eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKACH NR 14 I 12 JW. 4352 GIŻYCKO UL. NOWOWIEJSKA - post. nr 98/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKACH NR 14 I 12 JW. 4352 GIŻYCKO UL. NOWOWIEJSKA - post. nr 98/2012
Numer ogłoszenia: 251918 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKACH NR 14 I 12 JW. 4352 GIŻYCKO UL. NOWOWIEJSKA - post. nr 98/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zakresie konserwacji polegającej na wymianie pokrycia azbestowego na pokrycie z blachodachówki, odtworzenie instalacji odgromowej i wymianie bram garażowych w budynku nr 14 JW. 4352 Giżycko ul. Nowowiejska 20 oraz wymianie bram garażowych w budynku nr 12 JW. 4352 Giżycko ul. Nowowiejska 20. Zakres robót obejmuje: Budynek garażowy Nr 14 JW. 4352 Giżycko ul. Nowowiejska 20 Budynek jednokondygnacyjny o wysokości 5,60m, niepodpiwniczony bez poddasza użytkowego, ze ścianami murowanymi. Konstrukcja stropodachu stalowa częściowo odeskowana pokryta eternitem falistym. Stolarka budowlana stalowa. Obiekt wyposażony w instalację elektryczną i odgromową. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe pokrycia dachu: Rozebranie pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych i gąsiorów. Wywóz oraz utylizacja płyt azbestowo-cementowych z następującym zakresem robót: załadunek płyt na środki transportu, uporządkowanie terenu wokół obiektu z odpadów z płyt azbestowo-cementowych, transport płyt azbestowo-cementowych do miejsca unieszkodliwienia, złożenie płyt azbestowo-cementowych do miejsca unieszkodliwienia oraz pokrycie kosztów ich unieszkodliwienia. Rozebranie deskowania dachu z desek na styk - podbitek. Demontaż rynien fi 15 z blachy nie nadającej się do użytku. Demontaż rur spustowych fi 15 z blachy nie nadającej się do użytku. Demontaż rur spustowych fi 12 z blachy nie nadającej się do użytku. Demontaż wywietrzaków dachowych cylindrycznych fi 50cm. Rozebranie deskowania podbitek na okapach z desek na styk. Demontaż obróbek blacharskich na styku połaci dachu i ściany budynku z blachy nie nadającej się do użytku. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi na odległość 1 km do magazynu SOI. Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 5km. 2)Pokrycie dachu: Pokrycie dachu blachą dachówkopodobną powlekaną gr.0,5mm. Ułożenie gąsiorów systemowych z blachy powlekanej gr.0,5mm Deskowanie połaci dachu z desek nasyconych (impregnowanych) gr.25mm na styk. Ułożenie na połaci dachu łat i kontrłat z tarcicy nasyconej. Pokrycie dachu drewnianego papą nawierzchniową Montaż rynien dachowych z gotowych elementów fi 18cm z blachy powlekanej. Montaż rur spustowych z gotowych elementów fi 12cm z blachy powlekanej. Montaż rynien dachowych z gotowych elementów fi 15cm z blachy powlekanej. Deskowanie deskami gr.25mm podbitki. Wykonanie obróbki blacharskiej pasów nadrynnowych z blachy powlekanej. Wykonanie obórek o szerokości ponad 25cm z blachy powlekanej wiatrownic oraz styku połaci dachu i ściany. Osadzenie wywietrzaków dachowych cylindrycznych fi 50 z podstawą. 3)Rozbiórka bram garażowych: Demontaż bram i ościeżnic garażowych, Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi na odległość 1 km do magazynu SOI. 4)Osadzenie bram garażowych: Osadzenie bram garażowych rozwieranych, dwuskrzydłowych - symetrycznie dzielonych, ocieplanych poliuretanem gr. minimum 40mm o wymiarach 3,67x4,12m szt. 20, ramy (konstrukcja) skrzydeł z kształtowników ocynkowanych zamkniętych 40x60x3mm, bramy wypełnione blachą profilowaną trapezową (profil optyczny) powlekaną w kolorze brązowym RAL 8016 lub 8017, wyposażone w zamek z wkładką patentową i klamkę. Osadzenie ościeży bram z kątownika 80x80x6 walcowanego zabezpieczonego antykorozyjnie wraz z obróbka ościeży. Montaż progów wejściowych wraz z obetonowaniem z kątownika 80x80x6 oraz osadzenie zasuw w podłożu do blokowania otwartych bram. 5)Roboty elewacyjne: Uzupełnienie tynków kat. III zewnętrznych. Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną elewacji. Szklenie ram okiennych szkłem zwykłym gr.4mm. Szklenie ram okiennych szkłem zbrojonym gr.6mm. 6) Roboty posadzkowe: Uzupełnienie posadzki betonowej z betonu B-20 o średniej gr.6cm. 7)Demontaż instalacji odgromowe: Demontaż wsporników inst. odgromowej na ścianie z cegły. Demontaż wsporników inst. odgromowej na dachu krytym dachówką. Rozebranie przewodów inst. odgromowej ciągu pionowego na wsporników z linki o przekroju 120mm2 na ścianie. Rozebranie przewodów inst. odgromowej ciągu pionowego na wsporników z pręta 120mm2 na ścianie. Rozebranie przewodów inst. odgromowej na dachu stromym z pręta 120mm2. Rozebranie przewodów inst. odgromowej na dachu stromym z linki 120mm2. Demontaż osłon przewodów na podłożu z cegły. 8)Instalacja piorunochronna: Montaż wsporników inst. odgromowej naciągowe na ścianie z cegły z jedna przelotową. Układanie przewodów wyrównawczych w ciągach poziomych z bednarki spawana do konstrukcji do 120mm2 . Montaż zwodów poziomych inst. odgromowej naprężonych z pręta fi 8mm na uprzednio zainstalowanych zwodach pionowych na ścianie. Mechaniczne pogrążenie uziomów prętowych, grunt kat. III. Łączenie pręta fi 10mm za pomocą złączy uniwersalnych krzyżowych. Montaż złączy rynnowych, naprężających i kontrolnych inst. odgromowej, złącze do rynny okapowej na dachu. Montaż złączy rynnowych, naprężających i kontrolnych inst. odgromowej, złącze kontrolne, połączenie drut - płaskownik. Montaż osłon przewodów uziemniających o dł. do 2m na podłożu z cegły. Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 9)Roboty w zakresie zewnętrznych instalacji elektrycznych: Wymiana opraw rtęciowych na wysięgnikach - oprawa OUR 250W+ lampa rtęciowa LRF 250W. Wymiana przewodów w rurach na wysięgniku przewód DY 450/750 1x1,5mm2. Wymiana skrzynek rozdzielczych oświetlenia zewnętrznego - skrzynka PCW izolacyjna zabezpieczająca SW + wyłącznik nadprądowy S301B-10 (6szt). Montaż uchwytów pod rury winidurowe na podłożu z cegły. Osadzenie rur winidurowych RL-18. Ułożenie przewodów kabelkowych wciąganych do rur - przewód YDYp 3x1,5mm2. Dwukrotne malowanie farba oleją metalowych wysięgników. 10) Roboty w zakresie wewnętrznych instalacji elektrycznych: Wymiana opraw zawieszanych - oprawy o parametrach nie gorszych niż oprawa EASY 250. Przygotowanie podłoża pod oprawy - 1 haczyk w drewnie. Montaż opraw zawieszanych - oprawy o parametrach nie gorszych niż oprawa EASY 250. Montaż uchwytów pod rury winidurowe na podłożu z drewna. Osadzenie rur winidurowych RL-18. Osadzenie tablic rozdzielczych 2 rzędowych na 24 moduły bez osprzętu od 10kg. Montaż wyłącznika nadprądowego 3 biegunowego S 303 B32. Montaż wyłącznika nadprądowego 3 biegunowego FR 303. Montaż wyłącznika nadprądowego 1 biegunowego S 301 B16. Montaż wyłącznika nadprądowego 1 biegunowego S 301 B10. Osadzenie szyny łączeniowej 3 biegunowej. Demontaż tablicy rozdzielczej o pow. do 0,5m2. Budynek magazynowy Nr 12 Giżycko ul. Nowowiejska 20 Budynek jednokondygnacyjny o wysokości 5,00m, niepodpiwniczony bez poddasza użytkowego, ze ścianami murowanymi. Konstrukcja stropodachu z płyt żelbetowych pokrytych papą. Stolarka budowlana stalowa. Obiekt wyposażony w instalację elektryczną i odgromową. 1) Rozbiórka bram garażowych: Demontaż bram i ościeżnic garażowych, Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi na odległość 1 km do magazynu SOI. 2) Osadzenie bram garażowych: Osadzenie bram garażowych rozwieranych, dwuskrzydłowych - symetrycznie dzielonych, ocieplanych poliuretanem gr. minimum 40mm o wymiarach 3,50x3,40m szt. 14, ramy (konstrukcja) skrzydeł z kształtowników ocynkowanych zamkniętych 40x60x3mm, bramy wypełnione blachą profilowaną trapezową (profil optyczny) powlekaną w kolorze brązowym RAL 8016 lub 8017, wyposażone w zamek z wkładką patentową i klamkę. Osadzenie ościeży bram z kątownika 80x80x6 walcowanego zabezpieczonego