To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-17
Chełm: Termorenowacja, wymiana stolarki i remont dachu budynków Urzędu Skarbowego w Chełmie - A1-etap II i A2-etap I
Numer ogłoszenia: 252828 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215440 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chełmie, ul. Obłońska 20A, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5650201 do 08, faks 082 5643331.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termorenowacja, wymiana stolarki i remont dachu budynków Urzędu Skarbowego w Chełmie - A1-etap II i A2-etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termorenowacja, wymiana stolarki i remont dachu budynków Urzędu Skarbowego w Chełmie. Zamówienie obejmuje wykonanie w budynkach A1 i A2 Urzędu Skarbowego w Chełmie (A1-etap II i A2-etap I) prac w zakresie: a) roboty rozbiórkowe, b) tynki zwykłe zewnętrzne, c) stolarka okienna PCV, d) malowanie stolarki drewnianej, e) malowanie konstrukcji stalowych, f) obróbki blacharskie, g) docieplanie elewacji metodą lekką-mokrą, h) malowanie elewacji. Szczegółowy zakres robót określa: a)przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) dokumentacja projektowa. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, prawem budowlanym, kosztorysem ofertowym, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technologicznej oraz ze szczególną starannością dla uzyskania wysokiej jakości robót, b) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., c) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie prowadzenia robót, d) użycie, w celu wykonania zamówienia, materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej.Ponadto zabrania się stosowania materiałów oraz wyrobów budowlanych nie odpowiadających wymaganiom Polskich Norm oraz innym wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach m.in. w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn.zm.), e) posiadanie w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie np.: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru przedmiotu umowy, a na każde żądanie Zamawiającego przekaże do wglądu, f) informowanie inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego, g) wykonywanie prac w sposób nie utrudniający funkcjonowania Urzędu. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prowadzenie prac również poza godzinami jego funkcjonowania, w tym w dni wolne od pracy. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego wywozu materiałów rozbiórkowych, wszelkich śmieci, gruzu, odpadów, opakowań i innych pozostałości po użytych materiałach, h) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu, na który prowadzone roboty miały wpływ, i) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia, j) ubezpieczenie przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTECH BIURO USŁUG TECHNICZNYCH CZESŁAWA BŁASZCZYK
jakie przetargi wygrała firma
BUTECH BIURO USŁUG TECHNICZNYCH CZESŁAWA BŁASZCZYK
- BUTECH Biuro Usług Technicznych Czesława Błaszczyk, ul. Cementowa 15, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280234,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 207712,75
Oferta z najniższą ceną: 207712,75 / Oferta z najwyższą ceną: 262948,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.