Ogłoszenie z dnia 2015-09-25
Stalowa Wola: Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli - segment II - zamówienia dodatkowe i uzupełniające
Numer ogłoszenia: 252420 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 w Stalowej Woli, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8422886, faks 0-15 8422886.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Administracji Samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli - segment II - zamówienia dodatkowe i uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakresie zamówień uzupełniających: 1. Wymiana instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej w pomieszczeniu nr 0-1 magazynu w piwnicach w segmencie II budynku szkoły. 2. Wykonanie robót remontowych budowlanych sufitów i ścian w zakresie tynków, okładzin z płytek i malowania w pomieszczeniu jw. W zakresie zamówień dodatkowych: 1. Wymiana naświetli wewnętrznych w remontowanych pomieszczeniach sanitariatów. 2. Remont i przebudowa istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w remontowanych pomieszczeniach sanitariatów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe SMART Sławomir Taracha, ul. Dąbrowa Rzeczycka 168, 37-455 Radomyśl nad Sanem, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11002,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12785,00
Oferta z najniższą ceną: 12785,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12785,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konieczność wykonania robót dodatkowych wynika z powodu: 1. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych i demontażowych stwierdzono zły stan techniczny istniejących naświetli w ściankach działowych - uszkodzenia ram, zabrudzenia i pęknięcia szyb, a ponadto w naświetlach są zamontowane zwykłe szyby, które w przypadku uszkodzenia mogą stanowić zagrożenie dla użytkowników sanitariatów. W związku z powyższym zachodzi konieczność wymiany naświetli. 2. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych i demontażowych stwierdzono zły stan techniczny istniejącej instalacji centralnego ogrzewania - korozja, uszkodzenia rurociągów i grzejników, a ponadto występuje kolizja z częścią projektowanych drzwi. W związku z powyższym zachodzi konieczność remontu i przebudowy istniejącej instalacji centralnego ogrzewania. 3. W zamówieniu podstawowym nie przewidziano robót wymienionych w pkt II. Udzielenie zamówienia dodatkowego jest niezbędnie do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia dodatkowego jest konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Niniejszy protokół stanowi podstawę do udzielenia zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.). Konieczność wykonania robót uzupełniających wynika z powodu: 1. Stwierdzono ogólny zły stan techniczny instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej w pomieszczeniu nr 0-1 magazynu w piwnicach w segmencie II budynku szkoły - instalacje posiadają uszkodzenia oraz ślady napraw. Instalacje należy wymienić, aby zapobiec awariom. 2. Stwierdzono zabrudzenia i uszkodzenia powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniu. 3. W zakresie robót wg umowy nie przewidziano robót wymienionych w punkcie II. Niniejszy protokół stanowi podstawę do udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający przewidział w dokumentacji przetargowej udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) do 20% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przygotowywania posiłków dla pacjentów Oddziału Rehabilitacji SPZOZ
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu ERA INŻYNIERA
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.