Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Barczewo: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BARCZEWIE
Numer ogłoszenia: 251978 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kraszewskiego 17, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5148574, 5148421, faks 089 5148574, 5148421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BARCZEWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w budynku Domu Pomocy Społecznej w Barczewie przy ul. Kraszewskiego 17 Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1: Wykonanie wymiany istniejącego dźwigu osobowego na nowy w miejscu obecnego szybu windowego z wykonaniem robót budowlanych towarzyszących. Zadanie 2: Remont posadzek w głównych ciągach komunikacyjnych - wg technologii w opisie do projektu budowlano - wykonawczego remontu posadzek pkt. 4 str. 4. Zadanie nr 3: Remont wejścia do budynku i wykonanie zadaszenia nas wejściem obejmujący: - remont pochylni, - remont murków ceglanych, - zadaszenie wejściowe. Zadanie nr 4: Demontaż i montaż stolarki okiennej wykonanej z profili PCV. Zadanie nr 5: Demontaż i montaż stolarki drzwiowej. Zadanie nr 6: Wykonanie pokrycia dachowego na budynkach gospodarczych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, tj., a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, 2. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie: 1)określonych w ust. 1 pkt. 1 a a)zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem, potwierdzoną odpowiednimi dokumentami wymienionymi dalej 2)określonych w ust. 1 pkt. 1 b a)zatrudnienie osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. kierownika robót, posiadającego odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz pracowników posiadających niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje i uprawnienia b)wykonywanie zamówień tożsamych co do zakresu rzeczowego z przedmiotem niniejszego zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat z należytą starannością, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, potwierdzonych co najmniej jedną robotą odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia do poszczególnych zadań 3)określonych w ust. 1 pkt. 1 c a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z tym, że do zadania nr 1 i 2 w kwocie nie mniejszej niż 150.000 zł 4)określonych w ust. 1 pkt. 1 d a)nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz ust. 2 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych, w tym w szczególności dokument potwierdzający wniesienie wadium oraz złożenie oferty wraz z kosztorysem ofertowym. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie określonych w ust. 2 niniejszego rozdziału warunków odrębnie przez każdego z Wykonawców. Każdy z występujących podmiotów ponosi solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców: Spełnienie warunków, o których mowa powyżej stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanego w SIWZ kryteriów oceny ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1) określone w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1a i ust.2 pkt 1a - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) określone w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1b i ust. 2 pkt 2 a - kopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zaświadczenie o aktualnej przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz wykaz pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wg załącznika nr 17 do SIWZ. 3) określone w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1b i ust. 2 pkt 2b - oświadczenie zawarte w treści Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik Nr 13 do SIWZ, 4) określone w Rozdziale IX ust.1 pkt 1b i ust. 2 pkt 2c - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień wraz z dokumentami poświadczającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 18 do SIWZ. 5) określone w Rozdziale IX ust. 1 pkt. 1c i ust. 2 pkt. 3 - aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności, z tym że do zadania nr 1 i 2 w kwocie nie mniejszej niż 150.000 zł. 6) określone w Rozdziale IX ust.1 pkt 1d i ust. 2 pkt 4: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z zamówienia na podstawienia art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1-4 prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik Nr 13 do SIWZ, b) oferta wraz z kosztorysem ofertowym stanowiąca załącznik Nr 14 do SIWZ, c) informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, d) wzór umowy podpisany przez Wykonawcę - załącznik Nr 15 do SIWZ, e) warunki udzielonej gwarancji na poszczególne zadania - załącznik Nr 16 do SIWZ. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz złożenia odrębnych dla każdego Wykonawcy dokumentów wymienionych w ust. 1 lub ust. 2 zobowiązani są do przedłożenia: 1) kopii umowy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, 2) wniosek powinien być podpisany przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/ partnera wiodącego, 3) dokumentu ustanawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, w formie określonej w Rozdziale XIV ust. 9 SIWZ, upoważniającego do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz wyłącznego występowania w realizacji niniejszego zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-olsztynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
UL. KRASZEWSKIEGO 17
11-010 BARCZEWO.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ UL. KRASZEWSKIEGO 17 11-010 BARCZEWO.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wymiany istniejącego dźwigu osobowego na nowy w miejscu obecnego szybu windowego z wykonaniem robót budowlanych towarzyszących..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany istniejącego dźwigu osobowego na nowy w miejscu obecnego szybu windowego z wykonaniem robót budowlanych towarzyszących..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.24.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont posadzek w głównych ciągach komunikacyjnych - wg technologii w opisie do projektu budowlano - wykonawczego remontu posadzek pkt. 4 str. 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont posadzek w głównych ciągach komunikacyjnych - wg technologii w opisie do projektu budowlano - wykonawczego remontu posadzek pkt. 4 str. 4..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont wejścia do budynku i wykonanie zadaszenia nas wejściem obejmujący: - remont pochylni, - remont murków ceglanych, - zadaszenie wejściowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wejścia do budynku i wykonanie zadaszenia nas wejściem obejmujący: - remont pochylni, - remont murków ceglanych, - zadaszenie wejściowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Demontaż i montaż stolarki okiennej wykonanej z profili PCV..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż i montaż stolarki okiennej wykonanej z profili PCV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Demontaż i montaż stolarki drzwiowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż i montaż stolarki drzwiowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie pokrycia dachowego na budynkach gospodarczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pokrycia dachowego na budynkach gospodarczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych , przedszkoli wraz ze sprawowaniem opieki nad nimi na terenie gminy Barczewo
- Zakup gruzu betonowego do bieżących napraw dróg gruntowych w Gminie Barczewo w 2024 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa oraz wędlin na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i sprawowanie opieki nad nimi z terenu gminy Barczewo
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Barczewo realizowanego z podziałem na zadania.
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.