eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki ŚląskieZarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Obornikach Śląskich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-17

Oborniki Śląskie: Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Obornikach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 252015 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, fax 071 3102295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Obornikach Śląskich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Obornikach Śląskich poprzez: 1. Przestrzeganie przepisów określonych w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. Nr 23 poz. 295 z 2000 r. ze zmianami). 2. Przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministrów Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska oraz Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 20 października 1972 r. w sprawie urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych oraz chowaniu zmarłych (Dz. U. Nr 47 poz. 299 z 1972 r. ze zmianami), a w szczególności przestrzeganie § 5 ww. rozporządzenia i prowadzenie w związku z tym nadzoru nad pracami kamieniarzy i pracami związanymi z kopaniem grobów. 3. Przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. Nr 90, poz. 1013 z 2001 r. ze zmianami) oraz prowadzenie następującej dokumentacji: a) księgę osób pochowanych na cmentarzu, prowadzonej według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym (księgi istniejące), b) księgę grobów, c) księgę cmentarną zawierającą alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzu 4. Wyznaczanie miejsc pochówków , 5. Pobieranie opłat na podstawie Uchwały NR 0151/97/2001 z dnia 27 lutego 2001 r w sprawie ustalenia opłat za wykupienie miejsc grzebalnych oraz innych opłat obowiązujących na Cmentarzu Komunalnym w Obornikach Śląskich (załącznik nr 4), odprowadzanie pobranych opłat na konto tut. Gminy Oborniki Śląskie : Bank Spółdzielczy O/Oborniki Śląskie 13 9583 0009 0000 1007 2000 0016 6. Przedstawianie kwartalnego wykazu wniesionych opłat w wyszczególnieniem imienia i nazwiska osoby ponoszącej opłatę, imienia i nazwiska osoby pochowanej, nr kwatery i grobu za jaki opłata została poniesiona oraz wysokość wniesionej opłaty, 7. Utrzymanie porządku na terenie cmentarza - (Cmentarz położony na działkach o nr geod. 65/3, 25, 54/10 i 54/5 o łącznej powierzchni 2,4063 ha) 8. Otwieranie bram wyłącznie dla konduktów pogrzebowych oraz dla firm kamieniarskich 9. Ciągłe przygotowywanie parkingu poprzez koszenie i oczyszczanie z innych nieczystości, a szczególnie na dni 31.10.2007 r , 1,2 .11.2007 roku (teren parkingu przy cmentarzu) 10. Ustawienie kontenerów oraz wywóz odpadów stałych 11. Konserwacja sieci urządzeń wodociągowych w tym montaż i demontaż zaworów Czerpalnych. 12. Ponoszenie opłat za pobraną wodę - średnio roczne zużycie wody za lata 2004-2006 wynosi maksymalnie 170 m3. Wynagrodzenie Wykonawcy w przypadku rocznego zużycia wody na administrowanym cmentarzu poniżej 170 m3 zostanie pomniejszone o kwotę należną za pobraną wodę wg stawek ZGK Sp. z o. o. w Obornikach Śląskich. Zużycie wody w ilości 170 m3 lub większej nie powoduje zmiany wynagrodzenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie faktur pobranej wody w terminie do 30 listopada na podstawie których dokonane zostanie faktyczne rozliczenie. 13. Konserwacja ogrodzenia kamiennego i metalowego wokół posesji cmentarza. 14. Utrzymywanie zieleni wysokiej i niskiej poprzez: a) wiosenno - jesienne zabiegi przycinania krzewów i drzew, b) usuwanie wiatrołomów i drzew chorych, 15. Koszenie trawy min. 5 raz w ciągu roku, 16. Dosiewanie trawy, 17. Odchwaszczanie ręczne lub środkami chwastobójczymi alejek na cmentarzu 18. Zamiatanie alejek oraz przestrzeni między grobami w szczególności uprzątanie liści, 19. Ręczne wywożenie odpadów, liści itp. gromadzonych w wąskich alejkach, 20. Odśnieżanie i przeciwdziałanie gołoledzi włącznie z posypywaniem i oczyszczaniem ze śniegu i lodu schodów wejściowych, alejek, a także schodów i podjazdu do kaplicy cmentarnej 21. Wyznaczanie alejek oraz miejsc pochówku na nowej części 22. Przygotowanie na zimę miejsca na pochówek 23. Ponoszenie stałych kosztów za zużycie energii elektrycznej i wody, odbiór ścieków i wywóz odpadów oraz z tytułu innych świadczeń wynikających z bieżącego utrzymania cmentarza 24. Utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów, urządzeń i instalacji znajdujących się na terenie cmentarzy poprzez: a) zapewnienie systematycznej konserwacji oraz wykonywanie drobnych napraw, b) prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych oraz wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów. 25 . Przygotowanie cmentarzy do Święta Zmarłych poprzez: a) zapewnienie dodatkowych kontenerów na odpady i wywozu odpadów w dniach poprzedzających Święto oraz w dniach następnych po Święcie, b) utrzymanie w okresie Święta, z uwzględnieniem szczególnej staranności, porządku i czystości na terenie cmentarzy, c) zapewnienie przenośnych kabin WC - minimum po 1 sztuce na każdej części cmentarzu, d) pełnienie w dniu Święta dyżurów przez pracowników Wykonawcy w godzinach od 7°°- 22°° 26. Umieszczenie tablic z regulaminem cmentarza przy 2 bramach wyjściowych /przy bramie do kaplicy i przy bramie na nowy teren cmentarza/. 27. Wykonywanie innych czynności wynikających z regulaminu dotyczących zarządcy. Utrzymanie porządku na terenie parkingu, chodnika oraz trawników położonych wzdłuż posesji cmentarza, poprzez: a). zamiatanie, b). odchwaszczanie ręczne lub środkami chwastobójczymi, c). odśnieżanie i przeciwdziałanie gołoledzi, d). koszenie poboczy min. 5 razy w ciągu roku. 28. Zarządzanie kaplicą cmentarną poprzez: a) ponoszenie opłat za energię b) przyjmowanie zwłok do chłodni c) utrzymywanie porządku w kaplicy d) wynajmowanie kaplicy organizatorom pogrzebów 29. Wywieszenie do publicznej wiadomościna bramie głównej Cmentarza Komunalnego tablicy informacyjnej zawierającej: a) aktualny cennik opłat b) godziny otwarcia i zamknięcia cmentarza c) regulamin cmentarza d) adres biura zarządcy wraz z telefonem kontaktowym. Dane liczbowe dotyczące Cmentarza Komunalnego w Obornikach Śląskich zostały ujęte w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.71.11.10 - Usługi utrzymania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2008-01-09 do godz. 09:55. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich 83 95830009 0000 1007 2000 0017, b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach wskazanych w punktach b, c, d, e, oryginały dokumentów zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich, a potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kopie dołączyć do oferty. Kasa w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich jest czynna w godzinach: - od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy - od 09:00 do 12:00; - w środę - od 12:00 do 15:00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofer. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ze szczególnym uwzględnieniem uprawnień do pełnienia funkcji zarządcy cmentarza (licencja) w zakresie wymaganym ustawą z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oborniki-slaskie.ibip.wroc.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. nr 9, ul. Trzebnicka 1 55-120 Oborniki Śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2008 godzina 09:55, miejsce: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. nr 6A Punkt obsługi interesantów, ul. Trzebnicka 1 55-120 Oborniki Śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.