Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Kielce: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących renowację tarasu korpusu głównego Pałacu Biskupów Krakowskich od strony wewnętrznego dziedzińca południowego w ramach realizowanego zadania Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury w ramach projektu Rewitalizacja zabytkowego Śródmieścia Kielc - etap II, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 252181 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Kielcach , Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3444014, faks 041 3448261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących renowację tarasu korpusu głównego Pałacu Biskupów Krakowskich od strony wewnętrznego dziedzińca południowego w ramach realizowanego zadania Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury w ramach projektu Rewitalizacja zabytkowego Śródmieścia Kielc - etap II, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu dodatkowego zakresu prac projektowych i konserwatorsko - budowlanych obejmujących renowację tarasu korpusu głównego Pałacu Biskupów Krakowskich od strony wewnętrznego dziedzińca południowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 2. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres prac obejmuje: 3.1. Prace inwentaryzacyjne, ekspertyza techniczna konstrukcyjna i konserwatorska oraz opracowanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej z pozwoleniem na budowę w zakresie: - architektoniczno-konserwatorskim - konstrukcyjnym - kanalizacji deszczowej. - opracowanie i uzgodnienie z WŚKZ programu prac konserwacji kamienia. 3.2. Roboty budowlane: a) Prace rozbiórkowe schodów, tralek, nakryw, tarasu oraz okładzin kamiennych cokołu i przypór wraz z podbudową pod schody. Selekcja elementów kamieniarki do konserwacji. b) Wymiana kanalizacji deszczowej ( odprowadzenie wody z rury spustowej oraz z tarasu do kanalizacji deszczowej w płycie dziedzińca południowego) ok.9,0 m długości ze studzienkami i kratkami do odpływu wody z tarasu c) Wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej oraz poziomej (iniekcja) pałacu w obszarze prowadzonych prac na tarasie - 55,0 mb d) Wykonanie podbudowy pod schody i taras z izolacją poziomą-ok.130,0 m2 e) Wykonanie elementów konstrukcji żelbetowych schodów zewnętrznych tarasu ok.130,0 m2 f) Konserwacja wybranych elementów kamiennych: tralek oraz nakryw z czerwonego piaskowca do ponownego montażu - tralki pojedyncze profilowane, podwójne profilowane z herbem, narożna profilowana z herbem, nakrywy tralek, cokół blokowy profilowany g) Odtworzenie i montaż elementów kamieniarki z piaskowca czerwonego: - schody blokowe o przekroju 16 x 32 cm - 72,10 mb - schody blokowe w łuku o przekroju 1 5x 32 cm - 4,20 mb - posadzka tarasu płyty 39 x 39 cm gr.4 cm - 91,60 m2 - nakrywy muru płyty gr. 6,5 cm szerokość 52,5 cm - 12,0 mb - cokół blokowy profilowany prosty pod tralkami gr. 18,5 cm szerokość 55 cm - 7,50 mb - cokół blokowy profilowany montowany po skosie pod tralkami gr. 18,5 cm szerokość 55 cm -5,50 mb - nakrywy blokowe profilowane proste tralek gr. 22 cm szerokość 40 cm - 7,50 mb - nakrywy blokowe profilowane montowane po skosie na tralkach gr. 22 cm szerokość 55 cm -5,50 mb - tralki profilowane o przekroju kwadratowym 21x21 cm wysokość 90 cm pojedyncze 11 szt. - tralki profilowane o przekroju kwadratowym 21x21 cm wysokość 90 cm pojedyncze montowane po skosie - 9 szt - tralki profilowane o przekroju 50x21cm wysokość 90 cm podwójne z herbem - 3 szt. - tralki profilowane o przekroju 50x21 cm - 1/2 (połowa tralki podwójnej 25x21cm przy murze) wysokość 90 cm - 2 szt. - tralka profilowana narożna o przekroju (43x43cm) x 21cm wysokość 90 cm podwójne z herbem - 1szt. - okładzina ściany płyty 80x40 cm gr. 6cm - 6,5 cm - 63,44 m2 - cokolik gr. 3,5 cm wysokość 21cm - 60,0 mb h) Konserwacja portalu kamiennego przed wejściem do Sanktuarium Piłsudskiego wraz ze stopniami kamiennymi z piaskowca: - stopnie blokowe 14x46 cm - długość 15,40 mb - portal - 1 kpl - okładzina cokołu oraz nakrywy muru ogrodzenia - 22,67 m2 i) Hydrofobizacja elementów kamieniarki. 4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają: a) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, b)program funkcjonalno - użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w trzech etapach: - I etap: Opracowanie ekspertyzy budowlanej i konserwatorskiej - II etap: Opracowanie dokumentacji projektowej przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień rzeczoznawców, decyzji w tym Wojewódzkiego Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków, uzyskanie pozwolenia na budowę. - III etap: Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich wraz z dokumentacją powykonawczą. 6. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca będzie zobowiązany do: - stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową; - uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, zgłoszonych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w terminie 14 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania. - udzielania wszelkich wyjaśnień dotyczących przedmiotu Umowy, w tym wyjaśniania wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. - czuwania, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę. 7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych robót. 8. Przed podpisaniem umowy wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo - finansowego będącego załącznikiem do umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do konsultacji istotnych elementów opracowania (na każdym etapie projektowania dokumentacji). 10.Wykonawca udziela na wykonane roboty budowlane gwarancji na okres 60 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót budowlanych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 20000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie posiadania wiedzy i doświadczenia rozumianego jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 robót budowlanych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków polegających na rekonstrukcji, renowacji i konserwacji kamiennych elementów i detali architektonicznych, takich jak: balustrady, portale, obramienia okienne, w tym co najmniej jedna robota w systemie zaprojektuj i wybuduj, o wartości samych robót budowlanych co najmniej 900 000,00 zł brutto każda - wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia rozumianego jako dysponowanie: 4.2.1. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 4.2.2. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej 4.2.3. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 4.2.4. osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z § 24 ust 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych) 4.2.5. osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego 4.2.6. osobą posiadająca uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach, tj. posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w zakresie konserwacji zabytków ze specjalizacją konserwacja i restauracja detali/elementów architektonicznych / rzeźby kamiennej oraz odbyła po zakończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z § 22 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych). UWAGA: dopuszcza się możliwość łączenia kilku funkcji przez jedną osobę, tzn. np. osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej może mieć ponadto np. uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie sytuacji ekonomicznej i finansowej rozumianej jako posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż 300000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie należy wskazać roboty budowlane, spełniające warunki udziału w postępowaniu, określone w punkcie III.3.2 ogłoszenia; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oferta na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał). 2. dowód wniesienia wadium, zgodnie z opisem w rozdziale XII SIWZ. 3. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza). 4. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w zakresie: a) wynagrodzenia należnego Wykonawcy - w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług b) terminu wykonania zamówienia - w przypadku: - przerwy w realizacji robót budowlanych, wynikłej z decyzji konserwatora, archeologa, itp., z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. - opóźnienia terminu dostawy dla Wykonawcy złoża z kamieniołomu, o odpowiedniej jakości kamienia kwalifikującego się do obróbki na detal architektoniczny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mnki.pl/pl/zamowienia_publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Kielcach, Plac Zamkowy 1, 25-010 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Kielcach, Plac Zamkowy 1, 25-010 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.