antykorozyjnie wraz z obróbka ościeży. Montaż progów wejściowych wraz z obetonowaniem z kątownika 80x80x6 oraz osadzenie zasuw w podłożu do blokowania otwartych bram. Osadzenie bram garażowych rozwieranych, dwuskrzydłowych - symetrycznie dzielonych, ocieplanych poliuretanem gr. minimum 40mm o wymiarach 2,28x3,40m szt. 4, ramy (konstrukcja) skrzydeł z kształtowników ocynkowanych zamkniętych 40x60x3mm, bramy wypełnione blachą profilowaną trapezową (profil optyczny) powlekaną w kolorze brązowym RAL 8016 lub 8017, wyposażone w zamek z wkładką patentową i klamkę. Osadzenie ościeży bram z kątownika 80x80x6 walcowanego zabezpieczonego antykorozyjnie wraz z obróbka ościeży. Montaż progów wejściowych wraz z obetonowaniem z kątownika 80x80x6 oraz osadzenie zasuw w podłożu do blokowania otwartych bram. 2. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym w Jednostce Wojskowej nr 4352 w Giżycku przy ul. Nowowiejska 20. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW 4352 w Giżycku ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. 3. Warunki realizacji inwestycji: 3.1 realizacja robót w godzinach 700-1530 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki); 3.2 roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład); 3.3 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót (załącznika nr 6 do SIWZ), które będą stanowiły załączniki do umowy; 3.4 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzony wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowiła podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 3.5 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia; 3.6 wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego; 3.7 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budynków na kwotę nie mniejszą niż: budynek nr 14: 1 392 000,00 zł. (słownie: jeden milion trzysta dziewięćdziesiąt dwa tysiące 00/100 złotych), budynek nr 12: 387 000,00 zł. (słownie: trzysta osiemdziesiąt siedem tysięcy 00/100 złotych), oraz dostarczył dowód ubezpieczenia; 3.8 wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wizja lokalna. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 17.07.2012r. do 25.07.2012r . Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusław BOROWCEM tel. (87) 429-47-67 lub (87) 429-47-74 bądź z Z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 5. Podwykonawstwo Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzył podwykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 54.31.00.00 - 54.31.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 16 000,00 zł. (słownie: szesnaście tysięcy złotych). B. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). D. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium - post. nr 98/2012 roboty budowlane w budynkach nr 14 i 12 JW. 4352 w Giżycko ul. Nowowiejska. E. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że n/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia nie niższa niż 200 000,00 zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. WZÓR UMOWY WRAZ Z HARMONOGRAMEM - podpisany (załączniki nr 5 i 6 do SIWZ ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na roboty budowlane zakresie konserwacji polegającej na wymianie pokrycia azbestowego na pokrycie z blachodachówki, odtworzenie instalacji odgromowej i wymianie bram garażowych w budynku nr 14 JW. 4352 Giżycko ul. Nowowiejska 20 oraz wymianie bram garażowych w budynku nr 12 JW. 4352 Giżycko ul. Nowowiejska 20, w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012r. w formie aneksu. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, b) klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmioty zamówienia, c) wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO budynek sztabowy pok.7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 08:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO budynek sztabowy pok. 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.