To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Kielce: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących renowację tarasu korpusu głównego Pałacu Biskupów Krakowskich od strony wewnętrznego dziedzińca południowego w ramach realizowanego zadania Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury w ramach projektu Rewitalizacja zabytkowego Śródmieścia Kielc - etap II, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 9698 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252181 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Kielcach, Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3444014, faks 041 3448261.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących renowację tarasu korpusu głównego Pałacu Biskupów Krakowskich od strony wewnętrznego dziedzińca południowego w ramach realizowanego zadania Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury w ramach projektu Rewitalizacja zabytkowego Śródmieścia Kielc - etap II, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu dodatkowego zakresu prac projektowych i konserwatorsko - budowlanych obejmujących renowację tarasu korpusu głównego Pałacu Biskupów Krakowskich od strony wewnętrznego dziedzińca południowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 2. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres prac obejmuje: 3.1. Prace inwentaryzacyjne, ekspertyza techniczna konstrukcyjna i konserwatorska oraz opracowanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej z pozwoleniem na budowę w zakresie: - architektoniczno-konserwatorskim - konstrukcyjnym - kanalizacji deszczowej. - opracowanie i uzgodnienie z WŚKZ programu prac konserwacji kamienia. 3.2. Roboty budowlane: a) Prace rozbiórkowe schodów, tralek, nakryw, tarasu oraz okładzin kamiennych cokołu i przypór wraz z podbudową pod schody. Selekcja elementów kamieniarki do konserwacji. b) Wymiana kanalizacji deszczowej ( odprowadzenie wody z rury spustowej oraz z tarasu do kanalizacji deszczowej w płycie dziedzińca południowego) ok.9,0 m długości ze studzienkami i kratkami do odpływu wody z tarasu c) Wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej oraz poziomej (iniekcja) pałacu w obszarze prowadzonych prac na tarasie - 55,0 mb d) Wykonanie podbudowy pod schody i taras z izolacją poziomą-ok.130,0 m2 e) Wykonanie elementów konstrukcji żelbetowych schodów zewnętrznych tarasu ok.130,0 m2 f) Konserwacja wybranych elementów kamiennych: tralek oraz nakryw z czerwonego piaskowca do ponownego montażu - tralki pojedyncze profilowane, podwójne profilowane z herbem, narożna profilowana z herbem, nakrywy tralek, cokół blokowy profilowany g) Odtworzenie i montaż elementów kamieniarki z piaskowca czerwonego: - schody blokowe o przekroju 16 x 32 cm - 72,10 mb - schody blokowe w łuku o przekroju 1 5x 32 cm - 4,20 mb - posadzka tarasu płyty 39 x 39 cm gr.4 cm - 91,60 m2 - nakrywy muru płyty gr. 6,5 cm szerokość 52,5 cm - 12,0 mb - cokół blokowy profilowany prosty pod tralkami gr. 18,5 cm szerokość 55 cm - 7,50 mb - cokół blokowy profilowany montowany po skosie pod tralkami gr. 18,5 cm szerokość 55 cm -5,50 mb - nakrywy blokowe profilowane proste tralek gr. 22 cm szerokość 40 cm - 7,50 mb - nakrywy blokowe profilowane montowane po skosie na tralkach gr. 22 cm szerokość 55 cm -5,50 mb - tralki profilowane o przekroju kwadratowym 21x21 cm wysokość 90 cm pojedyncze 11 szt. - tralki profilowane o przekroju kwadratowym 21x21 cm wysokość 90 cm pojedyncze montowane po skosie - 9 szt - tralki profilowane o przekroju 50x21cm wysokość 90 cm podwójne z herbem - 3 szt. - tralki profilowane o przekroju 50x21 cm - 1/2 (połowa tralki podwójnej 25x21cm przy murze) wysokość 90 cm - 2 szt. - tralka profilowana narożna o przekroju (43x43cm) x 21cm wysokość 90 cm podwójne z herbem - 1szt. - okładzina ściany płyty 80x40 cm gr. 6cm - 6,5 cm - 63,44 m2 - cokolik gr. 3,5 cm wysokość 21cm - 60,0 mb h) Konserwacja portalu kamiennego przed wejściem do Sanktuarium Piłsudskiego wraz ze stopniami kamiennymi z piaskowca: - stopnie blokowe 14x46 cm - długość 15,40 mb - portal - 1 kpl - okładzina cokołu oraz nakrywy muru ogrodzenia - 22,67 m2 i) Hydrofobizacja elementów kamieniarki. 4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają: a) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, b)program funkcjonalno - użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w trzech etapach: - I etap: Opracowanie ekspertyzy budowlanej i konserwatorskiej - II etap: Opracowanie dokumentacji projektowej przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień rzeczoznawców, decyzji w tym Wojewódzkiego Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków, uzyskanie pozwolenia na budowę. - III etap: Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich wraz z dokumentacją powykonawczą. 6. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca będzie zobowiązany do: - stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową; - uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, zgłoszonych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w terminie 14 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania. - udzielania wszelkich wyjaśnień dotyczących przedmiotu Umowy, w tym wyjaśniania wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. - czuwania, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę. 7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych robót. 8. Przed podpisaniem umowy wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo - finansowego będącego załącznikiem do umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do konsultacji istotnych elementów opracowania (na każdym etapie projektowania dokumentacji). 10.Wykonawca udziela na wykonane roboty budowlane gwarancji na okres 60 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót budowlanych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FURMANEK RENEWAL SP. z o. o., S.K.A., ul. Świętokrzyska 9, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 983467,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 971700,00
Oferta z najniższą ceną: 971700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1045500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.