Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-18
Warszawa: OCHRONA FIZYCZNĄ WSPARTĄ PATROLEM INTERWENCYJNYM W HALI WIDOWISKOWO SPORTOWEJ PRZY UL. PILECKIEGO 122 W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 252838 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Hirszfelda 11, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3346212, fax 022 3346217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucsir.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA FIZYCZNĄ WSPARTĄ PATROLEM INTERWENCYJNYM W HALI WIDOWISKOWO SPORTOWEJ PRZY UL. PILECKIEGO 122 W WARSZAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez pracownika firmy ochroniarskiej /bez broni/ usług w zakresie ochrony fizycznej wspartej patrolem interwencyjnym w obiekcie hali widowiskowo-sportowej przy ul. Pileckiego 122 w Warszawie 1.Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej będzie polegało na: ochronie pracowników i osób korzystających z obiektu; ochronie mienia znajdującego się wewnątrz hali i niedopuszczeniu do dewastacji mienia i zakłócania spokoju i porządku w obiekcie; ochronie mienia znajdującego się na zewnątrz w bezpośrednim otoczeniu hali i niedopuszczeniu do jego dewastacji oraz zakłócania porządku w najbliższym otoczeniu; niedopuszczeniu do przebywania osób będących w stanie nietrzeźwym oraz niedopuszczeniu do spożywania alkoholu, środków odurzających oraz paleniu tytoniu na terenie obiektu; kontroli systemu monitoringu wizyjnego stanowiącego własność Zamawiającego, w godzinach ochrony fizycznej; egzekwowaniu postanowień Regulaminu porządkowego hali widowiskowo-sportowej; wykonywaniu obchodów obiektu, przez pracowników Wykonawcy świadczących usługę ochrony fizycznej. Obchody obiektu będą rejestrowane przy pomocy urządzenia elektronicznego służącego do kontrolowania obchodów -zamontowanego przez Wykonawcę na własny koszt; informowaniu Zamawiającego o istniejących zagrożeniach, w tym o awariach na terenie obiektu. W przypadku awarii pracownicy Wykonawcy mają obowiązek niezwłocznego powiadomienia, w zależności od sytuacji właściwe służby porządkowe, służby ratownictwa medycznego lub technicznego. niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, stosowaniu działań dozwolonych prawem w celu przywrócenia spokoju i porządku publicznego poprzez interwencję bezpośrednią lub wezwaniu patrolu interwencyjnego Wykonawcy; 2.Usługa będzie wykonywana przez umundurowanego pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia. 3.Świadczenie usługi w zakresie patrolu interwencyjnego będzie polegało na: odbieraniu sygnału przekazywanego z nadajnika radiowego /pilot napadowy/- Zamawiający nie ponosi dodatkowych opłat związanych z działaniem nadajnika; interwencji na każdy sygnał ; przyjeździe grupy interwencyjnej do obiektu i podjęcie interwencji. Przyjazd grupy interwencyjnej w godz. 20.00-7.00 w max. czasie do 5 minut w godz. 7.00-20.00 w max. czasie do 10 minut 4.Interwencja w przypadku fałszywego alarmu, odwołanego przez Zamawiającego odbywa się na koszt Wykonawcy; 5.Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przekazania Zamawiającemu co najmniej 2 pilotów napadowych. 6.W przypadku interwencji w godzinach 20.00-8.00 wymagana jest obecność dwóch umundurowanych pracowników Wykonawcy; 7.W przypadku interwencji Wykonawca ma obowiązek: a)zabezpieczyć obiekt i niedopuścić do dewastacji mienia i zakłócania spokoju i porządku; b)podjąć działania w stosunku do osób będących w stanie nietrzeźwym lub pod wpływem środków odurzających przebywających na terenie obiektu; c)egzekwować postanowienia regulaminu porządkowego obiektu; d)stosować działania dozwolone prawem w celu przywrócenia spokoju i porządku publicznego przez interwencję bezpośrednią lub wezwaniu patrolu interwencyjnego Wykonawcy; e)niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o podjęciu interwencji. 8.Patrol interwencyjny ma obowiązek posługiwania się samochodem oznakowanym; 9.W przypadku szkody - Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć mienie i skutecznie go ochraniać do czasu przejęcia obiektu przez Zamawiającego; 10.Usługa ochrony fizycznej wsparta patrolem interwencyjnym będzie świadczona w terminie od 01.02.2008 r. do 31.12.2008 r. w sposób następujący: Poniedziałek - niedziela (z wyłączeniem dni świątecznych*) ochrona fizyczna w godz. 20,00 do 8,00 przez 2(dwie) osoby; patrol interwencyjny - 8.00 do 20.00 Dni świąteczne* (10 dni: 23,24 marca, 1, 3, 22 maja, 15 sierpnia, 1,11 listopada, 25, 26 grudnia 2008 r.) ochrona fizyczna w godz. 20,00 do 8,00 - przez 2 (dwie) osoby w godz. 8,00 - 20,00 - przez 1 (jedną) osobę patrol interwencyjny - 24 godziny Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2008 r., w następującym zakresie: za szkody powstałe w mieniu osób trzecich oraz za szkody powstałe w wyniku zniszczeń i kradzieży sprzętu i wyposażenia obiektu przy ulicy Pileckiego 122 - przy realizacji przez Wykonawcę przedmiotu umowy. Wysokość sumy gwarancyjnej polisy, określonej w ust. 3, nie może być mniejsza niż 1.000.000,00zł (słownie: jeden milion złotych). Dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczeniowej przez Wykonawcę w powyższym zakresie, zostanie okazany najpóźniej w momencie zawierania umowy Zamawiającemu oraz zostanie przekazana Zamawiającemu kopia tego dokumentu, stanowiąca załącznik do umowy nie wykonanie obowiązku ubezpieczenia w powyższym zakresie spowoduje skutki określone art. 94 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki i wymagania określone w w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ); b) oświadczenie o nie podleganiu wyłączeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ). c) odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnych; d) koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. g) wykaz wszystkich pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami licencji pracowników ochrony, h) wykaz minimum pięciu zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat usług ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej /biura, budynki wielokondygnacyjne, obiekty widowiskowo-sportowe/ o wartości nie mniejszej niż wartość niniejszego postępowania określona przez Wykonawcę w złożonej ofercie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć referencje od Zleceniodawców, potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane z należytą starannością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucsir.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji ul. Pileckiego 122, Warszawa 02 - 781.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji ul. Pileckiego 122, Warszawa 02 - 781 sekretariat /pok.204/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu do rehabilitacji
- Świadczenie usług odbioru i transportu, utylizacji odpadów komunalnych oraz budowlanych na okres 24 miesięcy.
- Zakup i dostawa prasy krajowej i zagranicznej.
- WAG.260.6.2024 Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Krajowej Rady Sądownictwa
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW WAT
- "Przygotowanie materiałów bazowych służących do opracowania "Atlasu historycznego Rzeczypospolitej "Ruś Czerwona w drugiej połowie XVI wieku"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach, Korzecko 1C, 26-060 Chęciny na okres 3 lat
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
- Świadczenie usługi pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektów Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Nadbrzeżnej 11 w Bystrzycy Kłodzkiej w roku 2024-2025
- Usługi ochrony mienia Instalacji Komunalnej w m. Czartoria
- Wybór wykonawcy usługi ochrony osób i mienia budynków Powiatowego Centrum Zdrowia - SPZPS we Włocławku wykonywana całodobowo przez siedem dni w tygodniu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.