Ogłoszenie z dnia 2015-09-25
Stalowa Wola: Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli - segment II - zamówienia dodatkowe i uzupełniające
Numer ogłoszenia: 252420 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 w Stalowej Woli, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8422886, faks 0-15 8422886.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Administracji Samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli - segment II - zamówienia dodatkowe i uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakresie zamówień uzupełniających: 1. Wymiana instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej w pomieszczeniu nr 0-1 magazynu w piwnicach w segmencie II budynku szkoły. 2. Wykonanie robót remontowych budowlanych sufitów i ścian w zakresie tynków, okładzin z płytek i malowania w pomieszczeniu jw. W zakresie zamówień dodatkowych: 1. Wymiana naświetli wewnętrznych w remontowanych pomieszczeniach sanitariatów. 2. Remont i przebudowa istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w remontowanych pomieszczeniach sanitariatów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe SMART Sławomir Taracha, ul. Dąbrowa Rzeczycka 168, 37-455 Radomyśl nad Sanem, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11002,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12785,00
Oferta z najniższą ceną: 12785,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12785,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konieczność wykonania robót dodatkowych wynika z powodu: 1. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych i demontażowych stwierdzono zły stan techniczny istniejących naświetli w ściankach działowych - uszkodzenia ram, zabrudzenia i pęknięcia szyb, a ponadto w naświetlach są zamontowane zwykłe szyby, które w przypadku uszkodzenia mogą stanowić zagrożenie dla użytkowników sanitariatów. W związku z powyższym zachodzi konieczność wymiany naświetli. 2. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych i demontażowych stwierdzono zły stan techniczny istniejącej instalacji centralnego ogrzewania - korozja, uszkodzenia rurociągów i grzejników, a ponadto występuje kolizja z częścią projektowanych drzwi. W związku z powyższym zachodzi konieczność remontu i przebudowy istniejącej instalacji centralnego ogrzewania. 3. W zamówieniu podstawowym nie przewidziano robót wymienionych w pkt II. Udzielenie zamówienia dodatkowego jest niezbędnie do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia dodatkowego jest konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Niniejszy protokół stanowi podstawę do udzielenia zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.). Konieczność wykonania robót uzupełniających wynika z powodu: 1. Stwierdzono ogólny zły stan techniczny instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej w pomieszczeniu nr 0-1 magazynu w piwnicach w segmencie II budynku szkoły - instalacje posiadają uszkodzenia oraz ślady napraw. Instalacje należy wymienić, aby zapobiec awariom. 2. Stwierdzono zabrudzenia i uszkodzenia powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniu. 3. W zakresie robót wg umowy nie przewidziano robót wymienionych w punkcie II. Niniejszy protokół stanowi podstawę do udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający przewidział w dokumentacji przetargowej udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) do 20% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy mięsa i jego przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola"
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.