eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach (kod CPV 50410000-2) - wg opisu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 . Zamówienie zostało podzielone na pakiety 1-20.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-19

Katowice: Wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach (kod CPV 50410000-2) - wg opisu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 . Zamówienie zostało podzielone na pakiety 1-20.
Numer ogłoszenia: 251840 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach , ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, faks 032 6091618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl, http://bip.katowice.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach (kod CPV 50410000-2) - wg opisu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 . Zamówienie zostało podzielone na pakiety 1-20..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach (kod CPV 50410000-2) - wg opisu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 . Zamówienie zostało podzielone na pakiety 1-20. Przetarg nieograniczony poniżej 125 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków : 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków określonych w punkcie G pkt. 1) oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 nie później niż na dzień składania ofert. 3) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymagania określone w punkcie F. Wymagania techniczne i jakościowe. 4 ) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU : Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia - nie spełnia . Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca wymagane warunki spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) W przypadku Wykonawcy - działającego jako spółka cywilna lub konsorcjum wymaga się załączenia umowy spółki lub odpowiednio umowy konsorcjum przed zawarciem umowy. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnictwo udzielone winno być pod rygorem nieważności na piśmie i dołączone do oferty. b) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu, chyba że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z umowy spółki.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach , ul. Brynowska 25 a , 40-585 Katowice , lok. 010 ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach , ul. Brynowska 25 a , 40-585 Katowice , sekretariat ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja systemu oczyszczania wody Millipore - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja systemu oczyszczania wody Purlab Option model OE005XXM1 oraz model LA613 - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd spektrofotometru LC-MS-MS - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd sprężarki powietrza JUN-AIR 4000-40MD3 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd GC MS 5973/5975C - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd GC 6890//7890 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd LC 1100/1200 - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd spektrofotometru Nicolet Evolution - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd spektrofotometru ASA Avanta - 1 szt. ; Przegląd spektrofotometru ASA Ultra Z - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja spektrometru gamma asa 100 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja spektrometru atomowej absorpcji Varian 220 Z i 220 FS - 2 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja aparatu do oznaczania białka BUCHI 324 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja analizatorów rtęci AMA - 254 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja torów pomiarowych systemu monitorowania temperatury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacje autoklawów - 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacje autoklawu ASVE/1992 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacje autoklawu Exacta - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacje mikroskopów - 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacje mikroskopu JENALUMAR Jenamed 2/FL - 1 szt. (Pracownia PS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja aparatu mini VIDAS - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.