eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówModernizacja budynków gospodarczych na szkółce leśnej Młyńskie Stawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Namysłów: Modernizacja budynków gospodarczych na szkółce leśnej Młyńskie Stawy
Numer ogłoszenia: 252294 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów , ul. Parkowa 13, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190505, faks 077 4190506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/namyslow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynków gospodarczych na szkółce leśnej Młyńskie Stawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i roboty budowlane remontowe/renowacyjne dwóch budynków gospodarczych na szkółce leśnej Młyńskie Stawy k/Nowych Smarchowic, gmina Namysłów, województwo opolskie. Zakres inwestycji obejmuje między innymi: 1. Pokrycie dachów budynków blachą stalową ocynkowaną trapezową powlekaną na podkładzie z łat - 574,67 m2, 2. Montaż rynien dachowych 150 mm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej - 109,20 m, 3. Montaż rur spustowych 120 mm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej - 40,00 m, 4. Wymianę wrót deskowych - szt. 5, 5. Wymianę drzwi deskowych - szt. 2, 6. Impregnację odeskowania /oszalowania/ ścian budynków od zewnątrz preparatem owadobójczo-grzybobójczym i ogniochronnym - 558,93 m2, 7. Montaż przewodów odprowadzających instalacji piorunochronnej - 40,00 m, 8. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach - szt. 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.61.00.00 - 45.61.00.00 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e. oferowane przez nich roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, b. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, f. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a. niezgodną z ustawą lub jeżeli jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c. zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e. zawierającą omyłki pisarskie i rachunkowe, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny, f. który w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, g. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h. Nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty przetargowej stanowiącej zał. Nr l do SIWZ należy dołączyć: 1. zaparafowany i podpisany projekt umowy z załącznikami - załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. l, i art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - według wzoru stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ, 3. wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych - według wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ, 4. oryginał lub kserokopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium przez Wykonawcę, 5. ewentualnie oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach - zał. Nr 7 do SIWZ, 6. szczegółowy i skrócony kosztorys ofertowy z podsumowaniami, sporządzony w oparciu o przedmiar robót - załącznik Nr 5 do SIWZ, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczych (okres ważności 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 8. aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (okres ważności 3 miesiące przed terminem składania ofert). 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Oferent zobowiązany jest ponadto do złożenia następujących dokumentów: a) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do działania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, Oferenta (w sytuacji gdy osoba podpisująca ofertę nie znajduje się w wykazie osób uprawomocnionych do reprezentacji Firmy wynikającej z załączonego odpisu z właściwego rejestru), b) pełnomocnictwo Wykonawców wnoszących wspólną ofertę w sprawie ustanowienia pełnomocnika. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być oryginałami lub kopiami (kserokopiami, odpisami) poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy oraz musza być sporządzone w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/namyslow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów ul. Parkowa 13 46-100 Namysłów pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów ul. Parkowa 13 46-100 Namysłów Sekretariat (pokój nr 10).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.