone bieżące wartości wyświetlane w postaci danych cyfrowych i wykresów - kodowanie i programowanie systemów - programowanie kluczy i immobiliserów - kasowanie inspekcji serwisowej - kasowanie crash data airbag - testowanie członów wykonawczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.