To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-05
Kraków: Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego i obsługi Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie. ZP/22/2015
Numer ogłoszenia: 2518 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308664 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego i obsługi Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie. ZP/22/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W postępowaniu na: dostawę odzieży i obuwia dla personelu medycznego i obsługi Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie wyodrebniono następujące pakiety: 1) Pakiet 1 - Odzież dla personelu medycznego; 2) Pakiet 2 - Odzież dla personelu kuchni; 3) Pakiet 3 - Odzież dla obsługi karetek; 4) Pakiet 4 - Odzież dla personelu obsługi; 5) Pakiet 5 - Obuwie dla personelu medycznego; 6) Pakiet 6 - Obuwie dla personelu obsługi. 7) Pakiet 7 - Obuwie operacyjne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.20.00 - Koszule 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.81.33.00 - Obuwie lekkie 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.81.20.00 - Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Odzież dla personelu medycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI "ŚWIT" IZABELA WINTONIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI "ŚWIT" IZABELA WINTONIAK
- Zakład Produkcji Pościeli ŚWIT Wintoniak Izabela, ul. Błotna 56, 65-133 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54046,20
Oferta z najniższą ceną: 54046,20 / Oferta z najwyższą ceną: 75077,85
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 -Odzież dla personelu kuchni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne SUPON Sp. z o.o., ul. Miłocińska 17, 35-232 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2440,32
Oferta z najniższą ceną: 2440,32 / Oferta z najwyższą ceną: 2440,32
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Odzież dla obsługi karetek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIAK HENRYK MAX-EL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
MACIAK HENRYK MAX-EL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAX - EL Henryk Maciak, ul. Bursaki 6a, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6125,40
Oferta z najniższą ceną: 6125,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6125,40
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - Odzież dla personelu obsługi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.P. Świat Dziecka Janusz Kowalski, ul. Kielecka 76, ul. Kielecka 76, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5628,48
Oferta z najniższą ceną: 5628,48 / Oferta z najwyższą ceną: 6162,55
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5 - Obuwie dla personelu medycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.P. Świat Dziecka Janusz Kowalski, ul. Kielecka 76, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22963,32
Oferta z najniższą ceną: 22963,32 / Oferta z najwyższą ceną: 26959,14
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6 - Obuwie dla personelu obsługi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.P. Świat Dziecka Janusz Kowalski, ul. Kielecka 76, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6211,50
Oferta z najniższą ceną: 6211,50 / Oferta z najwyższą ceną: 7178,03
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7 - Obuwie operacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GARMEX ANDRZEJ JAFISZOW, WOJCIECH KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GARMEX ANDRZEJ JAFISZOW, WOJCIECH KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- GARMEX Andrzej Jafiszow, Wojciech Kamiński spółka jawna, Przemysłowa 1, 16-010 Wasilków, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4428,00
Oferta z najniższą ceną: 2073,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4428,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- DOSTAWA JAŁOWEJ ODZIEŻY OCHRONNEJ I RĘCZNIKÓW CHIRURGICZNYCH
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Dostawa obuwia służbowego typu A na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem części
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.