eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówDostawa artykułów biurowych, kopert Rtg i środków czystości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Strzyżów: Dostawa artykułów biurowych, kopert Rtg i środków czystości.
Numer ogłoszenia: 252151 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761058, fax. 017 2761058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.strzyzow.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, kopert Rtg i środków czystości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, kopert Rtg i środków czystości z podziałem na 7 pakietów: 1.Artykuły biurowe, 2.Koperty Rtg, 3.Wkłady do drukarek i kopiarek, 4.Środki czystości, 5.Pieluszki dla noworodków, 6.Pileuchomajtki, 7.Chusteczki jednorazowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.75.10.00 - Chusteczki jednorazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać nastepujące warunki: 1.Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie może podlegać wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstwaie art. 24 ust. 1 i 2. 2. WArunkiem wymaganym przez Zamawiającego jest zrealizowanie bądź realizacja w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom będących przedmiotem niniejszego postępowania.Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2007r Nr 223 Poz. 1655) - załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223 Poz. 1655) - załącznik nr 3 Aktualny wyciąg z aktu prawnego dotyczący utworzenia jednostki przystępującej do przetargu oraz potwierdzający, że Wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (np. wyciąg z Krajowego Rejestru Sadowego) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - załącznik nr 4 Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem - w przypadku gdy ww dokumenty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie-załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.strzyzow.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Dział Zaopatrzenia, cena 7,75 plus koszt przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki zdrowotnej, 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak podano w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koperty Rtg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak podano w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wkłady do drukarek i kopiarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak podano w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki czystości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak podano w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieluszki jednorazowe dla noworodków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak podano w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pileuchomajtki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak podano w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Chusteczki nawilżane..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak podano w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.75.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.