To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Poznań: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin
Numer ogłoszenia: 251948 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207446 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Region Infrastruktury w Poznaniu, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61/8697011, faks 61/8697134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia była organizacja weekendowych imprez rekreacyjnych dla pracowników Poczty Polskiej S.A. i członków ich rodzin. Opis przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdej z imprez do: 1 zapewnienia uczestnikom programu rekreacyjnego, 2 zapewnienia miejsca i sprzętu niezbędnego do zrealizowania programu rekreacyjnego, 3 zakwaterowania uczestników w jednym obiekcie w pokojach 1, 2, 3, 4 osobowych lub maksymalnie 6 - osobowych domkach z pełnym węzłem sanitarnym o określonym poniżej standardzie: - łazienka, ubikacja wyposażone w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, osłonę natrysku, umywalkę z blatem lub półką umiejscowioną nad umywalką, lustro, pojemnik na śmieci, dozownik mydła płynnego, suszarkę do rąk lub ręczniki papierowe, wieszaki ścienne, gniazdo elektryczne, zimna i ciepła woda przez całą dobę, Uwaga: mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe - uzupełniane na bieżąco, - każdy pokój, domek wyposażony w lóżko, łóżka, szafę na garderobę z co najmniej 2 wieszakami na okrycia wierzchnie, biurko lub stół oraz krzesła po 1 na osobę, minimum 1 lampę sufitową, kosz na śmieci - wszystkie pomieszczenia ogrzewane - w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, 4 umożliwienia dojazdu do obiektu, 5 zapewnienia zewnętrznego oświetlenia obiektu, 6 zapewnienia bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników przez cały czas trwania imprezy w pobliżu tj. maksymalnie do 500 m od miejsca zakwaterowania, 7 zapewnienia wyżywienia dla wszystkich uczestników: - dwie kolacje, dwa śniadania i dwa obiady - mają to być świeże i przygotowywane na miejscu, w czystych warunkach posiłki - zgodnie z poniższymi wymaganiami: Menu - porcja dla jednej osoby PIĄTEK KOLACJA: Dania na gorąco: - Pierwsze danie: porcja mięsa min. 150 g 3 rodzaje do wyboru, dodatki typu: ziemniaki, frytki, kluski, ryż, makaron itp. min. 150 g, zestaw surówek min. 120 g - wg propozycji Wykonawcy - Drugie danie: strogonow, leczo, bigos min. 300 g - wg propozycji Wykonawcy - Trzecie danie: barszcz czerwony min. 250 ml + krokiet min. 100 g Dania na zimno: - 1 Danie rybne min. 130 g - wg propozycji Wykonawcy - 2 galarciki po min.100 g - wg propozycji Wykonawcy - 2 rodzaje sałatek po min. 250 g - wg propozycji Wykonawcy - zestaw wędlin 3 rodzaje po min 50 g - wg propozycji Wykonawcy - pomidory i ogórki min. 100 g Pozostałe: - ciasto min. 200 g - wg propozycji Wykonawcy - kawa, herbata - wg zapotrzebowania - dodatki typu cukier, cytryna, śmietanka, mleko - wg zapotrzebowania, - pieczywo, masło - wg zapotrzebowania - zimne napoje woda mineralna i soki min. 500 ml SOBOTA ŚNIADANIE: - parówki min. 2 szt po 50 g, - płatki śniadaniowe - wg zapotrzebowania - mleko -wg zapotrzebowania - wędliny różne min. 80 g - wg propozycji Wykonawcy - gzik ze szczypiorkiem min. 130g - pomidory, ogórki min. 80 g - dżem - wg zapotrzebowania - kawa, herbata - wg zapotrzebowania - dodatki typu cukier, cytryna - wg zapotrzebowania - pieczywo, masło - wg zapotrzebowania OBIAD: - zupa min. 300 ml - wg propozycji Wykonawcy - sztuka mięsa min.150 g - wg propozycji Wykonawcy - ziemniaki, frytki, kluski, ryż, makaron itp. min. 200 g - wg propozycji Wykonawcy - surówka min. 150 g - wg propozycji Wykonawcy - napój min. 250 ml - wg propozycji Wykonawcy - podwieczorek ciasto min. 100 g - wg propozycji Wykonawcy KOLACJA: - kiełbasa min.150 g - karkówka min. 150 g - żurek w chlebie min. 250 g - sałatka min. 100 g - wg propozycji Wykonawcy - pieczywo - wg zapotrzebowania - ketchup i musztarda - wg zapotrzebowania - smalec ze skwarkami - wg zapotrzebowania - ogórek kiszony min. 50 g - kawa, herbata - wg zapotrzebowania; - zimne napoje woda mineralna i soki min. 500 ml - dodatki typu cukier, cytryna, śmietanka, mleko - wg zapotrzebowania NIEDZIELA ŚNIADANIE: - jajko gotowane min.2 szt. -wędliny różne min. 80 g - ser żółty min. 80 g - pomidory, ogórki min. 80 g - płatki śniadaniowe - wg zapotrzebowania - dżem - wg zapotrzebowania - masło - wg zapotrzebowania - pieczywo - wg zapotrzebowania - mleko - wg zapotrzebowania - kawa, herbata - wg zapotrzebowania - dodatki typu cukier, cytryna - wg zapotrzebowania OBIAD: - zupa min. 300 ml - wg propozycji Wykonawcy - sztuka mięsa min.150 g - wg propozycji Wykonawcy - ziemniaki, frytki, kluski, ryż, makaron itp. min. 200 g - wg propozycji Wykonawcy - surówka min. 150 g - wg propozycji Wykonawcy - napój min. 250 ml - wg propozycji Wykonawcy - deser min. 100 g -wg propozycji Wykonawcy 8 zapewnienia pomieszczenia typu stołówka, restauracja lub innego zadaszonego pomieszczenia z miejscami siedzącymi, umożliwiającego wydanie posiłku jednorazowo wszystkim uczestnikom oraz zorganizowanie zabawy tanecznej; 9 zapewnienia stołów i ławek lub krzeseł dla wszystkich uczestników, 10 wydawania wszystkich posiłków w naczyniach porcelanowych wraz ze sztućcami, Uwaga: - dopuszcza się wydawanie posiłków i napojów przy grillu i, lub ognisku w naczyniach jednorazowych, - podane powyżej gramatury stanowią ilości minimalne, w przypadku dań podawanych na gorąco podana została gramatura po obróbce cieplnej. 11 zorganizowania ogniska i, lub grilla wieczorem w sobotę, 12 zapewnienia odpowiedniej obsługi niezbędnej do realizacji przedmiotu umowy tj.: - koordynatora imprezy animatorów - osób z ramienia Wykonawcy dbających o uczestników i realizację programu, - obsługi gastronomicznej i hotelowej 13 zapewnienia opłaty klimatycznej jeżeli jest wymagana, 14 zorganizowania w piątek wieczorem imprezy tanecznej przy muzyce wraz z zapewnieniem nagłośnienia i oświetlenia terenu oraz obsługi muzycznej. Uwaga: Wykonawca ponosi ewentualne koszty związane z opłaceniem tantiem na rzecz organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i pokrewnymi. 2. Ramowy program imprezy: Piątek: - ok. godz. 17.00 - 19.30 - przyjazd i zakwaterowanie uczestników, - ok. godz. 20.00 do min. godz. 2:00 - kolacja wraz zabawą taneczną przy muzyce, Uwaga: Pierwsze danie na gorąco zostanie wydane ok. godziny 20:00, natomiast pozostałe dania na gorąco będą wydawane ok. godziny 22:00 oraz ok. godziny 1:00. Dania na zimno oraz napoje będą dostępne przez cały czas trwania kolacji. Sobota: - ok. godz. 9.00 - śniadanie, - ok. godz. 10.30 do ok. 13:00 - realizacja programu rekreacyjnego część I - ok. godz. 13:30 - obiad, - ok. godz. 14.30 do ok. 19:00 - realizacja programu rekreacyjnego część II - ok. godz. 20.00 - kolacja z grillem i, lub ogniskiem Niedziela: - ok. godz. 9.00 - śniadanie, - ok. godz. 10:00 - 13.00 realizacja programu rekreacyjnego - ok. godz. 13.30 - obiad, - ok. godz. 14.30 - wykwaterowanie i wyjazd. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników każdej imprezy maksymalnie o 10 osób. W przypadku skorzystania z tego prawa Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emotions Events, ul. Szamotulska 22/2, 60-366 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72000,00
Oferta z najniższą ceną: 72000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Organizacja rekreacyjnych imprez weekendowych dla pracowników Poczty Polskiej SA i członków ich rodzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIAN SAKOWICZ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
MARIAN SAKOWICZ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
- Zakład Usługowo-Handlowy Molendowski Eugeniusz, ul. J. Klaczki 29, 51-151 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23840,00
Oferta z najniższą ceną: 23840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- AN/ZP/19/25 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 4, 61-138 Poznań w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej
- Przegląd, konserwacja i naprawa agregatów prądotwórczych
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia w roku 2025 dla ROPS w Poznaniu
- Przedłużenie wsparcia serwisowego urządzeń Fortinet
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
- "Usługa organizacji wyjazdów edukacyjnych oraz wyjazdów wzmacniających tożsamość regionalną"
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- Zakup kart sportowych dla 200 uczestników projektu promującego profilaktykę zdrowego kręgosłupa i zdrowia psychicznego na okres 6 miesięcy - Część nr 3
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. "Rodzina zastępcza - szansa na lepsze jutro"
- Świadczenie usług z zakresu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej, osób towarzyszących oraz dzieci pracowników.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.